Kuunteletteko radiota?

Aloittaja Lerppa, elokuu 17, 2003, 11:08:14

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Niin että otsikon mukaisesti, on turhaa kysyä että kuunteletko musiikkia, tottakai :) Mutta entäs radiota?
Itse kuuntelen Radio Cityä suhteellisen paljon, aina Apiksen lomassa ;)

Ja sitten vielä sellainen utelu, että harvahan kuuntelee vain ja ainoastaan yhtä bändiä, eli mitäs muuta tulee kuunneltua?
Pistämpä itsekin tähän jonkinmoisen kilometrilistan :)
Apulanta, Rammstein, Nightwish, Him, Cmx, Yup, Tehosekoitin, Oasis, Shadows, Beatles, Weezer, Simon & Garlfunkel, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Trio Niskalaukaus, The 69 Eyes, Apocalyptica, Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Yö, Nirvana, Bob Marley, Mike Oldfield, Bonnie Tyler, Rauli Badding Somerjoki, Denigrate, Juice Leskinen...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Kone vähän sekosi kesken kirjotuksen... Piti vielä lisätä että nuo ei tosiaankan ole missään järjestyksessä :) Niinjoo, ja Hanoi Rocks pääs unohtumaan :)

Pitäkää kivaa koulussa ja lukekaa hyvin :p
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

no itseasiassa harvemmin tulee nykyää radiota kuunneltua.. mutta jos sen teen ni kanava on suomipop..

apulannan lisäksi: emmi,ismo alanko, maija vilkkumaa, yö, tehosekotin, linkin park, avain.. [eikö tälläne kysymys oo jo??]

wicked.

Radiota en kuuntele koskaan. Tai no ehkä jotain kolme kertaa vuodessa.

Apulanta, Tehosekoitin, Muse, Maj Karman Kauniit Kuvat, Manic Street Preachers, The White Stripes, Lapko, Weezer, Inis, Ismo Alanko Säätiö, Sweatmaster, Mew, The Flaming Sideburns, Ikara Colt, Ismo Alanko Säätiö, Sielun Veljet jne jne.

emmi

mä en kyllä enää niin kauheesti radioo kuuntele mutta jos kuuntelen niin kanava on ylex.
muita hyviä bändejä joita kuuntelen
Apulanta tietenkin kärjessä :)
Tehosekoitin,Egotrippi,Zen cafe,HIM,Nirvana,TheRasmus
yms. onhan niitä :)
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Kuuntelen aika paljon nykyään. Menee varmaan aika tasoihin levyjen kuuntelemisen kanssa.
Time goes on, I wont.

Silti_Onnellinen

toisinaan tulee surffailtua kanavalta toiselle.

APULANTA, No Shame, Weezer, Tehis, YUP, Don Huonot, Technigolour, Hanoi Rocks  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku


Jonkun verran kuuntelen ylex:ää juu.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

noloo tunnustaa et kuuntelen NRJ:tä... teinix kanava... mut aina kun sieltä tulee joku surkee jenkkitykytys räppi sun muu niin vauhdan suomi poppiin...=) aika vähän nykyään kuuntelen radioo... noita jos jotain.

virtahepo

En kuuntele radiota kun jos on pakko esim. jossai julkisilla paikoilla. Jos olis joku huvä kanava nii sit ehkä. En vvan jaksa kuunnella jotai hittirenkutuksia tai juontajien limasta puhetta..

Wirtabiuha

Mä kuuntelen radio cityä tai suomi-poppia... Jos joskus eksyn himaan niin sitten kuuntelen radiota, tapahtuu erittäin harvoin... Ja lerpalla tulee kuunneltua jonkun verran radioa muttei muuten. Kun aina on kuitenkin toi kannettava cdsoitin mukana niin sitä sitten enmmän..

Ja noi bändit: apulanta, HIM, denigrate, oasis, weezer, C.O.B, tehosekoitin, rammstein, hanoi rocks... ja kyllä niitä on jotain muita, ei muista...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Jos mä kuuntelen radiota, niin suomipop on se....
Sitten muuten...On tietenkin apulanta, tehosekoitin, nightwish, ja muuta tämän kaltaisia...

Ronjaronjanen

Radiomafian aikoihin kuuntelin radiota vielä jonkin verran. ylex on kuitenkin mennyt mafiasta paljon alaspäin, joten nykyään kuuntelen lähinnä vain levyjä.

KristalliEnkeli

radiota kuuntelen vain silloin kun en jaksa laittaa tietokonetta päälle tai tunkea cd:tä soittimeen, eli toooosi harvoin. radiokanaviksi on viritetty mm. city, suomipop, nova, nrj, kiss fm, groove fm jne....näistä city luonnollisesti ykkösenä :)

tän listan olen joskus pistänytkin, mutta laitettakoon uudelleen :) eli:

AC/DC, Amorphis, Black Sabbath, Children of Bodom, CMX, Cradle of filth, Danzig, Deep Purple, Deftones, denigrate, Diablo, Dingo, Embraze, Eternal taers of sorrow, Garbage, Guano Apes, Hanoi Rocks, HIM, Hypocrisy, Iced earth, iron Maiden, Korn, Kreator, Lullacry, Maija Vilkkumaa, Megadeth, Metallica, Midnight sun, Motörhead, My dying bride, Nightwish, Nirvana, Norther, Ozzy Ozbourne, Pantera, Papa Roach, ParadiseLost, Puddle Of Mud, Ring of fire, Royal hunt, SaraLee, Shape of despair, Sinergy, Sonata Arctica, Stratovarius, Tehosekoitin, The 69Eyes, The Cult, Tiara, Tyrävyö, To/Die/For, Warmen.
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

#14
yle-x:ää kuuntelen lähes joka päivä...ei täällä raahessa oikein sen parempaa edes kuulu...

apulanta, tehosekoitin, yup, zen cáfe, maj karman kauniit kuvat, ismo alanko säätiö, pelle miljoona oy, the crash, guava, egotrippi, happoradio, verenpisara...jne...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.