Galluppijokumikälie...

Aloittaja Lerppa, tammikuu 31, 2004, 06:39:23

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

No niin. Nappasin tämän jostaki todella vanhasta sähköpostista. Pääsette taas vastailemaan!  :D

1. ASUINYMPÄRISTÖ: Kuopio
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ? Ei semmosia!
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? Toi on meijän yhestä sävellys ohjelmasta nimeltä Sibelius.. kaikkii nuotteja yms. ;) En ole itse valinnut!
4. LEMPILAUTAPELISI? Alias! se on rok!
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI? Aku Ankka, jos se hyväksytään.
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT? pläh.. kellari! (:
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? no just ne
7. LEMPIÄÄNESI? oma ääneni. (:
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE? maailman huonoin? no jaah.. vitutus.
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? ''nytkö jo''
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? se on aina äänettömällä! vihaan puhelimen ääntä.
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? vilppu ja antti (: ja sit jos tyttö niin kukka tai vappu.
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? ruoka! hah, no ei.. joku.. minä!  
14.LEMPIRUOKASI? ööööh... lasagne, sit intian pata jossa on seassa suolapähkinöitä ja persikkaa. ei kai menny sekavaks mitä?
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? autolla?, en osaa!
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? juuh! niit on pariki. ihania ovat kaikki, jotka ovat olleet kanssani läpi koko tähän astisen elämäni.
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA? noh, mä oon ollu paikalla kun suuri kuusi kaatuu kymmenen metrin päähän itsestäni. siis tosi mahtavia!  
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? ei mulla semmosia. mut se tulee oleen varmaa... punainen avo porsche jossa on neljä pakoputkea!
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? sinut. (: ja mielellään elävänä..
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? en minä semmosia!
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? syön, vaik se toinen osa on parempaa
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? teatterin tai sirkuksen puvustaja, tai sit omistaa ihan oman vaate/muoti firman! <3 tai olla jossai sellases töissä.
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? no katotaan.. jotain mustaa ois kiva tunkee.
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? no ainaki luulin olevani.. mut en kyllä enää halua myöntää!!
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? voiko olla puoliksi tyhjä? täynnä se on!
28.LEMPILEFFASI? brad pitt leffat! hmm.. troija on ok, mut the mexican on loistava!
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? sanotaanko näin et oon mä ihan suhteellisen nopee kirjottaan!
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? vetolaatikko, jossa on kaikkee sälää, lehtiä, piirustuksia.. siis MUN TAVAROITA..!
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 1!
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? MM lätkä, mäkihyppy, yhdistetty.. snoukkaus, mut sitä nyt en seuraa tv:stä, vaan ihan itse tuotan.  :D
allekirjoittanut

jouhu

1. AUISYMPÄRISTÖ: Joensuu
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ? Nyt ei ole mitään..
3. MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? Tuollanen pyöree sinitaustanen, jossa lentäviä lehmiä ja siinä lukee opintoluotsi.fi Eikä ole miun valitsema. ;)
4. LEMPILAUTAPELISI? Korkeasaari!
5. LEMPIAIKAKAUSILEHTESI? Soundi, jos sitä lasketaan.
6 a. KAIKKEIN MIELUISAMMAT TUOKSUT? Hyvät ja raikkaat. :)
6 b. VÄHITEN MIELUISAMMAT TUOKSUT? Sellanet mädäntyneen hajuset...
7. LEMPIÄÄNESI? Jonkun laulajan ihanan tuskanen ääni.
8. MAAILMAN HUNOIN TUNNE? Ehkä suru..
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? Riippuu onko loma vai koulu aamu. Jos on kouluaamu "voi ei, ei vielä!" Jos loma "aahhh...."
10. KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMEN SOIDA ENNENKUIN VASTAAT? Se vähän riippuu tilanteesta..
11. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? Ei ole tullut mietittyy...
12. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? Terveys, perhe, ystvät... (kaikki nää klieseiset ;))
13. LEMPIRUOKASI? Mmm.. Tää on vakee, kun mie elän vain karkilla, jäätelöllä ja muulla makeella. ;) Voi, ei miulla ei oo lempiruokaa.
14. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? En.
15. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? Juu, ja aikas monenkin. :)
16. MYRSKYT MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA? Ei en tykkää. Pelkään.
17. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? Eihän miulla vielä sellasii..
18. KENET HALUAIST NÄHDÄ ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? Elävänä mieluummin kaikki rakkaani.
19. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? Ei taida olla mitään, kun en tiedä mitä kaikkee on..
20. SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? En..
21. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? Enpä taida vastata, kun en tiedä mitä haluaisin tehdä oikeasti.
22. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? Enpä taida. Olen tyytyväinen luonnolliseen väriini.
23. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT? En nyt tiedä rakastunut, mutta olin kyllä kaks vuotta ihastunut yhteen poikaan.
24. ONKO LASISI PUOLIKSI TÄYNNÄ VAI TYHJÄ? Täynnä.
25. LEMPI LEFFASI? Vaikeeta... Sanotaan nyt vaikka toi pitkä kuuma...
26. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSI NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPÄIMISTÖLLÄ? Kyllä.
27. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? Rojulaatikko, villakoiria ja joskus kissa.
28. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 1. luonnollisesti!
29. LEMPI URHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? En oikein seuraa mitään, kun en oo sportti ihmisii...enää.

Lerppa

1. ASUINYMPÄRISTÖ: Espoo.
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ? Sinuhe Egytpiläistä oon hitusen luskellut taas, mut ei mitään sinällää kesken.
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? Sinine pariin kertaan liimattu vesipisara-matto jossa on jotain palojälkiä.  
4. LEMPILAUTAPELISI? Alias kicks ass.
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI? Inferno, Hamara..
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Tietynlainen hiusten tuoksu. Raikas ilma.
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Juustovalmiskastike + vesi kaapissa +25 asteen lämmössä viikon. Hyi saakeli. ;D
7. LEMPIÄÄNESI? Joidenkin ihmisten ääni ja kaatosateen ropina.
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE? Tyhjyys.
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? Riippuu aamusta. Tänä aamuna taisin ajatella ekana että paljonkohan kello on.
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? En pidä puhelimessani ääntä päällä, pelkkä tärinä. Mut kai se jotain viis kertaa ehtii täristä, jos on taskussa.
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? En tiedä.  
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? Eläminen.  
14.LEMPIRUOKASI? Kiinalainen safka.  
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? Tykkään.
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? En.
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA? Sekä että. Ehkä enemmän mahtavia.  
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? Eipä ole.  
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? Onhan noita moniakin. Tosin kuolleena tuskin ketään haluaisin _tavata_.
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? En oo niitä niin paljoa maistellut, että pystyis sanomaan.  
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? En.
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? Muusikko ja musiikkivideo-ohjaaja.
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? Värjäisin.
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? Tuskinpa.
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? Mun lasini on tällä hetkellä kokonaan tyhjä. :P - No okei. Puoliksi tyhjä.
28.LEMPILEFFASI? Saksikäsi Edward oli hyvä...
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? Joo.. tai siis, mikä olis vaihtoehto? :D
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? Pölyä, kaks patjaa, pari tyynyä...
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 17.
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? En seuraa urheilua.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

adalmiina

1. ASUINYMPÄRISTÖ:tuppukylä
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ?en mitään,lukion, ah niin mielenkiintoisissa kirjoissa, on tarpeeks,
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? Sininen,jotain hassua materiaalia  
4. LEMPILAUTAPELISI? muuttuva labyrintti(se eka versio)
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI?pirkka(no ei sentään..)en tiiä
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT?minttu,vanilja
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? niit on paljon
7. LEMPIÄÄNESI?saksofoni kauniisti soitettuna
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE?kateus
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT?"jaa,nyt pitää nousta ylös"
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? vastaan yleensä heti kun voin
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? amanda
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? rock,rauha ja rakkaus 
14.LEMPIRUOKASI?pizza 
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? Tykkäisin jos osaisin
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? en,olen julma ja heitän ne lattialle ennen nukkumaan menoa,sängyssä ei ole tilaa meille kaikille..
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA?mahtavia 
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? ei oo vielä ollu autoa 
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA?travoltan
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? En osaa vastata
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? En.
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? ihan kivasti menestyvän bändin laulaja
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? en enää,on niin huonossa kunnossa aikasempien värjäysten jälkeen
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? olen.vau!
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? olen optimisti  ;)
28.LEMPILEFFASI? menolippu mombasaan,pitkä kuuma kesä,helmiä ja sikoja
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? ainaki yks sormi on koko ajan,ne muut yheksän hakee ja hakee,en osaa sitä kymmensormijärjestelmäjuttua
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? parkettilattia ja villakoiria
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 8
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT?harvemmin seuraan,mut mäkihyppyä jaksaa ihan kattoa

punainen

1. ASUINYMPÄRISTÖ:Espoo
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ?en mitään just sain päätökseen kyllä Lolitan mutta sekin kuului koulutehtävääni :POlen laiska lukija  
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? Ei tää mun oo mut joku ISDN vihreä läpyskä  
4. LEMPILAUTAPELISI? Afrikan tähti ja Muuttuva labyrintti...Ainiin ja Kimble ofkoos
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI?jourulehdet
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT?mun joululahjaks saamani hajuvesi
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Yritin kasvattaa toukkaa purkissa joskus mut se unohtuki sinne moneks kuukaudeks ja purkin sisälmys oli läpeensä homeessa.Se haju oli pistävä ja karmea.Pahat hajut ei unohdu.
7. LEMPIÄÄNESI?No kaunis musiikki tietenkin, mutta soittimista basso ja yleensä kaikki matalat ja pehmeät äänet saa jalat alta
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE?niitä on monia ja pahimpia en ole varmasti joutunut edes tuntemaan vielä..
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT?Shuttafuckaup!Mä nukun!
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? Just äsken soi yläkerras kännykkä enkä vaivautunut vastaamaan...
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? ilona tai tuukka (jo ennen apulanta faniuttani nämä)
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? rocking in a free world  
14.LEMPIRUOKASI?maksalaatikko  
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? kaikki vähänkin extreme saa sydämeni kurkkuun muutenkin
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? oon yrittäny mut ne on tosi pelottavia  
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA?hukean romanttisia!Tosin ei enää silloin kun saavat tosi tuhoa aikaan.  
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? Kuka nää kysymykset keksi ;D
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA?Tuskin mun psyyke kestäisi jos ruumita saisin kahviseurakseni...Mutta eläviä näitä on tietenkin monia..
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? En juo.
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? No parsakaali at all!
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? Säveltää ja rokata jos osasi soittaa, musavideoita ohjata jos osasi käyttää kameraa, suunnitella vaatteita, olla lääkäri tai kätilö jos sietäis verta tai töissä jossain lasten-tai nuortenkodissa jos psyyke kestäis..
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? kyllä.olen jos tehnyt niin.ens kerralla aion vielä paremmin blondiks ja sitte pinkiks tai violetiksi.
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? joo.ei niin vau experience mutta experience anyway!
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? pessimisti kun olen niin lasi on aina tyhjä  
28.LEMPILEFFASI? Pitkä kuuma kesä,Fight Club,Seven, The Gangs of New York,Muumipeikko ja pyrstötähti, Saksikäsi Edward...
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? yksi sormi aina kerrallaan!
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? vetolaatikko jossa barbeja ja legoalsuta legoineen...Hys älkää kertoko sitten kellekään..
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 3,9,13 ja 21
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT?En seuraa, paitsi lätrkän MM-kisoi..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mustapiste

1. ASUINYMPÄRISTÖ: Kerava
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ? Stephen King-Carrie
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? En omista.
4. LEMPILAUTAPELISI? mmm... Mä oon huono häviäjä joten en oikeen tykkäile lautapeleistä, trivial pursuit on kyl ihan kiva.
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI? Nojaah.
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Yks hyvä hajuvesi, hyvän ruuan tuoksu ja puhtauden tuoksu ja joo. :>
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Paska.
7. LEMPIÄÄNESI? Musiikki.
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE? Ahdistus, masennus.  
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? Väsy.
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? Pari tai sit vastaan heti.
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? Onhan niitä tullu mietittyy mut nyt ei leikkaa...  
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? Musiikki, kaverit ja eläimet ja terveys.  
14.LEMPIRUOKASI? Kana ja riisi.  
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? Joo.
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? Ne on enemmänkin koristeena kun nukkumis kavereina.
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA? Riippuu millanen myrsky. Semmoset ukkosmyrskyt tääl suomessa on nastoja.  
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? Siis sehän oli semmonen, joo, enpä omista. :p
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? Yhden ihmisen nyt ja apiksen pojat.
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? Pina Colada. X__x  
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? Yhyyh en.
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? Maalaisin, kirjottaisin.
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? Joo.
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ?En.
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? Ei lasia.  
28.LEMPILEFFASI? Matrixit, POTC.
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? Nojoohanjoo.
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? Mörköjä, peikkoja ja sitten siellä on semmonen kauhee palkkamurhaaja joka yöllä aina nappaa mun jaloista.
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 4.
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? Lätkä, mäkihyppy ja kaikki missä nyt suomalaiset pärjää ja silleen. :>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

Lainaa6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Yritin kasvattaa toukkaa purkissa joskus mut se unohtuki sinne moneks kuukaudeks ja purkin sisälmys oli läpeensä homeessa.Se haju oli pistävä ja karmea.Pahat hajut ei unohdu.

punainen! wdf?!  :D ;D toukkaa purkissa?
allekirjoittanut

Sinkku-AIV

NIMI: Sini
IKÄ/SYNTYMÄPÄIVÄ: 4.12.89 (nyt 15 siis)
HIUSTEN VÄRI: Nyt juuri oma väri tummanruskea (leikkasin 2millisen siilin)  
SILMIEN VÄRI: Sinivihreätharmaat  
LUONNE: Yllytyshullu,iloinen
SINKKU?: Niin.. :(  
KUVA NETISSÄ, MISSÄ:Eipä ole
KOTISIVUT:Valmistumassa,valmistumassa
HARRASTUKSET: Musiikki kaikilla tavoilla,bändi,partio,kuviskoulu jne..
LEMPI-:  
RUOKA: Tortillat,salaatit, ja Kotipizzan Mexi-Kana Kotzone mm..  
JUOMA: Jaffan veriappelsiini limsa, ja vesi  
HERKKU: Sirkus Aakkoset 
SOITIN: Kitara
SIVU: apulanta.net, Levy-yhtiö, apulanta.fi
VÄRI:Punainen ja musta  
KOULUAINE:Kuvis ja liikunta
NUMERO: 4 ja 9 
ELOKUVA: Star Wars trilogia on kova  
TV-SARJA: Salatut :D  
NÄYTTELIJÄ/T: Jimm Carrey  
LAULAJA: Toni Wirtanen ja Otto Grundström,Lauri Tähkä ja Aivolävistyksen Juuso
BÄNDI: Apulanta, Tehosekoitin, Lauri TÄhkä ja Elonkerjuu
MUSAVIDEO: Odotus, Reunallat
MERKKI NÄPPÄIMISTÖSSÄ: ?
KIRJA: Öähm.. Kaippa tuo Apulanta - Maalin alta  
PARAS AJANVIETE: Kitaran soitto,laulaminen, bändin kanssa seurustelu  
MAA: Suomi ja Italia
AUTO: En oikeen autoista tykkää. (pyörä)  
VUODEN AIKA: Kaikki, jos on talvi, tykkään siitä eniten,kesällä kesästä eniten jne.. 
KÄNNYKKÄ MALLI: Nokia 2300  
ELÄIN: Kissa  

MUITA KYSYMYKSIÄ:  
INHOTTAVIN SAIRAUS: Migreeni
LEVYNOSTOJAKAUMA: Satunnaisesti, aika vähän levyjä ostelen.   
KILPAILIJASI: Ei kai ole..?
ARVOSTUKSESI KOHDE/TEET: Koko Apulanta-yhtye  
MITÄ SUKKASI KERTOVAT SINUSTA: Että olen sukkapulassa  
TYLSIN VIIKONPÄIVÄ: Sunnuntai  
PELKÄÄ: Pimeää ja hirviöitä (kauhuelokuvista tarumoja)
IHANNE MIEHESI/NAISESI: No kitaristi,rokkari :D Sellaisiin tykästyn yhä uudelleen ja uudelleen.
AIOTKO LUKEA MUIDEN VASTAUKSIA, LUITKO JO?: Jep :) Ja luin pari aikasempaa

1. ASUINYMPÄRISTÖ:Vaasa
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ?Syyshämärän lohikäärmeet osa 1
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? Valkoinen mutkikas, jossa lukee Apulanta
4. LEMPILAUTAPELISI? Ticket to Ride
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI? ..  
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Kaakao
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? Kissan kusen haju  
7. LEMPIÄÄNESI? Basarin ääni, ja bassot muutenki on kivoja  
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE? Pettymys
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? Paljonko kello on?
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? niin kauan, että löydän/ etin puhelimen  
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? Iina,Oona ja Jousia
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? musiikki,rakkaus :D  
14.LEMPIRUOKASI? Salaatit, tortillat 
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? No itse en aja (autoa), mutta lujaa meneminen jollakin kulkuvälineellä on kyllä hauskaa
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA?En
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA?Ihania, varsinkin ukkonen (paitsi jon kissani Tiikeri on ulkona silloin :I)
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI?Sen näkee sit vuosien päästä
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? No monia ihmisiä
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? Absolutisti  
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? En, ne on pahoja  
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? Kuvanveistäjä tai rokkari :) (kitaristi/laulaja)
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? Juuh, mutta aina sen jölkeen menee siiliksi, aina :D  
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? Tuskin
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? täynnä
28.LEMPILEFFASI? Star Wars trilogia
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? kyllähän minä, oppinut ajan myötä :)
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? Sohva ja paljon isoja laatikoita vintistä.  
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 9 ja 4 
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? formulat,jos se on urheilua
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

pasi

1. ASUINYMPÄRISTÖ: lapua.
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ? en harrasta kirjoja :)
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? ei ole hiirimattoa vaan joku lehti alla
4. LEMPILAUTAPELISI? afrikan tähti!! aivan loistava pelites
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI? Aku Ankka. joka viikon kohokohta
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT? sateen jälkeinen kesäinen ilma
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? naapurin lehmien tuottama haju
7. LEMPIÄÄNESI?jaa-a enpäs tiedä
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE? vitutus
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? ei v*ttu nytkö jo ylös, olis pitänyt mennä aikaisemmin nukkumaan! joka aamu sama juttu, paitsi viikonloppuisin.
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? riippuu kuinka nopeasti kerkeän vastata siihen.
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? odotan saavani tulevaisuuden neitoni kanssa vain tyttöjä joten: nea, miia, tuuli tai emma. tai kaikki neljä :)
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? perhe ja ystävät
14.LEMPIRUOKASI? makaroni laatikko, perunamuusi lihapulla kastikkeella
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? joo autolla tulee kaahailtua.. no mä oon rauhallinen liikenteessä.
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? se aika on elämästäni ohi :)
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA? mielenkiintoisen pelottavia.
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? volkswagen golf! uskomaton auto :D
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? charlize theronin!!
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? kossukola, ville vallaton
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? yök!! en syö parsakaalia.
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? mä tekisin samaa kuin nytkin tai olisin jonkinsortin näyttelijä.
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? en, pidän mustista hiuksistani
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? olen
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? puoliksi tyhjä
28.LEMPILEFFASI? seitsemän, fight club, pulp fiction ja kill bill.
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? en! mutta osaan kirjoittaa muutenkin :)
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? eipä sielä taida olla muutakuin villakoiria ja onhan sielä kissakin..jotenkin päässyt livahtamaan sinne :)
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 18
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? mä en katso urheilua. kappailulajeja on mielenkiintoista katsella mutta niitä tulee niin harvoin.

emmi

1. ASUINYMPÄRISTÖ:Janakkala, turenki
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ?enpä mittään
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? tollainen joku kälynen lila väriltään
4. LEMPILAUTAPELISI? ööm, twister, mut onks se lautapeli  :D
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI? ?
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT? no kaikki hyvät tuoksut tietenkin :)
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? oksennus
7. LEMPIÄÄNESI? aah, tonin ääni. joissain biiseissä, joissain kohdissa se osaa käyttää ääntään tosi ihanasti ja se oikeesti on niin maailman ihanimman kuulosta
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE? kun on masentunut
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? äääh, en mä jaksa
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? en oo laskenut, sitten kun kerkeen vastaamaan
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)? Sofia ja pojan nimi on vielä hakusessa :)
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? no en tiiä.
14.LEMPIRUOKASI? kana ja riisi
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? niinko millä. autolla en oo viel päässy ajaan, mut kohta pääsen  :P sen näkee sitten.
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? on mulla sängyssä nalle puhin ihaa :)
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA? riippuu mistä roikkuu 
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? mikä auto?!
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? mukavan poikaihmisen, mielummin elävänä  :P
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? en oo paljoo drinkkejä juonut, siis niinkun ihan drinkkejä drinkkejä, mutta smirnoff ice on parasta.  sekin on pullossa.
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? en syö ollenkaan
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? olisin lävistäjä, ja suunnittelisin vaatteita jos osaisin.
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? no todellakin. nytkin ne on värjätty. en tykkää omasta hiusväristä ollenkaan.
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? en mä tiiä.
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? ?
28.LEMPILEFFASI? Pitkä kuuma kesä,helmiä ja sikoja
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? jeps. eikä tarvi kattoo näppäimistöö ollenkaan ja pystyn kirjottaan vielä nopeestikkin. oonko vähän hyvä  ;D
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? villakoiria.  :P
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? jaa'a
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? en oikee urheiluu seuraa mut kerhon pelejä joskus ;)
älä tunnusta jos sattuu

piupau_muovia

NIMI: airi
IKÄ/SYNTYMÄPÄIVÄ: 15
HIUSTEN VÄRI: vaaleanrusehtavan jotkut..  
SILMIEN VÄRI: siniset  
LUONNE: varsinanen idiootti
SINKKU?: jep
KUVA NETISSÄ, MISSÄ: ei
KOTISIVUT: ei semmosiakaan..
HARRASTUKSET: Musiikki, piirtely, häröäminen, kirjoitus.. kirjojen lukeminen...  

LEMPI-:  
RUOKA: paljon syön kaikkea
JUOMA: riippuu päivästä ja janosta
HERKKU: kaikki joka täyttää vaativat herkkukriteerini...(mitä enemmän rasvaa,sen parempi..)
SOITIN: riippuu soittajasta
SIVU: joku sivu yhestä helvetin hyvästä kirjasta..netti on vain perse...
VÄRI: riippuu monesta
KOULUAINE: musiikki..joka on vain vähän perse siellä julmassa laitoksessa..
NUMERO: 5
ELOKUVA: kuolleen koiran legenda...(starring airi ja sukka).  
TV-SARJA: kaikki on kakkaa,paitsi keikat joita sieltä silloin tällöin tulee..NÄYTTELIJÄ
/T: monia...

LAULAJA: peter steele, kate bush,tarja turunen
BÄNDI: type o negative kaiken muun hyvän päällimmäiseksi..
MUSAVIDEO: en tiiä...en pahemmin niitä aksa katella..ei ku, mitä vaan tietty...
CD: october rush, bloody kisses mm.
MERKKI NÄPPÄIMISTÖSSÄ: tuo outo ¤ nenä
KIRJA: se kirja, jota en edelleen muista..
PARAS AJANVIETE: nukkuminen
MAA: imagine theres no countries..
AUTO: semmonen joka kulkee...  
VUODEN AIKA: kaikissa puolensa
KÄNNYKKÄ MALLI: Nokian joku...
ELÄIN: vihasuhde pieneläimiin ja lintuihin on syvä... ehkä vain kissoja ja ihmisiä rakastan...  

MUITA KYSYMYKSIÄ:  
INHOTTAVIN SAIRAUS: ne kaikki..
LEVYNOSTOJAKAUMA: riippuu rahatilanteesta..
KILPAILIJASI: te kaikki tässä elämän juoksukisassa...i hate running..
ARVOSTUKSESI KOHDE/TEET:monia hienoja olentoja
MITÄ SUKKASI KERTOVAT SINUSTA: varmaan, että haisen..
TYLSIN VIIKONPÄIVÄ: arkipäivä...
PELKÄÄ: harrastan uusien foboiden saamista..
IHANNE MIEHESI/NAISESI: ei erikoisuuden tavoittelija tekotaiteellinen paskapää..
AIOTKO LUKEA MUIDEN VASTAUKSIA, LUITKO JO?: jos jaksan

amniinba

1. ASUINYMPÄRISTÖ: kuopio
2. MITÄ KIRJAA/KIRJOJA LUET TÄLLÄ HETKELLÄ? en mitään
3.MILLAINEN HIIRIMATTOSI ON? siinä on joku maisema..
4. LEMPILAUTAPELISI? en oikein tykkää niistä..ehkä alias.. no ei oikeestaan.
5. LEMPIAIKAKAUSLEHTESI?hmmm..tulee se suosikki joskus ostettua.
6a. KAIKKEIN MIELUISIMMAT TUOKSUT?joku hajuvesi..
6b. VÄHITEN MIELUISIMMAT TUOKSUT? lihakeiton haju.. hy-hy-hyi.
7. LEMPIÄÄNESI? peter steelen matala, unelma ääni...
8. MAAILMAN HUONOIN TUNNE? pelätä kaverin puolesta.
9. MITÄ ENSIMMÄISENÄ AJATTELET, KUN HERÄÄT? "ei perkele, en jaksa."
11.KUINKA MONTA KERTAA ANNAT PUHELIMESI SOIDA, ENNENKUIN VASTAAT? no yhen kerran.. en oo mitään neuroosia että sen pitää soida vaikka 6 kertaa ennekun vastaan.
12. LAPSESI NIMI (EHKÄ JOSKUS TULEVAISUUDESSA, IHAN TEOREETTISESTI)?...??__-_
13. MIKÄ ON ELÄMÄSSÄ KAIKKEIN TÄRKEINTÄ? että pää on suhtkoht terve.
14.LEMPIRUOKASI? kiinalainen  
16. TYKKÄÄTKÖ AJAA LUJAA? luultavasti.
17. NUKUTKO PEHMOLELUN KANSSA? e.
18. MYRSKYT -MAHTAVIA VAI PELOTTAVIA? mahtavia. ja pelottavia.. en tiiä.
19. MINKÄ MERKKINEN OLI ENSIMMÄINEN AUTOSI? e oo autoo.
20.KENET HALUAISIT TAVATA, ELÄVÄNÄ TAI KUOLLEENA? peter steelen. hhehhe.
21. LEMPIALKOHOLIDRINKKISI? en minä tiiä kun en oo hirveesti semmosia hienouksia maistellu.
23.SYÖTKÖ PARSAKAALIN VARRET? en tiiä! en oo syöny parsakaalia varmaan koskaan.
24. JOS VOISIT TEHDÄ MITÄ TAHANSA TYÖKSESI, MITÄ SE OLISI? ois kiva soittaa rumpuja bändissä... ja sit..  
25. VÄRJÄISITKÖ HIUKSESI? juu
26. OLETKO OLLUT KOSKAAN RAKASTUNUT ? en
27. ONKO LASISI PUOLIKSI TYHJÄ VAI PUOLIKSI TÄYNNÄ? puoliksi täynnä  
28.LEMPILEFFASI? saksikäsi edward, hohto...
29. KIRJOITATKO NÄPPÄIMISTÖLTÄSl NIIN, ETTÄ SORMESI OVAT KOKO AJAN NÄPPIMISTÖLLÄ? öö.. joo. osaksi ainakin..
30. MITÄ ON SÄNKYSI ALLA? ei mitään! (siivosin vähä aikaa sitten)
31. MIKÄ ON LEMPINUMEROSI? 4
32. LEMPIURHEILULAJISI, JOITA SEURAAT? en kato urheilua...

[salzaa]

-----------PERUSTIETOA-------------  
Aloitusaika: 16.06
PäivämäärÃ? 20.1.2005
Syntymänimi:Salla Kristiina
Lempinimi: Salza, Ässä, Snirk, Leksaattori, Pirihoro...etc (:
Syntymäpäivä?: 6.10  
Silmien väri: sininen
Hiusten väri: epämääränen: tummanruskea, punertava ja vaaleitaki raitoja löytyy (:
Kengänkoko: 38-40
Sisarukset: veli
Kenen kanssa asut: kotona porukoitten, opistolla kämppiksen
Nukkumaanmenoaikasi: no vkl tulee kotona mentyä aikasin nukkuu, mut opistolla joskus yhen jälkeen (kolmelta)  
MissÃ? kaupungissa asut: Oulussa/Haapavedellä
Suosikkiharrastus: aerobic, cirkuit, snoukka, musiikki, kaverit, hengailu.

--------OLETKO KOSKAAN-----------  
Ollut niin humalassa, ettet oikeasti muista eilisestä mitään? No pakko kyllä tunnustaa ://
Jättänyt menemättä kouluun, koska satoi: En.
Ollut auto-onnettomuudessa: en
Potenut sydänsuruja: jep.
Pitänyt kaikki sinulle uskotut salaisuudet: juu.  
Omistanut mielikuvitusystävää?:pienenä mulla oli karitsa (:
Ihastunut kaveriisi:joo ikävä kyllä..
Itkenyt elokuvan aikana: jeps. (armageddon)
Rakastunut opettajaasi: en
Ihastunut piirroshahmoon: en
Ollut latotansseissa: En.
Leikannut hiuksiasi: joskus (:
Missä olet koulussa/töissä?: Haapaveden Opistossa

----------------------SUOSIKKISI--------------------  
Shampoo: sunsilk
Saippua: ei oo
Väri: turkoosi, punanen, musta, sininen  
Päivä vai yö: kummakki
Kesä vai talvi: kummakki
Hymiö:(:
Bändi: apulanta, uniklubi  
Mainos: soneran mainokset :)
Elokuva: armageddon, pahat pojat, romeo ja julia... ETC..
Jäätelö: lakritsi
Kouluaine: matikka ja liikunta
Kaupunki: Oulu, Heinola
Juoma: frezza vanilla
Työ: nuorisotyön ohjaaja

-------------------JUURI NYT--------------------------  

Mitä on päälläsi: tuulihousut ja tämmöne punane paita  
Miten hiuksesi ovat: Ponnarilla.  
Mitä syöt: en mitää.
Mitä juot: vesipullo on tossa vieressä
Mitä ajattelet: et pitäs toi elokuva-analyysi tehä (:
Kenelle puhut: en kellekkää
Mitä katselet:tätä ruutua (:
Mitä kuuntelet: en mitää

----------OLETKO VIIMEISEN 24 TUNNIN AIKANA--------  
Itkenyt: En.
Koskettanut hametta (omaa tai muun): En.
Laulanut:jep (:
Tavannut uuden ihmisen: En.
Kirjoittanut kirjeen: En.
Siivonnut huonettasi: En.  
Harkinnut itsemurhaa:no en
Ajanut autoa: noup

--------------USKOTKO---------------------  
Itseesi: riippuu missä asiassa
Ystäviisi: aina
Kohtaloon: ehkä
Elämään:pakko se on
Hammaspeikkoon: todellaki (:  
Enkeleihin: no jaa-a
Ufoihin: ei oo tullu vastaan
Jumalaan: paha sanoa

---------------YSTÄVÄT JA ELÄMÄ--------------------  
Onko sinulla poika/tyttöystävä: no ei virallisesti
Oletko ihastunut johonkuhun: olen<3  
Kenet ystävistäsi olet tuntenut kauimmin? öö.. oulusta jotai ala-asteelta jo tuttuja  
Montako hyvää ystävää sinulla on: viis tai kuus
Entä kavereita: monta! 15
Oletko ikinä pettänyt ystäviäsi: no joskus jotai virheitä on tullu tehtyä..
Ovatko ystäväsi pettäneet sinut: juu
Kenen kanssa itket mieluiten: yhen ihanan kaverin
Kamalin tunne: nojaa-a. kamalin..
Paras tunne: LÖÖV (:

-------------------TULEVAISUUS--------------------  
Mitä toivot tulevaisuudeltasi: onnellisuutta
Mitä pelkäät tulevaisuudessa: ?
Mitä aiot tehdä tänään: elokuva-analyysin
Oletko onnellinen elämässäsi vai haluaisitko muuttaa siinä jotain: no jaa. periaatteessa kyllä
Lopetusaika: 16.20

Painkiller

Ei oo mitään tekemistä niin täyttelenpä tämän..ja kun uusi ihminenkin täällä olen, niin ;D

NIMI: Maiju
IKÄ/SYNTYMÄPÄIVÄ: Reilu kuukaus niin 21..ei kyllä ikuna uskois, en itekään
HIUSTEN VÄRI: Ruskeet
SILMIEN VÄRI: Ruskeet
LUONNE: Aika perussuomalainen...vähän ujohko, mut ihan mukava. Tosi empaattinen.
SINKKU?: En
KUVA NETISSÄ, MISSÄ: Ei ole
KOTISIVUT: Ei ole
HARRASTUKSET: Musiikki kaikinpuolin. Tv:tä katson liikaa, netissä surffaan, lenkkeilen, lusmuilen

LEMPI-:
RUOKA: Pastaruuat
JUOMA: Kokis
HERKKU: Suklaa, salmiakki, sipsit ;D
SOITIN: Kitara, piano
SIVU: www.oranki.com
VÄRI: Musta, punainen pääasiassa. Ja pinkki.
KOULUAINE: En tiä..
NUMERO: 9
ELOKUVA: Kauhuleffat...pirates of the caribbean
TV-SARJA: Tosi-tv-sarjat esim.
NÄYTTELIJÄ/T: Johnny Depp
LAULAJA: Emmä oikeen tiedä..
BÄNDI: Apulanta, Tehis, Backyard Babies, Hanoi Rocks, The 69eyes, The Darkness, Him, Lordi jne
MUSAVIDEO: Ei tuu nyt mieleen..Apiksen Mitä vaan oli hauska sillon ku se tuli.
CD: Backyard Babiesin Stockholm syndrome
MERKKI NÄPPÄIMISTÖSSÄ: *
KIRJA: -
PARAS AJANVIETE: Pussailu :-*
MAA: Suomi
AUTO: Ihan sama kuhan kulkee
VUODEN AIKA: Kesä
KÄNNYKKÄ MALLI: En itseasias ees muista mikä mul nyt on, joku nokia
ELÄIN: Tiikeri. Tai pupu.

MUITA KYSYMYKSIÄ:
INHOTTAVIN SAIRAUS: Syöpä tuli ekana mieleen.
LEVYNOSTOJAKAUMA: Vaihtelee, monta levyä kuussa kuitenkin.
KILPAILIJASI: Pikkuveli..ei vaan :P
ARVOSTUKSESI KOHDE/TEET: Musiikillisesti taitavat ihmiset...ja ihmiset jotka tekee sitä mitä rakastaa
MITÄ SUKKASI KERTOVAT SINUSTA: Jaa-a..
TYLSIN VIIKONPÄIVÄ: Yleensä maanantai tai sunnuntai
PELKÄÄ: Mörköjä ;D
IHANNE MIEHESI/NAISESI: Oma rakas :-*
AIOTKO LUKEA MUIDEN VASTAUKSIA, LUITKO JO?: Lueskelin vähän joo ja luen

raura

NIMI: Laura  
IKÄ/SYNTYMÄPÄIVÄ: kohta 16  
HIUSTEN VÄRI: Ruskeet  
SILMIEN VÄRI: harmaat  
LUONNE: Kauheen ujo ja v-mäinen
SINKKU?: grh  
KUVA NETISSÄ, MISSÄ: eij oo..
KOTISIVUT: eipä ole niitäkään...
HARRASTUKSET: Nukkuminen ja netissä surffailu ja koirien kanssa hilluminen

LEMPI-:  
RUOKA: öööm... makaronilaatikko ja puolukkahillo
JUOMA: Kahvi/Cokis light  
HERKKU: omenat
SOITIN: Kitara, basso, rummut
SIVU: apulanta.net ja levarit
VÄRI: Musta ja sininen ja punanen  
KOULUAINE: Enkku ja historia
NUMERO: 3
ELOKUVA: Kaunis mieli on ihana  
TV-SARJA: Teho-osasto alko just.
NÄYTTELIJÄ/T: Johnny Depp
LAULAJA: Toni Wirtanen ja Irina  
BÄNDI: Apulanta on ykkösenä. Muita esim. YUP ja Korn  
MUSAVIDEO: ööh.. en oo kauheesti tutustunu musiikkivideoihin, mutta apulannalla on ihan hienoja ollu.
MERKKI NÄPPÄIMISTÖSSÄ: ( ja L
KIRJA: Da Vinci-koodi  
PARAS AJANVIETE: Kavereiden kanssa paskan jauhaminen, siinä ainakin aika kuluu nopeesti  ;)
MAA: ENGLANTI!!!
AUTO: Lamborghini
VUODEN AIKA: talvi  
KÄNNYKKÄ MALLI:Joku hullu siemens  
ELÄIN: Hund  

MUITA KYSYMYKSIÄ:  
INHOTTAVIN SAIRAUS: Sellanen minkä mie oon kokenu niin on oksennustauti.
LEVYNOSTOJAKAUMA:se vähän riippuu. joskus ostaa monta kuussa ja joskus ei osta ollenkaan pitkään aikaan. sillon kun on rahaa niin yleensä ostaa.
KILPAILIJASI: kilpilijani? ei miulla oo niitä.. kait
ARVOSTUKSESI KOHDE/TEET: Tuukka  ja Äiti
MITÄ SUKKASI KERTOVAT SINUSTA: Että tahdon pitää varpaani lämpimänä.
TYLSIN VIIKONPÄIVÄ: torstai ja maanantai on ihan kauheita päiviä!
PELKÄÄ: Vettä ja pimeää..
IHANNE MIEHESI/NAISESI:Sellanen niinkuin Toni on (ei lannan)
AIOTKO LUKEA MUIDEN VASTAUKSIA, LUITKO JO?: Aion,luin jo vähän..   ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.