elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

jos välillä ei mene huonosti, ei voi muistaa miltä tuntuu ku asiat menee hyvin. :P Ja se on fakta.

Ihan innoissani, maikkari näyttää VINTIÖT uusintoina kesällä. Yippii.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Se on totta. Sitäpaitsi suurin osa ihmisistä ei kestä onnellisuutta pitkään. Tarkoittaa sitä, että kun tarpeeksi kauan on mennyt tasaisesti hyvin, ihmisen mieli vaikka kehittää jostain ongelmia jos niitä ei muuten ole. Esim. toisessa ihmisessä alkaa ärsyttää piirteet jotka ei ikinä ennen oo ärsyttäny.

Välillä täytyy mennä huonosti jotta voisi taas mennä hyvin.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Mulla on nyt just tuo vaihe. Tai ei vielä. Nyt kaikki menee hyvin. Romahdusta ootellaan.

Ihminen on tyhmä eläin. Vahva väitelause, joka on aivan liian totta.

Tapasin juuri ex-oponi. Kai se nyt jo on ex. Hän kovin ihmetteli, kun kerroin että hakemiseni eri kouluihin ovat huonolla mallilla. Miksi tulevaa pitäis suunnitella? Tuleehan se kaikesta huolimatta. Se menee ilman suunnittelemistakin. Ihan niinku tähänki saakka. Kyllä minä selviän. Selviän aina, jos mukana on stereot, vaseliinia, kännykkä, ruskea rajauskynä ja Ystävä. ::)

Yy-kaa-koo-nee-kissa kävelee tikapuita pitkin kissojen taivaaseen.. :P Hirveä laulu.

Soluttaudun opettajien joukkoon ja menen vaihtamaan keskusradion säätöjä. Lapin radio on kyllä hienoa. ::)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä sain tänään opolta sähköpostia. Mun suosikkikohtani oli "Silläkin uhalla että olen 'kevääseen hurahtanut opo', pistän sulle tässä runon joka kuvaa mun mielestä kevään positiivista olotilaa hyvin". Meillä on hieno opo. Ja sillä oli hieno kevätruno, toivotteli mulle aurinkoenergiaa.

Kyllä se tulevaisuus vielä järjestyypi... Kun ei liikaa huolehdi.

hairiqqo

8)
joo kevät lämmittää.
elämän vaarallisuudesta
toivottavasti ette
vielä tiedä mitään.
siihen nimittäin kuolee.

;D
tulisiko joku hakemaan
minut pois täältä
one-waystä, koska kaverini
hävisi. hän on sellainen
170-senttinen ja punahiuksinen.
ei tottele nimeä, mutta
kaljasta kun mainitsee,
hän kääntää päänsä.

en halua lähteä täältä
yksin.  8)
vilkku, hae sinä... ;)

Vilkku

Kuvauksesta tulit sinä itse mieleen, Häirikkö ;)

*on jo matkalla*

kreisi_greippi

Meillä on iso ja pelottava opo. Tarkoitan TOSI iso...se huutaa, vaikka ei olisi suuttunu, ihan kun me ei kuultais muutenkin...koulu vituttaa taas, nukuin liian vähän ja on koe.
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Koulun on välillä tarkotuskin vituttaa. Ota se vastaan. Vittuile koko peruskoulujärjestelmälle ankarasti takasin.
 ;D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Hyvä neuvo! ja kun mä lennän ulos luokasta, voin sanoa, että  ei se minun vika ole.  :)

KatjaRock

Silloin kun Katja lenteli ulos luokasta, Katja pyysi opettajalta seuraa koska ysiluokan siot pojat voi tulla kiusaamaan.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä en ole ikinä lentänyt ulos luokasta. En ikinä. Säästän rähinäni aina vapaa-aikaan.

kreisi_greippi

En minäkään ole lentänyt. Vielä. Syyt menee aina kaverin niskoille, jotenkin opettajat kieltäytyvät uskomasta, että minä höpöttäisin tai rähinöisin tunnilla. AINA joku muu saa syyt niskoilleen. -ähäkutti- ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Jos keskusteluun saa liittyy ni viime vuonna olin koko ajan käytävässä...kapinoin vähän... ;) no tänä vuonna en oo joutunu vielä kertaakaan mut oli se tänään lähellä ruotsintunnilla! ::) se maikka kyl on ihan perseestä!!sitä ei kestä kukaan!!!! >:( tosi kiva ku meiän taloo vastapäätä on lataamo ni heti ku pääsee koulusta hullujen seurasta ni hullut oottaa kotiympäristössäkii.....huoh.elämä on tätä.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Mä en ole kai kapinaihmisiä :) Koulu on mulle nykyään sen verran vaikea asia muutenkin että mielummin sinne joskus harvoin saapuessani pysyn hiljaa ja hymyilen. Riehun sitten vapaa-ajalla.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.