Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Mieki tein esitelmän Apulannasta joskus ysillä. Taisin saada siitä 10-.. Mutta helposti saa hyvän kun on kiinnostava aihe ja sellanen mistä osaa kertoa jotain omasta päästä, ettei tarvitse kaikkea tietoa etsiä jostakin. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

mä en saa kymppiä. mä en oo niin hyvä kirjoittaja että kympin saisin. lähinnä ehkä kasin. mut ei se haittaa, mulla on ollut aina haaveena saada tehdä joku esitelmä apulannasta. ja nyt kun on toi tutkielma niin otin heti tilanteesta vaarin! ihanaa kirjottaa kymmenen sivua apulantaa..... :-*
allekirjoittanut

puska

Minäkin oon tehny Apulannasta joitakin koulujuttuja. Kuviksessa yläasteella piirsin Tonista jotain taiteellista muka, lukion ekalla tein Aivan kuin kaikki muutkin -levystä levyarvostelun, siitä tuli 10 :). Ja Äikässä tein esitelmän bändistä. Siitä tuli 8+. Vituttaa ko oisin saanu toiselta opettajalta paremman numeron, tuo akka (murrr...) antaa aineistakin mulle suunnilleen aina kahta numeroa paskemman arvosanan kun muut opet meidän koululla :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mie oon tehny apulantaan liittyvää vain nyt viime syksynä sellasen power point jutun...En sitten tiiä mitä siitä tuli. ::)

[tuuli]

LainaaMinäkin oon tehny Apulannasta joitakin koulujuttuja. Kuviksessa yläasteella piirsin Tonista jotain taiteellista muka, lukion ekalla tein Aivan kuin kaikki muutkin -levystä levyarvostelun, siitä tuli 10 :). Ja Äikässä tein esitelmän bändistä. Siitä tuli 8+. Vituttaa ko oisin saanu toiselta opettajalta paremman numeron, tuo akka (murrr...) antaa aineistakin mulle suunnilleen aina kahta numeroa paskemman arvosanan kun muut opet meidän koululla :-/

ei se oo niin just. ;) seuraavalla kerralla teet paremman! ( tiedän etten osaa lohduttaa... )
allekirjoittanut

Maikki

Khi, mie keksinkin että teen sen enkun jutun Temosesta :P ja sitte näytän Käännä Se Pois videon:>

^pirun morsian^

MÄ TEIN EKA KERRA JOSKUS OLIKOHA SE NY 4 LUOKAL APULANNNAST JONKU ESITELMÄ JUTUN 10 TULI  NIINKU VITOS JA KUTOS LUOKALKI AINA SAMA AIHE

[tuuli]

LainaaKhi, mie keksinkin että teen sen enkun jutun Temosesta :P ja sitte näytän Käännä Se Pois videon:>

eilen taas pikkase tuli naurettua sille, kun katsoin käännä se pois videoa liikkuvissa kuvissa ja tuukka räpätti taustalla. videon lopputekstien alettua siinä näytettiin muun muassa sitä ku tuukka pomppii siel pellolla. tuukka ite naureskeli siihen, et ''ei sitä ihan joka videossa nää kun ohjaaja hyppii kuralammikossa.''  ;D liian hyvä juttu!!!! tuukka roks!
allekirjoittanut

^pirun morsian^

ihanaaa sinkku tulee huomen kauppoihin!!! ;D

Maikki

Lainaa

eilen taas pikkase tuli naurettua sille, kun katsoin käännä se pois videoa liikkuvissa kuvissa ja tuukka räpätti taustalla. videon lopputekstien alettua siinä näytettiin muun muassa sitä ku tuukka pomppii siel pellolla. tuukka ite naureskeli siihen, et ''ei sitä ihan joka videossa nää kun ohjaaja hyppii kuralammikossa.''  ;D liian hyvä juttu!!!! tuukka roks!
niin seon hauska :D.
just pidin sen tuukka esityksen ja meni ehkä ihan kivasti:>
Katottiin myös hallaa video kun noi tahto välttämättä nähä :) Käännä Se Pois on kyllä parhain<3

[tuuli]

käännä se pois videon ongelma on vaan se, niinku tuukka sano, et sillä ei ole mitään sanomaa!  ;D mut ei se ainakaa mua haittaa! se on tosi sellanen taiteellinen ja sopii siihen kappaleeseen tosi hyvin! toni on kyl ihan vitun tyylikäs siin! suorastaan kuola valuu kun sitä katsoo...!
allekirjoittanut

puska

Tykkään myös siitä videosta aivan älyttömästi. Se kylmyys välittyy siitä maisemasta niin hyvin, ja Toni osaa taas ilmeillään ja eleillään pistää sanattomaksi. Koko video pistää ihan sanattomaksi:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Todellakin tuo video on niin mahtava. :D Mitään vastaavaa ei ole tehty.. Ja samoin tuo odotus... Siinä tulee kanssa se tunnelma ja muu katsojalle asti, kuten myös käännä se poissa.
Kihih...;D Tuli tuosta odotuksesta mieleen, kun siinähän on se kohtaus missä Tuukka riippuu katosta tai jostain, niin sen innoittamana miun oli pakko mennä yhille "raunioille", mitä tuolla yhessä metässä on, niin mennä sinne riippuu jaloista ja otatin siskoni tai kaverini ottaa siitä kuvan, kun mie riipun sieltä.

[tuuli]

jouhu sulla on aika mielenkiintoset intressit!  ;D muuten, miten sä niinku onnistuit roikkumaan ja mistä? *mielenkiinto heräsi*
allekirjoittanut

emmi

LainaaTodellakin tuo video on niin mahtava. :D Mitään vastaavaa ei ole tehty.. Ja samoin tuo odotus... Siinä tulee kanssa se tunnelma ja muu katsojalle asti, kuten myös käännä se poissa.
Kihih...;D Tuli tuosta odotuksesta mieleen, kun siinähän on se kohtaus missä Tuukka riippuu katosta tai jostain, niin sen innoittamana miun oli pakko mennä yhille "raunioille", mitä tuolla yhessä metässä on, niin mennä sinne riippuu jaloista ja otatin siskoni tai kaverini ottaa siitä kuvan, kun mie riipun sieltä.

Ei vitsi, tuli tosta jouhun jutusta mieleen et mä  just pari päivää sitte mietin et mä haluisin itestäni sellasen kuvan missä mä roikun silleen naru kaulassa samanlailla kun siinä odotus videolla ne kaks näyttelijaa ja vielä niin että se näyttäis mahdollsiimman aidolta. Mut en sit tiiä et miten sen sais toteutettua kun eka pitäs väsätä johkin se naru silleen et mä pääsen roikkuun siihen. :) Tämä idea on kyllä pakko joskus toteuttaa.
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.