Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin, toivotukset siitä, että menee ainakin kohtalaisen hyvin. :) Heh, eikö saa toivotella enää edes huvikseen? ;)

[tuuli]

Oih. Tokyalla on nyt kunnon säpinät. Minullakin kait... ::) Tai ei oikeastaan.
Valion kojusta ostin ennen polkkaa, mokkaa tai suklaa nougatia.. Nyt pitää ostaa pelkästään viimeisimmäks mainittua kun nuo muut suosikit lopetettiin.  :P
allekirjoittanut

Tokya

haha. huvikseen onnittelu on aina tietty mukavaa n_n

Painkiller

Mä otan jätskikispalta yleensä minttua, nam. Viimeks otin mangomelonia ja se oli aika kauheeta.

[tuuli]

Mä en ole ikinä tykännyt mangomelonista... :P
allekirjoittanut

jouhu

Älkäähän nyt! Mikä siinä on niin hirveetä? Miusta mangomeloni on just paras maku. *minäkö, erilainen?*

Lerppa

Miekään en pidä mangomelonista, vaikka se on eniten hehkutettu maku. Kaikki lähipiirin ihmiset pitää siitä eniten. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

mangomeloni on kyllä kieltämättä hyvää. :P

Tounakka

Paha mennä vastaankaan väitään. : >

Tepi84

Mä oon nyt ihan pihalla mistä tääl jutellaa ku konetta ei o ollu himas vähää aikaa. Ku oli lanit kamulla :) Tai no viime viikonloppu meni aika... hmm.. ei suunnitelmien mukaa :( Mut joo se siitä...
Haza haza

Tokya

^^jos saa udella ni onko tepille jtn ikävää tapahtunut?:/

Tepi84

Tokya.. ei o mitää ikävää tapahtunu. Muuten vaa meni aika ketuiks viime viikonloppu  ;D
Haza haza

[tuuli]

Sitä se on, kun ei pääse al.nettiin!  ;D
allekirjoittanut

blind_eye

Hähä, mää olinki Provinssissa ja näin maailman parhaimman keikan koskaa, nimittäin In Flames veti kyllä nii kovaa et oksat pois. :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Katos. No hyvä jos tuli rahoille vastinetta! Olikos se tätä meidän ablautaa?  ::)
Körnihän peru.. :P
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.