elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

minu kiusattiin ala-asteella. milloin mistäkin.
nykyään ei. olen kait sitten jollainlailla "suosittu" nykyään, kavereita olisi, mutta kun ei niistä tiedä. hassuinta on, etten edes kuulu mihinkään sisäpiiriin.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minua ei ole kiusattu. Enkä minä ole mikään suosittukaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Cassandra

mä olen 18 ja risat ja mulla kans ei oo mitään hajuu miksi tulen isona..nyt olis amista viäl vuosi jäljellä..ja nyt olis tarkotus vaihtaa kokonaan alaa..ehkä jotain kirjallisuus juttua tai kuvataiteita..
tulevaisuus siis pelottaa, mutta sehän on aivan normaalia. Jos turhan naiivisti luottaisi siihen, että tulevaisuus olisi yhtä ruusuilla tanssimista ilman ahdistusta niin silloin putoo kovaa ja korkealta..
ja miettikää tätä: ahdistuksesta ja pelosta on toisinaan hyötyä. Kun ei oleta paljoa,ei pety niin paljon. Ja loistavia biisejä on syntynyt juuri ahdistuksesta...
it can`t rain all the time

kreisi_greippi

Purppuraviittainen WeLhoTAr

en mäkään oo mikään suosittu.tosiaankaan.mut ei se mua haittaakaan.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

mutta ei minua kiinnosta niitten joidenkin tyypiien seura. ne kuitenkin haukkuu seläntakana. oma kaveripiiri ja pari läheistä ystävää riittää vallan mainiosti.

KatjaRock

Suositut oli tyhmä tv-sarja.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Suositut? Mikäs se oli? Olen voinut katsoakkin, mutta mulla jää nimet niin huonosti muistiin, jos en sarjaa katsomalla katso.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

en jaksa selittää. joku muu saa.
vaikken minä paljon tv:tä katsokaan. ehkä tunnin viikossa.

Hiltsu

Sinulla toimii jo ä:t ja ö:t? Taidat olla Suomessa.
Minä katson aika paljon. Melkein aina, kun en ole tässä, eikä ole mitään tekemistä.

kreisi_greippi

tuolloin taisin olla ruotsissa.
no, nyt olen jo ollu kauan kotona. kävin jo landellakin. heh.

Cassandra

tuossa on ideaa.

tack.. olen tätä ko. aihetta usein miettinyt..elämä on VITUN pelottavaa.. juuri sen takia pitäisi olla kiitollinen niistä pienistä onnenhetkistä..mulla on elämä tällä hetkellä niin ahdistavaa (laitoshoito kutsuu, pelottaa,mutta kai se minua auttaa) esim. ostinpa nyt finntrollin cd:n ja tuli hyvä mieli. Kunnon ahdistusmusiikkia apiksen lisäksi! ja nyt on täysillä irronnut sydänverellä kirjoitettuja biisejä..
en usko että apulannan biisit olisi niin kolahtavia jos herra wirtasella ei olisi ajoittain ahdistanut..
tuskasta se lyriikka nousee
it can`t rain all the time

smaa mieltä!paras lääke masennukseen:laita Apiksen "ahdistusbiisit" TÄYSILLE,volyymit kaakkoon ja lattialle mahalleen silmät kiinni ni johan helpottaa!

kreisi_greippi

mulla ei aina auta.
tarkotan, että kyllä ne vähän "lievittää" sitä ahistusta, mutta se pysyy.
mutta vika voi olla siinä, että kuten olen jo aiemmin kertonu, minulla on ihan oikeasti jotain ihme paniikkihäiriöitä tai vastaavia ilmeisesti...ainakin terkkarin mukaan.
mutta kun syytä ei tiedetä, niin ei voi hoitookaan antaa.

Mulla on välillä jotain paniikkihäiriön tapasta.tai emmä tiiä.mut joskus saattaa tulla ihme kohtaus et ahistaa ihan sairaasti ja tulee kuuma ja pelottaa.mut ei onneks usein..mä en oo kyl kertonu tost kellekään.paitsi nyt...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.