elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

valentine

mä pelkään tulevaisuutta.ei elämässä oo mitään järkeä!!!!!!!!!!!!!

Vilkku

Kumma kyllä siinä on. En osaa sitä yhtään sen enempää perustella. Sanon vain, että tiedän miltä tuntuu pelätä tulevaa. Oon itse käynyt sen verran pohjalla.

Elämä on joskus vaikeeta mutta siitä selviää. Siitä selviää.

Voimia sinulle...
[ -You should see my scars- ]

vik

toi on kyllä totta.

se tunne, että mitä vaan voi tapahtua, tai jotakin ei tule tapahtumaan, raastaa joskus sisintäni aika rankastikin. mutta mä olenkin teini.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


kreisi_greippi

mua pelottaa tulevaisuus...
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Tulevaisuutta ei kannata miettiä. Eikä sitä kannata pelätä. Täytyy elää päivä kerrallaan, kaikesta selviää. Ongelmia on kaikkien elämät aivan varmasti täynnä, mutta ei oo mitään niin suurta ongelmaa ettei siitä vois päästä yli.

Ainoa, mitä on pakko olla, on halu jaksaa ja selviytyä.
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Voi, sinä se osaat lohduttaa! kiitos! Mutta kun en mä pelkää sinänsä tulevaisuuden ongelmia, vaan ite vanhenemista!  ???
Pitää joku päivä ottaa ite vastuu KAIKESTA mitä tekee...ja mitä jos sit tekee jotain tyhmää?  :'( nyt tuli surkee fiilis...
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Tiedän kyllä tunteen. Se on mullakin tässä vähän kynnyksellä, kun tädit ja sedät kyselee että milloin kirjoitan ylioppilaaksi ja mitä sen jälkeen. Mihin lähden opiskelemaan ja mihin muutan. Itse käpertyisin mieluiten oman huoneen nurkkaan ja pysyisin siellä. Äiti pohtii aina välillä sitä kuinka hän muutti kotoa 16-vuotiaana ja otti silloin vastuun itsestään, tulee joskus sellainen olo että mun pitää pystyä samaan.

Mutta toisaalta jos vastuu tuntuu liian raskaalta kantaa, niin kyllä kaverit auttaa. Jos ei muut niin minä kuuntelen. :)
( Siitä nyt varmaan kenellekään mitään apua ole, mutta... )
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

iik.
olikohan tämä joku teidän kahden priva? mutta kyllä elämästä selviää. kaikkia potkii välillä, osaa vaan lujempaa ku muut. osa meistä on vaan tarpeeks vahvoja näyttämään sen, ettei aina paista aurinko.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Ei ole mitenkään privaattikeskustelu, sekaan vain :) Ei tarvitse aina mun elämänohjeita kuunnella...  ;)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Tulevaisuus on pelottava, koska kukaan ei tiedä  mitä siellä on. Kuulostaa itsestäänselvältä mutta mietittyäni kyseistä lausetta 2 päivää huomasin sen olevan niin kovasti paljon totta.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Niinhän se on, että kun on kavereita niin selviää. Huomaahan ainakin, ettei ole ainut joka vanhenee :) Mummoutuu yhdessä ja samaa vauhtia...
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

That´s true.elämä on joskus pelottavaa.ja sekin vielä että mä en tiedä yhtään mitä tekisin yläasteen jälkeen,ammatista puhumattakaan.no onhan tässä vielä yläastetta jäljellä mutta silti...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

höps. ei meillä ole vielä mitään kiirettä päättä mitään!
lukio loppui eikä tulevasta veilä tietoakaan. keskityn tämän päivän elämiseen ja huomenna huomisen.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Hienoa, Katja. Noin pitää elää ! 8)

Ei huolta huomisesta, asioilla tapana järjestyä...
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Minulla asioiden on tapana mennä epäjärjestykseen. kun ne ensin ovat järjestyksessä. :(
my sweet, sweet rock`n roll



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.