Tuijottavat julisteet

Aloittaja Lerppa, maaliskuu 22, 2004, 09:42:25

« edellinen - seuraava »

punainen

Hyvinhän sinä asan ilmaisit ja nyt jos koska saa olla pehmeä pää! :D

Maikki.

Niin, onhan ne kaikki niin ihania ja huippuja että ei ees voi olla! :) <3
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Tappaja.

Aah, nyt löytyi näillekkin asioille selitys! kevättä se vain on! huh..  :)

mummo

hih...lukee noita teidän saakelin vanhoja juutuja niin tulee mieleen että oisko jollain noita "ankara-tuukka" -kuvia vielä jossain.  ;)kun mulla ei noi kuvat mitä tuonne aikasemmin on laittettu niin näy ollenkaan :-[
They don't have meetings about rainows.

Regen

juu...ei mulla oo kun jotain eläin ja apulanta julisteita! joskus tosiaan vähän ärsyttää eräs vanha luokkakuva. Joskus en viitti edes pukeutua/riisuitua sen edessä  ;D. Nukkuminen "tujottavien julisteiden" kanssa on ihan minusta ihanaa  :D. On huomattavasti helpompi nukahtaa kun Toni,Sipe ja Jönssi kattelee siitä vierestä  ;D
"mitä tahdot? mitä siitä. Mikään ei kuitenkaan riitä. mitä teitkään sinä itse, muista se kun tuomitset." by: Toni Wirtanen (kuollakseen elossa)

taru

Ei se mua oo ainakaa tähän asti haitannu.  :P

Mulla on seinällä 3 Apulannan, 1 Johnny Depp ja yks hevos juliste. Ainii tuli vaa mielee että pitäs laittaa se yks apulannan juliste seinälle, joka on vaivannu mua jo pitkän aikaa.. :D Muistuttakaa mua. ;D
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on urputtaa
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on ruikuttaa

Dilduska

miul on seinällä sellainen aika uusi juliste, jossa Toni virnistää ja näytää Klonkulta. kaksi ekaa viikkoa vaan repeilin sille... :P
Plaah...

mummo

Joo no, joskus tulee itseasiassa juurikin pukeutuessa/riisuutuessa sellanen fiilis että "ei saa kattoa", mutta eipä ne sieltä sen kummenkin oo takasin huutellu (ainakaan vielä), että isommilta ongelmilta oon välttynyt.

Seinältä löytyy julisteiden lisäks jos jonkun näköstä lehtileikettä. Kuvaa ja juttua löytyy seuraavilta bändeiltä:
Apulanta, Tehosekoitin, Backyard babies, Sex pistols, Misfits, Ramones, My chemical romance, Green day, Kotiteollisuus, Weezer, Anti-flag, Bad religion
They don't have meetings about rainows.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.