Mustin hevosella tapahtuu

Aloittaja [tuuli], syyskuu 14, 2004, 03:28:18

« edellinen - seuraava »

puska

Hahahahahah, niinpä:D. Yli-pihlaja on kyllä mainio jätkä. Sitä harmi vain en ole vielä livenä päässyt näkemään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Aapsu

Mää oon ollu kaks kertaa Y-P:n oman bändin Iniksen keikalla. Kyllä siinä on mahtava yhtye! Varsinkin uusin levy Muuli on hiomaton timantti. Toinen keikka varsinkin oli kova tossa viime alkutalvena, kun oli Y-P:n 30-vuotissynttärit. Sillon oli vielä Inis all stars -kokoonpano eli kaikki äijät, jotka oli joskus soittanu Iniksessä ja vähän muitakin kävi vuorotellen lavalla. Mm. Sipe soitti muutamassa biisissä rumpuja. Tuukkaa, Iniksen vanhaa basistia ei tosin näkynyt...
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

lauruzz

Nyt miusta vähän tuntuu että oon sivistymätön p****, mutta mikä tuo Inis on? Ja kaiken lisäks en oo nähny mitään noista video haastattelu jutuista. Ärsyttää ja hävettää.
miten voisit muuttaa minua, kun en siihen itsekään pysty?

Aapsu

hendu

LainaaIniksen kotisivut: http://www.muuli.org

Omistatko iniksen levyjäkin?
Temosen pomppubasso

[tuuli]

Minäkää en oo kuullu tuosta Iniksestä mitää...
allekirjoittanut

Aapsu

Lainaa

Omistatko iniksen levyjäkin?

Omistan Iniksen koko tuotannon vuoden 1999 "Vikaa"-sinkusta lähtien. Tulin ostaneeksi sen kun katsoin, että tuottajaksi oli merkitty T. Wirtanen. Sitä edeltäneet härömmät omakustanteet minulta puuttuu. Eniten pidän "Vikaa"-sinkusta, "Ride O ja tämä show"-EP:stä ja tuosta uusimmasta "Muuli"-albumista. Ensimmäinen pitkäsoitto on aika pohjanoteeraus...

[tuuli]

Nyt alko kiinnostaa. Millasta musaa se on?? Älkääkä vaan tunkeko mitään kotisivu linkkiä kun en mä niistä mitään hyödy kun ei ole mp kolmosia..
allekirjoittanut

jouhu.

Oliskko sellasta suomirokkii. Siinä on se Sami yli-Pihlaja. Ennen Tuukka oli siinä basistina joskus.  

[tuuli]

Minkä kielistä?
osaampas puhuu hyvin suomee..
allekirjoittanut

maikki.-

suomalaista.sen verran mieki siitä jopa tiiän :D ja jos jouhu sano että se on suomirokkii ehkä niin tuskin se on sitten ulkomaalaista ;D. se myrkkyleppäkerttu laulu on hauska :).. eikös se ole iniksen?

maikki.-

niinno voishan se olla enkuks vaikka joo, jos suomalaisia kuitenki on ne tyypit. siis suomirokki? Vai voisko? ;D ::) ihan pihalla.

puska

Hoho, tästä voisi perustaa vaikka oman keskustelun, minä on kenenkin mielestä suomirokkia ja mikä ei. Kyllä minunkin mielestäni englanninkielisen musiikin voi lukea suomirokiksi. Kunhan se on suomalaista ja rokkia:P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

maikki..

niin no minähän en kyllä tiedä yhtään siitä että mikä musiikki on mitäkin. Enkä tiedä mistään muustakaan mitään.. :D
ihan tylsä kunen tiedä edes mitä tekisin täällä koulussa. pöh.

Aapsu

Selkeytetääs vähän. Inis on suomenkielistä rokkia, jossa on ripaus vanhaa punk-meininkiä ym. ja minusta jonkun verran humoristinen ote. Kannattaa ostaa tuolta sivuilta esimerkiksi "Ride O ja tämä show" -EP. Niitä saa sieltä tosi halvalla. Sieltä löytyy numero, josta vastaa semmonen hämärän kuulonen ja näkönen äijä Tinsi. Mutta siis ainakin kun tilasin ite sieltä ton EP:n mitä ei oo enää kaupoissa, niin kauppa toimi hyvin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.