Kuunteletteko radiota?

Aloittaja Lerppa, elokuu 17, 2003, 11:08:14

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

kyllä mäkin kallistun tuohon ylex:ään...

mä kuuntelen tai siis tykkään apulanta,yö,zen cafe,jne jne...en jaksa kirjottaa niitä...

blind_eye

kuuntelen suomipoppia ja joskus nrj:tä...

apulanta, uniklubi, tehosekoitin, the crash, egotrippi, the rasmus, blink 182, ripsipiirakka ( :) ), maija vilkkumaa, irina, kapasiteettiyksikkö, protoni, HIM, the 69 eyes, tyrävyö, nirvana, CMX, zen cafe, don huonot, weezer, limp bizkit, linkin park, avain, ezkimo, fintelligens, huuto... ym  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Mä kuuntelen tota suomipoppii.

Sitten näitä muita bändejä... No, apulanta, tehosekotin (aina, kun on mahdollista, sillä en omista itse yhtään levyy), Ismo Alanko (sitäkin aina, kun on mahdollista kuunnella), turun romantiikka, ramones (aina, kun on mahdollista...) Ja näitähän voi luetella vaikka kuinka. :)

juhke

minäkin kuuntelen suomipoppia  :)
tie pelastaa jos uskaltaa

taika

En kamalan usein. ja kanavia vaihtelen aina sen mukaan että millä soi paras biisi. Muita hyviä bändejä lannan lisäksi on esim.oasis,beatles,weezer,ramones,tehosekoitin,lluomakunta,hanoi rocks,metallica,billy joel,bruce springsteen,zencafé,frank sinatra ja kaikki klassikot tietenkin kuten the hollies yms.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

taika

tossa on kylläkin bändeja ja solisteja mut ei se oo niin justiinsa...
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Maikki.

yleX:ää kuuntelen, jos radioo kuuntelen.
ja muuten sitten Apulanta, Tehis, Technicolour, Linkin Park yms.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

iinuu

radiota tulee nykyään harvinaisen vähän kuunneltua. mitä nyt joillain automatkoilla sun muilla. mutta kotona soi aina cd tai koneelta musaa. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Tiijuli

mie kuuntelen Radio cityä ja jonkun verran pakosta suomipoppia :D

Muita hyviä apulannan lisäks on aivolävistys, Aknestik, Alice Cooper, Backyard babies, Hanoi rocks, Hurriganes, karkkiautomaatti, kauniit poliisit, KISS, mind of doll, murderdolls, musta paraati, Mötley Crüe, Private Line, Pyhät nuket, Riistetyt, tehosekoitin, the vittupäät xD, twisted sister, viikate, W.A.S.P ja Whitesnake ymm :D Ja sitten on vielä muuta suomirokkia.
Turvallista matkaa helvettiin.

Lerppa

Lainaa
Itse kuuntelen Radio Cityä suhteellisen paljon, aina Apiksen lomassa ;)

Pistämpä itsekin tähän jonkinmoisen kilometrilistan :)
Apulanta, Rammstein, Nightwish, Him, Cmx, Yup, Tehosekoitin, Oasis, Shadows, Beatles, Weezer, Simon & Garlfunkel, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Trio Niskalaukaus, The 69 Eyes, Apocalyptica, Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Yö, Nirvana, Bob Marley, Mike Oldfield, Bonnie Tyler, Rauli Badding Somerjoki, Denigrate, Juice Leskinen...

Kahhah, onpa nuokin tiedot aika hyvin kahden ja puolen vuoden aikana muuttuneet. :P Varmaan ehkä jollain muullakin. Saako päivityksiä? ;)

Tällä hetkellä radioista tulee kuunneltua Radio Helsinkiä, Metro FM:ää ja  edelleen Radio Cityä.. Musiikin kuuntelu taasen on suunnalla Finntroll, Opeth, Katatonia, Porcupine Tree, In Flames, Ayreon, Moonsorrow, The Wicked, Cannibal Corpse.. jne. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Minä kuuntelen edelleen sitä Yle X:ää, tosin vain ainostaan silloin ku ajan autoa. Muuten tulee kuunneltua enimmäkseen Absoluuttista nollapistetta, Zen Caféta ja Ismo Alankoa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

En muista mitä oon tähän aikasemmin laittanu, mutta jos kuuntelen radiota niin kyllä se siellä suomipopilla taitaa eniten olla. Mutta kyllä sitä muitakin kanavia tulee kuunneltua.
Muun musiikin kannalta kuuntelen nykyisin mm. inkubus sukkubusta, nirvanaa, maj karmaa, ismo alanko, nightwish...jonkunverran myös chidren of bodom.

blindii(Guest)

Lainaa
Kahhah, onpa nuokin tiedot aika hyvin kahden ja puolen vuoden aikana muuttuneet. :P Varmaan ehkä jollain muullakin. Saako päivityksiä? ;)
Saa! Todellakin saa. :D

Kuuntelen yleensä Cityä tai Ylex:ää (koulussa soi Iskelmä tai Kiss FM.. Mennään viä joskus valittaan et laittakaa vaikka City  ;D)

Sit bändejä.. Apulanta, Green Day, Uniklubi, Nirvana, Sex Pistols, Smak, HIM, Misfits, Slipknot, Marilyn Manson, Don Huonot, Tehosekoitin, Irina, Tyrävyö, Essentia, Lapko, Lovex, In Flames, Ismo Alanko, (Negative, Private Line), Kotiteollisuus.. Niin ja Kille Kuuleri!! :P No siinä nyt jotain. :D

Painkiller

Kuuntelen aika vähän radioo, mut jos kuuntelen niin se on sit Radio City tai YleX. YleX:ltäkin tulee vaan nykyään suurimmaks osaks paskaa, niin ei sitä jaksa kuunnella..ja ne juontajat..ärsyttää suunnattomasti. City on hyvä kanava, vaikka sielläkin toki pyörii samat biisit kokoajan. Mut ne on ihan hyviä biisejä mitä siellä soi..tai hyviä bändejä, ja niiden hittibiisejä.

Ylipäänsä kuuntelen sellasia bändejä kun Apulanta, Tehosekoitin, Backyard Babies, Gemini Five, Bloodpit, Private Line, Lordi, Hanoi Rocks, Bon Jovi, Him, Guano Apes, Sonata Arctica, Flylow, Maija Vilkkumaa..niin ja Uniklubiin oon rakastunu viime aikoina.. Ja eilen ostin muuten semmosen bändin levyn ku Wig Wam. Ne oli viime vuonna Norjan edustajia euroviisuissa. Ihan loistava levy!

[tuuli]

Suomipoppiin mulla on menny lopullisesti hermot! Mä en kuuntele sitä enää ikinä!  ;D En oikeesti jaksa, sieltä tullu kirjaimellisesti 5 vuotta samat biisit soittolistalla, Popedan 20 centtiä sun muut. Ei ei ei! Suomipop on nyt menettänyt yhden kuuntelijansa ikuisiksi ajoiksi!   ;)
Radioa kuuntelen hieman. En kestä enää kuunnella NRJ:n, Suomipopin, Novan kaltaisia uutuuksia ja ajankohtaista musiikkia soittavia kanavia, koska uutta hyvää musiikkia tulee niin vähän.. City soittaa Don huonoja, se on hyvä, ja Sävel radio soittaa John Lennonia, sekin on hyvä. Noita autossa ja välipalaa syödessä, mutta tosiaan vähemmän kuuntelen radioa, kuin aikoihin.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.