Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Onnee Tokyalle ja pidä hauskaa ja opiskele hyvin! Haha!!  ;D

Jotkut on kesälomalla, jotkut ei.. huonosti menee niillä jotka käy koulua viel heinäkuun loppuun saakka.
allekirjoittanut

Tokya

Tepi84

Ai jai. Eka loma päivä :) Ja onneks ei paista aurinko vaan tihuttaa vettä :)

Kämppäkin sitten tuli ostettua. Eli tästä se ikuinen velkakierre alkaa  ;D ;D
Muuttamaan pääsee kuun lopussa :) On kyllä hyvät fiilikset.

Kitara vahvistin on myyty. Multiefektipedaali aika varmasti. Joten silläkin rintamalla menee hyvin :) Mutta älkää huolestuko. Basso tosiaan jää ja sen efetkipedsku. Pitäisin vaan vahvari ostaa :) Ja saada kitsu myytyä.
Haza haza

Tepi84

Millonkohan tonne apulaudan sivuille tulee tabulatuureja uudesta levystä. Ois kiva saada jotain osviittaa miten ne menee :) Ja jos sais bassollekki kaikki biisit. Ni ois ihan kiva :) Jos joku boardilainen vois koittaa kysästä Wirtaselta, onko sillä tietoa?
Haza haza

blind_eye

Kyllä ne sinne tulee sitten ku ne on valmiita.

En usko notta wirtsanen siitä tietää mitään.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Aamusta asti penkonu tavaroita. On tää muuttaminen perseestä. Ja ku ei oikee o tilaa  ;D Mut saapahan tänki taas sit tehtyy. Mites muiden kesä on menny? Mul melkeinpä näitä kämppä asioita hoidellessa ja kaupoissa pyöriessä. Vieläkin pitäis käydä. Mut eiköhän tää tästä pikku hiljaa.
Haza haza

blind_eye

Tänään räjähtää Helsingin jäähalli !!!!!! :P
Meikä tästä lähteekin kohti helssinkiä... :p

jouhu

Ainiin, kun se MCR:än keikka taitaa nyt sitten olla? Toivottavasti tulee olemaan kivaa. :) Toivottavasti tulee otettua/saatua kuvia, jotta niitä vois ihailla... ;)

Live musa on kyllä yks hienoimmista jutuista/kokemuksista. Onneks pääsee taas karkeesti sanottuna viikon päästä live keikoille, festareille.

Tokya

yhyy. mä taidan päästä seuraavan kerran vasta heinolassa jyräähän. Ja sitä seuraavana viikonloppuna nofx<3

blind_eye

MCR:n keikka oli mahtava, ja siellä oli Billy Talent lämppärinä !!
Oon vieläkin ihan fiiliksissä siitä päivästä.

Huomenna pääsee Aitooseen katsomaan Apista, ja sitten loppuviikko meneekin Tammerfestien merkeissä. : )

Tokya

Hei onko porukalla täällä livejournaleita? Itse nyt innostuneena ittelleni tein semmosen. Voisin vaik lisäillä ihmisiä kaveriks ja silleen.

http://tokya.livejournal.com  ilmotelkaa ittestänne ;)

jouhu

Mitä vähän katteli tuota sivustoo minkä olit tuohon laittanut... En tiiä näin tekniikasta tms. oikeen mitään, niin onko tuo minkälainen sivusto tms..? Tai siis mikä..?

Tepi84

Pitäis tossa kahelta mennä beachvolleyta pelaa. Sinänsä hyvä ettei paista aurinko.. että ei tuu niin saamarin kuuma. Mut toivottavasti ei käy sama ku viime kerralla.. että se alkais sataa vettä  >:( Toivottavasti ois tällästä kivan viileetä  :)

Uus konekki tuli tilattuu.. tää vanha kaatuilee vähän välii. Menee hermot  >:( >:( Mut onneks ei tartte kauaa tätä enää kestää :) Ja tääl uudessa kämpässä ihan mukava asustella. Ei onneks nää kaikkee ku herää. Niinku entisessä.
Haza haza

Tokya

Jouhu, Tuo on niinkun virtuaalinen "päiväkirja" periaatteessa. Sinne voi kirjotella omia kuulumisiaan ja lähes mitä vaan huvittaa. Merkinnät voi laittaa näkymään kaikille, vaan kavereille tai vaan itelleen. Muut voi sitten kylätä sun elämääs sitä kautta =)

blind_eye

tokya lisääks mut kaverikses. :) mä lisäsin jo sut. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.