Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

rautalintu


Ko nuo keskustelut aina näköjään suistuu raiteiltaan, niin josko sitten tänne vois kirjotella kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ko ei ole aihetta, ei ole pelkoa että ajautus mehtään.

Nyt ei kyllä tule mitään mieleen. Mutta näin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

rautalintu


No niin, kesä kiinnostaa... :P
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

virtahepo

Onko sillä nyt sitten mitään väliä jos keskustelut ei ihan pysy alkuperäsessä kaavassaan ??? Eiks se oo aika normaalia, et jos puhutaan vaik mansikoista, ni jollekin tulee mieleen mustikat..?
Oke,mä oon ihan hissun kissun nyt..

Mut kertokaas nyt, että jos saisitte muuttaa yhen asian maailmassa, ni minkä muuttasitte?
Vähä mä repesin ku katoin vahingossa missikisoja ja niilt kysyttiin toi kysymys,ni se yks sano pelastavansa Tallinnan katukoirat..Ei sillee et väheksyisin Tallinnan katukoirien asemaa, mut mun mielest vois muuttaa jotain merkittävämpää..

virtahepo

Mä olisin ainaki valmis taistelee sellasen asian puolesta, et kaikki hyvinvointivaltioiden ihmiset lahjottais kehitysmaiden ihmisille 50 euroa vuodessa. Kelatkaa kuin paljon seki auttais? Eikä ees oo suuri summa-vähän yli 4e kuussa.

rautalintu


Lue Ongelmat & vastaukset -> yleiset "ohjeet".

Ei se minua haittaa.

P.S Ja mä haluisin pelastaa kaikki maailman orpolapset ja lopettaa kaikki sodat ja taikoa kaikille hyvät oltavat!!!1!!11

Voi vitt

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Mä luulen että tallinan katukoirilla on loppujenlopuks ihan hauskaa!
  En mä tiedä mitä mä muuttaisin... Semmosia asioita on ihan liikaa! No jos mä vastaan niinkun kuuluu vastata eli ikunen rauha, siis sotien suhteen, ja tuota tuota kaikille hyvät oltavat ja Michael Jacksonille kivemman nenän!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Hahaa...jooo :D...nenä.

salza*

jos saisin muuttaa yhden asian tässä maailmassa niin hävittäisin tupakat. ettei niitä yksin kertaisesti enää olis missään koskaan. sitten ei tarvis mennä niin moniin hautajaisiin keuhkosyöpien takia.

Lerppa

Hmm.. minä poistaisin varmaan alkoholin ;D
ja sodat tietysti :)

Vapaa Aihe - Apaa Vaihe
(oli vaan pakko :P )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mä poistaisin kaiken vääryyden ja kaiken mikä on pahasta. kaikki ikävät asiat.

*tuuli

jaa jaa... yhden asian... aika vaikee päättää yks asia... kun maailmassa on niin sairaasti vääryyksiä... varmaan tekisin jotain noiden sotien suhteen......

tais olla kyseessä joku virolainen kun tallinnan katukoiria haluaa pelastella... miks ei samantien ameriikan, ranskan tai vaikka suomen?  ;D

virtahepo

Se tais hakee Tallinna jutus sitä et ku Suomes ei oo nii paljoo katukoirii ku Viros, ni ei niille tarvi tehä mitää..Ja toinen syy on et se olis kenties hieman egosentrisesti ajateltu et pelastas koirat omista jaloista haukkumasta.. Ja onhan viro lähempänä ku Ranska.
Onhan se iha ymmärrettävää ei jotku kaukaset asiat tietenkää kiinosta,vaan ne asiat mitä tapahtuu lähellä.
Ottakaamme esimerkki (kaikkia ärsyttääksemme) että jos afrikan heimosodat tapahtus tossa naapurissa ni varmasti meitä suomalaisiakin kiinostas enemmän..Vai mitä pojat?!

rautalintu


Näin se on. Anttilan Jenni taisi tuon koirajutun laukasta. Hyvät naurut kyllä sai :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Onko tallinnan katukoirissa jotain vikaa?  ;D
  Mä kanssa kelasin että lähinnä omista jaloista ne pois, koska kun tulis joskus tuolla portugalissa pyörittyä vähän enmmän (kjäh kjäh, pitkä loma 3kk) niin ne todellakin roikkuu kimpussa ja tunkee sisälle himaan... No mutta kuitenkin siellä ne voi oikeesti tosi hyvin, no onhan siellä vähän lämpimämpi mutta kuitenkin...  ;D :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

tallinnan katukoirat... phöh... no... jos se joku ( jenni anttila ? ) haluaa sitten pelastaa ne jaloista pois niin on hyvä vaan... mutta ei sen kyllä maailman suurin vääryys luulisi olevan että tallinnassa on katukoiria...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.