Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Mäpä luin eilen tämän foorumin legendaarisimman keskustelun, nimittäin absolutismista.  ;D Ja voi että mulla oli hauskaa. Meinasin jatkaa keskustelua, mutta en tiedä uskallanko. Se aihe käsiteltiin aika totaalisesti loppuun.. ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Juu Tuuli vedä vaan vanhojakin keskusteluja mukaan ;) Mäkin jo aattelin että tää saatiin vähän vilkastumaan tää foorumi, mut nyt tuntuis taas hiljenevän..

[tuuli]

No ehkä mä höläsen jotain siihen absolutismiin niin saadaan se tuolta 4 sivulta tänne kaikkien ihailtavaksi. Ties vaikka kauan kaivattu se jätkä ilmestyisi valistamaan meitä absolutismillaan.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Oijoi, Se jätkä...Miulla on ollu sitä joskus välillä ikävä, heh.

Lerppa

Tavallaan aika huvittavaa, että tällaiselta foorumilta jää muistoja. :D Välillä tulee nostalginen olo kun lukee jotain vanhoja keskusteluita. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Lallalaa mä sain elämäni ekat kotisivut valmiiksi! Oli niissä aikamoinen homma vaikka onkin toooosi yksinkertaset ja kököt.  Mutta kun ite alusta asti kaiken opettelin niin voin olla ihan ylpee ittestäni ;) http://www.todella.jossain.com

emmi

Painkiller oot kyllä saanu ihan mainion näköset ja toimivat sivut silleen kun aattelee että et oo koskaan ennen nettisivuja tehny! :)
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Kiitosta paljon, Emmi! Onhan se vähän niinkin kun en tosiaan edes aluks tienny että kotisivut tehdään tollai. Viskellään muistioon jotain koodeja :D Nyt on yks tavote elämässä saavutettu, heh ;) Oon aina halunnut omat kotisivut.

jouhu

Tosi hienot sivut tosiaan oot saanu pystyyn! Joskus oon ite yrittäny, eikä oo tullu mitään. Kone tyyliin räjähtää, kun miut päästetään koneelle.

Tokya

Hyvät sivut ekakertalaiseksi. Itte olen jonkun parisen vuotta sivuja duunaillut.

http://www.freewebs.com/dajka
http://www.freewebs.com/tabernaakkeli

Painkiller

Kivat selkeet sivut Tokyalla. Mua inhottaa jos sivuille on kauheesti tungettu kaikkea. Tyyli ja selkeys niin se on siinä ;)

Tepi84

Haza haza

[tuuli]

LainaaTavallaan aika huvittavaa, että tällaiselta foorumilta jää muistoja. :D Välillä tulee nostalginen olo kun lukee jotain vanhoja keskusteluita. :P
Mulla on tosi paljon muistoja nimen omaan tältä foorumilta. Jännää kun ne kaikki on kuitenkin pysyvästi noissa viesteissä. Olen nyt alkanut lueskella niitä. Hävettää vaan kun oon aina kirjoitellu omalla nimelläni. Tuuli 14v :n jutut tuntuu välillä vähän hulluilta..
allekirjoittanut

jouhu

Täällä kyllä on ollu mukavia ja lämpimiä hetkiä. :) Luulen sen kaiken johtuvan täällä pyörivistä ihmisistä, joten kiitos kuuluu teille, ootte ihania!
Tänään lähti viimeinen vuoteni teininä. Karmivaa..

[tuuli]

Niin mäkin suurin piirtein kasvoin tän foorumin siivittämänä! Kiitos kaikille.  :)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.