Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Lintsillä oli kävelyllä. En sen tarkemmin seurannut mitä oli tekemässä :)
[ -You should see my scars- ]

jouhu...

Näittekö te molemmat Tuukan?! :o Huijui...
Mie olisin varmaan seurannu sitä vahingossa... ::)

Vilkku

LainaaNäittekö te molemmat Tuukan?! :o Huijui...
Mie olisin varmaan seurannu sitä vahingossa... ::)

Ketkä molemmat, minähän tossa vaan sanoin sen nähneeni ? :)

jouhu

Ai? :o
Mie luulin jotenkin kieroutuneesti, että puskakin oli nähny.

puska

En, en todellakaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Siis tää vapaa aihe on loistava, tänne vaan aina kun tulee jotain asiatonta mieleen :P

Tällä kertaa vaan päätin tulla kertomaan, että minusta tulee ylioppilas ensi viikolla. Ehkä vähän häiriintynyttä sitä täälläkin mainostaa mutta nyt on kyllä niin upean mahtava olo, että tekis mieli Hesarin etusivulle pistää ilmotus :P Meinasin tämän Katjalle lähettää tekstiviestinä mutta päädyinkin ilmoittamaan asian täällä :)

puska

Onneksi olkoon! Minulla on vielä kolme vuotta lukiota jäljellä (käyn nääs lukion neljässä vuodessa ja yksi vuosi käytynä). Tässä vaiheessa jo haluaisi sieltä pois. Tymäsee kun muut jo valkolakkeja nappaavat ja itse vielä joutuu puurtamaan.

Mitäs suunnitelmia tämän jälkeen Vilkulla?

Itse olen ajatellut mennä jonnekin media-alalle. En tiedä vielä sen kummemmin. Kai minusta joku juorulehtitoimittaja tulee vielä jonain päivänä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Neljä vuotta minullakin meni. Kaksi ensimmäistä käytännössä kokonaan ohi, silloin sattui ja tapahtui ja voimat loppui. Kolmas vuosi meni kans vähän niin ja näin, nyt neljäntenä vuotena vaihdoin vihdoin koulua mikä oli loistava päätös, täydellinen motivaationkasvu tapahtui :) Nyt tuntuu aika uskomattomalta, että monen raskaan vuoden jälkeen saan ens viikon perjantaina painaa sen lakin vihdoin päähäni.

Jatkosuunnitelmia ei ole. Teen Lintsillä töitä kauden loppuun, sitten etsin muita töitä. Haen sitte ens vuonna johonkin kunhan ensin keksin minne. Jos ens vuonna pääsis sitte muuttamaan omaan kämppään, olis kiva.

jouhu

Onneks olkoon munkin puolesta, vilkku! :D
Mie en sitten saakkaan koskaan valkolakkii... :-/ Se semmonen olis kyllä hiano.

Maikki.

Onnea minultakin Vilkku! :)
Miekään en ikuna sellaista ylioppilas lakkia päähäni saa.. Mutta en kyllä haluaisikaan ;D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

Onnea Vilkulle myös minulta!!  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

minäkin kerkeän vielä onnitella :)

minäkään en tuu luultavasti koskaan sitä valkolakkia saamaan, ellen sitte joskus mee iltalukioon...

ja jos nämä toiveet toteutuu, niin musta tulee nuorisotyönohjaaja.. :)

mitä teistä muista tulee? kiinnostaa..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

En ihan tiedä tarkkaan mitä tahtoisin tehdä elääkseni, mutta nyt on ollu muutama vuosi, että oon aatellu olevani jotenkin tekemisessä kiven kanssa. Se on jotenkin kiehtova elementtinä ja silleen... ::)
Mutta viime aikoina toi valokuvaaminen on ruvennu kiinnostaa.
No, mene ja tiedä mitä minustakin tulee.

Maikki.

Minä tykkään hirmusesti valokuvata. Ja media-ala kiinnostaa, haluaisin elokuvaohjaajaksi tai jotain muuta media-alalla tehdä.. Tänään kuvis tunnilla kehitettiin itse ottamiamme valokuvia, se on mukavaa :)!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Wirtabiuha

Musta tulee isona Poliisi!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.