Minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Aloittaja forte, tammikuu 14, 2007, 03:34:12

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaMä katoin eilen kun Subilta tuli toi "Petollinen on ihmissydän" Oli aika loistava =)

Kerto 6v pojasta, jonka äiti on narkkari ja tekee huoran hommia. Se mutsi sitten saa pojan hankittua sijotusvanhemmilta ittelleen ja siitä alkaa ihan mieletön sekasorto ja matka. Oli aika ahdistava jossain kohtia. Mielettömän puhutteleva. Anto tosiaan kuvan millasta on narkkarien lapsilla. (varmasti pitkälti samanlaista alkoholistien lapsilla)
Tuli mieleen dokumenttityyppinen elokuva. Varmaan puhutteleva! Noita tapauksia on paljon tässä maailmassa..
allekirjoittanut

blind_eye

Onko kukaan nähnyt sitä Epic-Moviee?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

sokuri

Oliks Manson hyvä siinä Petollinen on ihmissydän? Mä unohin kattoo sen;(

Tokya

LainaaOliks Manson hyvä siinä Petollinen on ihmissydän? Mä unohin kattoo sen;(
Oliko manson jossain kohtaa siinä? :o

Leppiskeppis

LainaaOnko kukaan nähnyt sitä Epic-Moviee?

Näin sen, mutta ei ollu kovinkaan hyvä, itse asiassa aika huono. Tai sitte ei vaan mulla oikein iskeny.

Toissapäivänä katoin Mindhuntersin, oli muutes aika hyvä.  :)
Isoon maaliin olis mennyt.

blind_eye

Kävin katsomassa sen Mr.Beanin uusimman.
Haha, oli kyllä hyvä, sai nauraa paljon :D
Suosittelen.

SaintJimmy

Oltiin kaverin kaa leffas, ei me osattu päättää kumpaa leffaa halutiin katsoa (Mr Bean tai Next), sit päätettiin et katsotaan kumpaakin  ;D

Eli Mr Bean lomailee ja Next. Ei mul o omaa telkkarii eli en mä sne jälkeen mitään leffaa kattonu... :-?
- There'll be no angels gracing the lines -

Painkiller

Eilen Kauna 2. Hui kauhee, se oli miusta hirvittävä..
Oon kyllä tulossa vanhaks. Pari vuotta sitten oisin vaan nauranu tollekin leffalle mut nyt vaan pelottaa :D
Ennen mä rakastin kauhuleffoja mut kohta en enää pysty niitä kattoo.

Mää tahon nähdä ton Beanin! Ja sit sen missä on Jim Carrey.

Tepi84

Ei noi nykyajan kauhut pelota.
Mut The Blair Witch Project. Se pelotti. Katoin tällä viikolla. Se on niin todentuntunen. Se oikeesti pelotti..
Haza haza

blind_eye

Katsoin sellasen leffan kuin The Eye.
Se on aasialainen kauhuelokuva joka kertoo Mun:ista joka sokeutui 2-vuotiaana, ja sitten aikuisena hän saa uudet sarveiskalvot. Mun:in elämä palautuu normaaliksi kunnes selittämättömät, painajaismaiset näyt alkavat vainota hänen jokapäiväistä elämäänsä. Mystiset hahmot ja oudot näyt tekevät hänet miltei hulluksi, ja hän näkee peilikuvassaan Lingin, sarveiskalvon alkuperäisen omistajan. Mun alkaa miettimään miksi hän näkee enemmän kuin muut, ja voiko oudot näyt saada loppumaan.

Mun mielestä leffa oli ihan mielettömän hyvä. Sellanen sopivan jännä! :p

Leppiskeppis

Onko kukaan muu kattonu Final Destination-sarjaa? Katoin tossa pari päivää sitte sen kolmosen... Varmaan kymmenen minuutin ajan ihmettelin että eikö se vois jo tulla se kohta, jossa ne kaikkin kuolee. Muutenki oli jotenki harvinaisen hidastempoinen elokuva.

Ja tajusiko kukaan Sin Cityä? Vai onko kukaan katsonut sitä?

Tepi84

LainaaJa tajusiko kukaan Sin Cityä? Vai onko kukaan katsonut sitä?
Mä oon nähny sen. Se on ihan sekava.. ku ne aiheet pomppii miten sattuu  :-/ >:( :( ni siitä ei saa mitää selvää... joten mä en ainaka tykänny.
Haza haza

Leppiskeppis

Mäkään en tykänny siitä yhtään. Sen verran tajusin että ne hahmot jotenki linkitty toisiinsa siinä tarinassa... Tai niissä tarinoissa. Katottiin sitä kavereitten kans ja oltiin yhdessä vaiheessa ihan että "WTF?!?! Mistä tuo keltanen smurffi tohon pöllähti?!" :D

Tepi84

;D ;D
Joo. Ei oikee ottanu selvää. Ite kattonu aika paljon leffoja viime aikoina. Ihan hyvii tullu kyl katottuu.
Haza haza

Painkiller

The Blair Witch Project ei oo uponnut ei. Eikä Sin City.

The Eye täytyy katsoa.

Tänään katottiin The Departed. Mafialeffa, jossa Jack Nicholson, Leonardo DiCaprio, Matt Damon ja Mark Wahlberg. Soluttaudutaan mafiaan ja mafialla taas soluttautuja poliisien puolella. Se oli ihan jees...vaikken tollasista lopuista välttämättä kauheesti tykkää..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.