Tuijottavat julisteet

Aloittaja Lerppa, maaliskuu 22, 2004, 09:42:25

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Tuli tällasta mieleen, että miten te suhtaudutte tuijottaviin julisteisiin? :) Pukeudutteko tyyliin vaatekomerossa, vai eikö ne häiritse ollenkaan? 8)

Itseäni ei ole koskaan häirinnyt, mut tänään törmäsin taas netissä tyyppeihin, joille toi on melkeen ongelma :D

Samalla vois kans kysästä, että mitä julkkuja seinältä löytyy ja miten monta? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku


Miten voi jotakuta häiritä tollanen :D No ei sillä, mulla on yks valokuva edesmenneestä sukulaisesta joka tuntuu välillä katselevan mutta se on vähän eri juttu.

Ei siis häiritse julisteet, tosin mulla onkin niitä aika minimaalisesti, eikä yhtään julkkista missään. Yks Hentsun miesmalli tuijottelee ihan muualle ja parin hevosen tuijotus ei tunnu missään ;) Muita julisteita mulla ei edes ole.
[ -You should see my scars- ]

puska..

En mä muuten niistä pahemmin välitä, mutta auon niille päätä jos mua ärsyttää ja ne katsoo kotenkin irvaillen.

punainen

Mä tykkään pukeutuu mun julisteiden edes,on niin kun niistä kattelee vaan sexyjä miehiä himokkain silmin ;D

blind_eye

Mulla on tosi paljon julisteita... Mulla on yks sellanen koominen kuva Elijah Woodista, se kattoo silleen hyökkäävästi. Se on vielä sellasessa paikassa, et kun mä herään ja oon kyljelläni huoneeseen päin, se tuijottaa suoraan mua kohti silleen pelottavasti! Mä laitoin sen ihan tarkotuksella siihen.. Sitte yöllä jos mä herään, mä pelästyn melkein aina et siinä on oikeesti joku!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

ei ne mun mielest ainakaan tuijota tai mitään mut ku täs viikonloppuna otin yhen hyllyn pois seinält ja järjestelin julisteet uusiks, mut ne oli yhen yön pois ni oli jótenki tyhjää nukkuu ku ne ei ollu seinäl... no, mul on 15 apiksen julistet seinällä, ei muita...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Ei musta tunnu, että ne kattelis mitenkään merkittävästi.

Kuinkakohan varsinaista julistetta mulla on? ::) *laskee sormilla 1, 2, 3...* Ainakin yheksän. Voi olla enemmänkin. Ja kaikki tällä hetkellä apulaisia...

puska

Heh, tuli muuten yksi juttu mieleen. Pelästyin nimittäin kerran aika pahasti.
Minulla oli joskus Wallu Valpion juliste seinällä, tai siis ovessani. Istuskelin siinä sitten sängylläni. Vilkaisn julistetta ja näytti aivan kuin Wallu olisi iskenyt minulle silmää. Se oli pelottavaa:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

ei tunnu missään nuo julisteet. mutta mun serkku ei voinu nukkuu mun huonessa ku sitä ahisti julisteet.. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

ei mua ainakaan häiritse mitenkään noi julisteet. mut joskus silleen hassuu ku kokeilee silleen et tuijottaa jtn julistetta ja liikkuu huoneessa miten sattuu ja kattoo koko aika sitä julistetta ni tuntuu et ne julistetyypin silmät seurais koko ajan. tiettekö mitä tarkotan? :)
älä tunnusta jos sattuu

wirtis

Ei ne oikeestaan, mulla on lähinnä apista, Ville Valoa ja HIMiä, pari 69silmääkin löytyy ja aH, Marilyn Manson.. se manson on vähän ahdistava välillä, no ei se enään kun mä möpleeraan pari kertaa kuussa niin siirsin just sänkyä niin ei se pahemmin tuijota enään... Mun jätkää häiritsee itseasiassa aika paljon, sillä on joku onkelma että ää, toi sun temonen tuijottaa mua, mennään peiton alle... noh juu..

[tuuli]

en jaksa lukee muiden vastauksia kun oon ollu netissä jo aika kauan. pahoittelen.

mun seinällä on 6 apulantaa, 7 tonia, pari muuta pikku kuvaa apiksesta, about 40 jaakko tallusta  :P, muutama muu mäkihyppääjä yms yms...

joskus alkaa tujottavat julisteet hieman ahdistaa tai sit rupeen ite kattoon takas.  ;D onhan se aika ärsyttävää kun sua katsotaan koko ajan. katsottiin sitten seinältä tai ihan elävänä.
allekirjoittanut

Mare

ei muakaan häiritse vaikka jotku julisteet tuijottaa... huoneessani on varmaan 50 julistetta ja helvet*n monta pikku kuvaa... lehdistä leikattuja apulanta kuvia :D  
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

jouhu

Mullakin on julisteiden lisäksi pari pikkukuvaa ja lehdistä otettuja juttuja ja kuvia.

punainen

Wirtis--> Mun kaveri valittaa samasta asiasta et kaikkii sen jätkii on ahistanu nää "apulantatapetit" ja erityisesti yks Tuukka-kuva, missä herra poseeraa niin syötävästi et ihan kostuu housut ku sitä kattooo...Kyl ihan ymmärrän jos jäbät ei tykkää ;)

Haa, teippasin just seinälleni yhen itse ottamani kuvan Tonista, joka on varmaan ainoo onnistunut otokseni kaikista niistä parista sadasta a.l.-otoksestani.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.