elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

minä...inhoan...hammaslääkäreitä...
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä en taida niitä pelätä. Kerran laittoivat minulle inhottavan puudutospiikin. Repivät hampaan irti tai jotain.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Multa revittiin kerran väärä hammas  ;D Sitä ei onneksi huomaa. Minun Pepsodent-hymy on muutenkin niin täydellinen.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

en minä pelkää. inhoan vain.
lupasivat raudat kesäksi pois. eivät ottaneet. :P

Hiltsu

Minä en varmaan pitäisi niitä, jos laittaisivat. Jotkut jutut varmaan joskus joudun ottamaan.
Ne jutut on sitten aina helppo niin kuin unohtaa, kuin pitäisi mennä hammaslääkäriin tai laittaa suuhun.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Mulla oli raudat ala-asteella. Se oli oikeastaan ihan mukavaa. Ikinä niistä ei kiusattu. Kai se on asenne kysymys.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minäkin taidan muistaa joitakin, joilla oli raudat. Tyhmää sellaisesta kiusaaminen.

KatjaRock

Niin on. Ja silmälaseista kiusaaminen on myös tyhmää.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

ei minua ole niistä koskaan kiusattu. en vain ite tykkää niistä.

Hiltsu

En minäkään muista, että jotakin olisi silmälaseista kiusattu. Itsellä ei ole ainakaan vielä niitä, mutta voi tulla.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

niin on,kaikki raudoista ja laseista ym.kiusaaminen on tosi tyhmää! >:(mä en ikinä oo tollasista asioista kiusannu mut pitää myöntää että joksus oon sellasta tyyppiä kiusannut vähän josta en oo pitänyt yhtään...ei oo kyl oikein tuokaan.tsot tsot. hei jee,kuuntelen just radioo ja siel tulee R A K A S!!! ;D mikäköhän kanava tääkin on..?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Onhan sitä jollekin tullut vähän jostakin huomautettua. Se vain jos jostakin sellaisesta sanotaan mistä ihminen ei itse voi mitään niin on se vähän tyhmää.

KatjaRock

Minä olen kiusannut. Olin täysi paska ja kadun sitä. Joskus ala-asteella. Kai sitä yritti peittää omaa heikkouttaan. Vaikken minä silloin heikko ollut, uskalsin jopa ajatukseni ääneen sanoa.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minä en ole koskaan ketään pahemmin. Tuntuu jotenkin, että jotkut ihmiset haukkuvat toisia vaikka lihaviksi, kuin pelkäävät, että itse ovat.

KatjaRock

Juuri tuota minä tarkoitin  :)
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.