Duudsonit

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 02, 2006, 07:50:14

« edellinen - seuraava »

Aiotko katsoa Duudsonien leffan?

Kyllä, leffassa käyn / olen käynyt katsomassa
13 (44.8%)
Kyllä, mutta vasta sitten kun se ilmestyy dvd:nä
7 (24.1%)
En.
9 (31%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

blind_eye

Niin, eli onko porukka menossa katsomaan tuon leffan, ja mitä yleensäkin tykkää Duudsoneista? Itse voisin sanoa että olen jollakin tasolla Duusoni-fani :) Näin tuon leffan kutsuvierasnäytöksessä jo ennen kuin se tuli ensi-iltaan, ja aion mennä katsomaan vielä uudestaankin ! Tykkään tosi paljon tosta leffasta ja myös tietenkin itse Duudsoneista. :) <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

En mene katsomaan. Ei kiinnosta oikeen. Tyly vastaus :P Oon mä joskus telkusta katellut, mut ääh.. Neloselta tuli kerran sellanen hyvä sarja joka kuulu törkytorstaihin, mistä tykkäsin, mut en muista millään se nimee..siis siinä oli kans tyyppejä jotka teki kaikkee tyhmää..

Tokya

^^jackass?


Mä olin siinä suosikin ennakkonäytöksessä ennen ensi-iltaa katsomassa. En olisi muuten mennyt jollei kaveri olisi pyytänyt. Ja täytyy sanoa ettei mitenkään kummoinen mielestäni ollut. menetteli kyllä

Painkiller

Eiku se tais olla se ohjelma Dirty Sanchez. Joo, tuli yhtäkkiä mieleen.

aino-a(Guest)

Äänestin kanssa ''en''-iä. Ei vain kiinnosta. En ole suuremmin tuollaisten sekoilujen kaveri. Pienissä osissa menee, eli siis vaikka kerran vuodessa jos yhden jakson katsoo jos on sellainen olo, mutta ei muuten.

jouhu

Vastasin ei. En tiiä, mutta kai se vaan on niin ettei tuo ole minua varten tehty... Joskus saattaa olla ihan kiva kattoo, kun toiset tyyliin tappaa ittesä siinä, mutta tuskin pitkään jaksan sitäkään kattoo... Tänään ei osaa selittää.

emmi

Mä aijon ainakin mennä kattoon!
Mun mielestä ne on oikeesti sellasia hauskoja tyyppejä sairaalla tavalla :D (mitähän toikin tarkotti) no joo mut kuitenkin. Mä haluun nähä sen leffan. Oon joskus kattellu niitä sarjojakin mitä tuli telkusta mut sit ne alko jossain vaihees tuleen liian myöhään ni se jäi. Joten leffa on kyl pakko nähä :)
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Tilasin just 17e Duudsonikamaa ja aiemmin viikolla ostin lippiksen.  :P <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Ne on hauskoja ne Duudsonit, mutta ei mua niiden temput kiinnosta.  :D
allekirjoittanut

blind_eye

Onpas rahhaa uponnu. No ei voi mittää. :p
Duudsoneihin liittyen, kävin tänään katsomassa Ice Age 2:sen, johon Jukka ja Jarppi ovat antaneet äänensä Opossumeille.
Ja hyvinhän se pojilta onnistui, olipas vielä ne Opossumitkin aika Duudsoneita :p

Duudsoneista vielä.. Se leffa tulee DVD:lle 8.9 ! <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

allekirjoittanut

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

-jenni-

Mä kävin kattoo se itseasiassa kahdesti sillon kun se tuli elokuvateattereihin! Toinen kerta oli ilmanen ku serkulla oli kaks ilmaislippua.. Mut tykkään tosi paljon siitä, duudsonit on huippuja ;D

taru

Mä katoin sen elokuvan dvd:ltä, ku mun veljen kaveri lainas sen meille. :) Siis oikeesti, onks niiden opossumeiden äänet Jukan ja Jarpin?? Mä en oo huomannu, pitääki mennä heti kattoon se Ice Age 2 tonne yläkertaan!  ;D
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on urputtaa
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on ruikuttaa

Dilduska

ei jumankekka!

mie oon kattonu Ice Age 2:sen, mutten tajunnu et ne on Jukan ja Jarpin äänet.   ;D

pittää varmaa kattoo uudestaan ja kuunnella tarkemmin.... :-?
Plaah...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.