Tuijottavat julisteet

Aloittaja Lerppa, maaliskuu 22, 2004, 09:42:25

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Minunkin seinältä noita lehtikuvia ja valokuvia löytyy. Ja sitten paljon biisien sanoja  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha

Jeah! kyllä kuvat tekee huoneen..Näin kun tässä sisustuksesta puhutaan niin mä tein mun vanhaan akvaarioon (kalat kuoli, hassua?) kunnon alttarin, siellä on heartagram taulu keskellä, enhän minä toki Herra Valoa paljo...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

olis munki huone aika ankeen näkönen ilman mitään.... äiti ei vaan aina tajua sitä.  ;D
allekirjoittanut

taika^^

Mulla on ihan liikaa julisteita seinällä... Johnny Deppistä kaks, Mortensenista kaks, apikselta monta.. Ja sitten on jotai Pitt julisteita joidenka päälle on kirjotettu laulujen sanoja.. x)
Ja sitten tietenkin system of a downing seinälippu ja bodomin seinälippu..

Ei mua ainakaa haittaa julisteet.. Jos pukeudun, ehkä joskus voi tulla orpo olo.. xD
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

¨Wirtis ja punainen mistä työ semmosii Tuukkia nytten ootte oikein saanu?

Wirtabiuha

mun tuijottava tuukka on yhessä kuvassa missä on ne kaikki ja toinen tuijottava tuukka on semmonen koko sivun lehtileike... juuh...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Entäs punanen? Löytyykö sitä kuvaa netistä ;D *ei taka-ajatuksia ei ei...*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Klaara-Mielikki

Mulla oli joskus pentuna ISO juliste Michael Jacksonista seinällä,joka oli suoraan vastapäätä mun sänkyä. Kerran mä pelästyin sitä oikeen kunnolla,kun se oli tippunu seinältä suoraan mun naaman päälle ja kun mä avasin silmät,sieltä  se kuva tuijotti suoraan silmiin liikkumattomana. meinas kyllä tulla paskat housuun. Muuten se ei mua häirinny,ei ainaaan muistu mieleen   ::)

Nykyisin mulla ei ole kuin joitain ihme hupijulisteita,pitäs varmaan hankkia joitain ihan vaan vaihtelun vuoksi. Niin...ja on sitä kulttuuriakin seinälle eksyny. On yksi Claude Monet´n taulusta tehty julkka,heh!  ;D

KatjaRock

no joskus mullaki oli ihan mielettömästi julisteita mutta jossaki vaiheessa ne alko tympiin ja otin ne pois. laatikollisiahan niitä, vois varmaan heittää pois ku tuota säilytystilaa ei liikaa ole. toki nimmarijulisteet säilytetään aina. :)

nyt mulla ei ole oikein seiniä, mutta marimekkoa löytyy.
Time goes on, I wont.

jouhu

Mulle on vaan kertynyt kaikkee ja ne on päätyny seinälle ja nytten ei oikeestaan seinälle mahu mitään.
On niin paljon kaikkee...
Miekin haluaisin sellasen Tuukan!

Maikki.

Minä sain vähän aikaa sitten hirveesti apis julisteita, samalla kun ostin sen tohtori hallan :) Nyt on seinät täynnä apulantaa!

Lainaa
Miekin haluaisin sellasen Tuukan!
niin minäki, olen 'Tuukkis-fani'! :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

Lainaano joskus mullaki oli ihan mielettömästi julisteita mutta jossaki vaiheessa ne alko tympiin ja otin ne pois. laatikollisiahan niitä, vois varmaan heittää pois ku tuota säilytystilaa ei liikaa ole. toki nimmarijulisteet säilytetään aina. :)

nyt mulla ei ole oikein seiniä, mutta marimekkoa löytyy.

älä heitä pois! anna ne vaikka mulle ;)  ;D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ai, siis kuinka?
Maikki? Ostit tohtori hallan ja sait kauheesti julisteita? Mistäs sie ne julisteet hankit?
Tuliko hienoja Tuukka julisteita? ;D

punainen

Ahh, se kuuma Tuukka-kuva on mun kaverin ottama. Tai siis Tuukka ja tää mun kamu on siinä kuvas ja täytyy kyllä sanoa on onnistunut otos!Tuukkahan on aina niin syötävän näköinen mutta siinä kuvas sillä on sellanen tosi "hilpee" ilme mitä en oo koskaan sen kasvoilla nähny. Oon hinkunu et kaverini etsis mulle negat ja saisin teettää siitä itsellenikin kuvan, voisinpa silloin vaikka laittaa kuvan nettiin kunhan vaan eka saan sen kuvan ja omat kotisivut käyntii. :)

Laitoin just muutes seinälle sänkyni päälle viimekeikkapaikan mainostaululta pöllimäni A.L.-julkan. Sopii mun huoneen sävyihin!

blind_eye

Lainaano joskus mullaki oli ihan mielettömästi julisteita mutta jossaki vaiheessa ne alko tympiin ja otin ne pois. laatikollisiahan niitä, vois varmaan heittää pois ku tuota säilytystilaa ei liikaa ole.
Minäkin voin niitä julisteita ottaa  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.