Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

taika^^

Kun me suomalaiset ollaan tunnetusti vittuuntunutta kansaa ni kertokaa taikka aivan sama mutta kuitenkin niin miks vituttaa?

Mua ottaa ainaki päähä iha jäätävästi ku ei oo rahaa ja sitten menin ysiks kouluu ja meil olikin muualla keilausta! Mulle ja mun kaverille asti ei vaa ollu tullu tieto! Otti sen vertta päähän et päätin lähtee pois koko päiväks..
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

emmi

mä en osaa tohon sanoo miks vituttaa, mut sellasii me vaan ollaan.

mua vitutti tänään päivällä ku myöhästyin minuutin linkusta, näin vaan ku linkku kaahaa suunnilleen ohi ja olisin menny sillä linkulla tapaamaan yhtä poikaa, mutta enpä sitten päässykkään näkemään sitä tänään ollenkana koska myöhästyin siitä v**un linkusta. ja vaan minuutin!!
sillon vitutti.
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku


Minua ei vituta, pakko päästä sanomaan :) Ainakaan nyt just. Eikä meitä suomalaisia varmaan sen enempää vituta ku muitakaan, muut ei vaan sano sitä ääneen ;)

Tänään minua ei voi sylettää, koulu nimittäin päättyi tänään. Loma. Ja muutenkin, kaikki on hyvin.
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

mua vituttaa yleensä jos ( kuten sulle taika oli käyny ) menen väärään paikkaa väärään aikaan yms yms... esimerkiks kerran tässä lähipäivinä menin uimaharkkoihin ja hallilla mulle sanottiin että harkkoja ei olekaan. sillon vitutti! kaikki vastaavat tilanteet.
allekirjoittanut

taika^^

Lainaamua vituttaa yleensä jos ( kuten sulle taika oli käyny ) menen väärään paikkaa väärään aikaan yms yms... esimerkiks kerran tässä lähipäivinä menin uimaharkkoihin ja hallilla mulle sanottiin että harkkoja ei olekaan. sillon vitutti! kaikki vastaavat tilanteet.

No perjaatteessa, oikeestaa sen takia ku koulun informaatio ei toimu paskan vertaa
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

salza01

mua vituttaa erittäin monesti. :) esim. meijän emäntä ku se eka lupailee kaikkee ja ku on hitosti suunnitellu ni se peruu lupauksensa... :(

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

taika^^

Joo.. Mulla oli tänää matikan kokeet ja en osannu yhtään tehtävää *%&/¤#*
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

puska

Mua ottaa päähän huominen ruotsinkoe. Ja se kun menen kesällä riparille isoseksi, niin sinne on tulossa pari muutakin rasittavaa tyyppiä, joiden kanssa varmasti lähtee viikon aikana järki.
Hmm...mitäkähän muuta.  
Se kun nykyään on univaikeuksia eikä saa kunnolla nukuttua. Se johtuu varmaan mummoni kuukausi sitten tapahtuneesta kuolemasta. Että ei kait tässä muuta. Kyllä sitä elämästä ilon aihettakin löytyy:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, mua yleensä sylettää lähtee kouluun. Vaikka koulussa ei olisi mitään vaikeeta tai mitään vastaavaa... Vaan, kun kaikki siellä olevat ihmiset ovat vaan, niin kusipäitä. Tuntuu aina vaan, että koko koulu vastaan minä... ::) Kuulostipa tuo tyhmältä...
Kaikki meidän koulussa olevat ihmiset olevat ovat sellasii, että esittämällä kovaa tyyppiä, niin on hyväksytty..tai jotain.
Ja minä, kun olen kaiken tälläisen ulkopuolella, niin olen hyljeksitty yksilö.
On mulla yksi ainoa kaveri siinä koulussa ja sekin sanoo vihaavansa mua.

taika^^

No niih.. En mä nyt tiiä, kyllä mua sylettää moni asia,,
sekin etten oo nukkunu kunnolla aikoihin, ja et mua yritetää pakottaa jolleki psykolle.. :-X
Mut kyl kaiken paskan kestää ku tunkee se tarpeeks syvälle
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

Niin. Ja eipä siinä mitään, kun on oppinut elämään sen kanssa.

taika^^

LainaaNiin. Ja eipä siinä mitään, kun on oppinut elämään sen kanssa.

Mä opettelen vasta :) Mutta enköhän mä opi
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

Kyllä sen kanssa oppii elämään, kun on kestänyt ensin tarpeeksi kauan eikä enää välitä siitä.

taika^^

LainaaKyllä sen kanssa oppii elämään, kun on kestänyt ensin tarpeeksi kauan eikä enää välitä siitä.

Nyt pitää enää keksiä miten oppii olemaan välittämättä asiasta.. se on aika vaikeeta.. Vaikka oon yrittäny
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

Kyllä se kieltämättä ottaa vaikeuksia varsinkin alussa. Minun tapauksessa, kun olen periaatteessa kestänyt tätä tämmöstä koko peruskoulun ajan, että sen ottaa jo arkipäivänä, mutta kyllä se sylettää joka tapauksessa.
Elä päivä kerrallaan, niin kyllä sen pitäis helpottaa jonakin päivänä. :)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.