Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

Apis_ruulz

LainaaMiten niin ruma?!  :o Oikein pirtsakan näkösii kuvia. :) Miusta ei saa läheskään noin hienoja kuvia.
selonteko kuvista: ensimmäinen: sitä ei silmä siedä katsoa kun olen noin ruma ja kaksoisleukainen tuossa kuvassa toinen:
on ihan siedettävä vaikka ei priima luokaa
ja kolmas:
on noista kuvista ihanin koska naamaani ei näy ja ihana koirani on sylissäni ;D

jouhu

Nohnoh pikku apis_ruulz eipäs olla nyt hankalia! Sie oot oikein sievä!  >:( Ja sillä siisti.(;))

Apis_ruulz

LainaaNohnoh pikku apis_ruulz eipäs olla nyt hankalia! Sie oot oikein sievä!  >:( Ja sillä siisti.(;))
siisti?kuka täällä on siisti? (okei en poikkea aiheesta enempää) sovitaan sitten että olen sievä? ;)

jouhu

Nonii... ;D Sitähän minäkin.

[salza)

jouhu, onko sinusta kuvia missään..?

jouhu

Ei ole nyt tällä hetkellä missään, mutta yritän järjestää tuohon profiiliin jonkin näkösen kuvan mahdollisimman lähitulevaisuudessa.

puska

Se on monesti niin että ne näteimmät ei tiedä olevansa nättejä.

Minä olin aivan ihmeissäni... Minun rakas sanoi minulle että oli aluksi pelännyt mua sen takia koska oon niin nätti, koska se on huomannut että kauniit ihmiset on julmia. Että joku voisi pelätä minua kauneuteni vuoksi. Ja siis... en pidä itseäni nättinä. Tämä nyt ei viittaa tuohon ensimmäiseen lauseeseen:D. Mutta... jotenkin. Ei sitä vain tajua, että joku voisi pitää juuri minua niiiiin kauniina.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Apis_ruulz

LainaaSe on monesti niin että ne näteimmät ei tiedä olevansa nättejä.

Minä olin aivan ihmeissäni... Minun rakas sanoi minulle että oli aluksi pelännyt mua sen takia koska oon niin nätti, koska se on huomannut että kauniit ihmiset on julmia. Että joku voisi pelätä minua kauneuteni vuoksi. Ja siis... en pidä itseäni nättinä. Tämä nyt ei viittaa tuohon ensimmäiseen lauseeseen:D. Mutta... jotenkin. Ei sitä vain tajua, että joku voisi pitää juuri minua niiiiin kauniina.
niin eihän sitä koskaan taida itse ymmärtää. On niin itsekriittinen... Kyllä monet ovat nätiksi sanoneet mutta kun ei noissa kuvissa nää sitä minun kaksois leukaani xD

taika^^

Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Wirtabiuha

Mulla on jouhusta kuva! - Ja Lerpalla. Sehän voisi heittää sen kuvan galleriaan omaan paikkaansa tai mun paikkaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hendu

Mul on mesen jäsenhakemistossa/rekisterissä kuva. Eli msn.com ja hendu03. Yritän jaksaa laittaa tohon profiiliin kuvan :)!!
Temosen pomppubasso

jouhu

LainaaMulla on jouhusta kuva! - Ja Lerpalla. Sehän voisi heittää sen kuvan galleriaan omaan paikkaansa tai mun paikkaan...
Miun puolesta voitten laittaa, kunhan miun läsnäolo ei haittaa siinä teitä...
Miulla kuitenkin sellanen kauhee irvistys niissä kuvissa, kuten yleensä.
Missäs vaiheessa sie otit kuvan, jossa miekin oon mukana?!  :o Mie en muista mitään, että olist ottanu! Uuu... Salakuvaustako? ;)

hande^

Mulla on galleriassa nickillä _hande_ ja ii2:ssa nickillä hande^. Tuota viimeisintä en kyllä enää käytä...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

oletko jouhu tuo joka katsoo kättänsä? :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ei en... Mie oon toi jolla on punavalkoraidallinen hattu, ruskee perhospaita. Nojoo, toi miun ilme on noita miun valokuvailmeitä. En ole koskaan edukseni kuvissa.  :-/
Kai tuota kestää katella...(?)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.