Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Sellaset tyypit ei oo oikeita ystäviä, jos jättävät sillon, kun heitä eniten tarviis. Nyt siusta varmaan tuntuu kauheelta, mutta kun pääset siitä yli, niin huomaat sen vahvistavan.
Olin täsä tänään tivolissa... Käytiin siskon kaa maailmanpyörässä, jossa oli aika shiistin näkönen jätkis keräämässä lippuja. ;) Aahh... Se viel kysy meiltä, että "olikos siellä ylhäällä kylmä" ;D  Ja ampiainen ahdisteli miun kädellä. Rupesin puhaltelee sitä ihan älyttömästi ja juoksentelee hattarani kanssa ympäriinä.
Nojoo...::) Oli pakko tulla kertoo...

hendu

mie rupeen kohat itkeen, kun kerrotte tommosii juttui :'(!
Temosen pomppubasso

jouhu

Mitä pkku hendu?  :-/
Miusta apis_ruulz ja lerppa muistuttavat hieman toisiaan. Miulla voi olla mielikuvituksessa häikkää, mutta...
Oujeeah.... Hioin tänään pari kivee amikseshsa ja toinen lens yli luokan hiomakoneen taakse ja meinas osuu meidän luokan hevarin päähän.  Ja nyt on märkä olo.
Ei liittyny mihinkään, mutta tämä onkin 'vapaa aihe'.

maikkii.

Onko siellä koulussa siis kivaa jouhu? :)
Vähän miun koulu on ainkin paras ja mukavin! :P

rautalintu

Terve, olen taas täällä aiheuttamassa älyttömiä "riitoja" :D Tänne on tullu kesän aikana älyttömästi uutta porukkaa! Ja kesä meni aivan liian nopeesti ohi :(

Kuka löhöili, kuka matkusteli, kuka oli töissä koko kesän...?
No ei tarvi vastata, mutta teitä kaikkia tuli tosi ikävä kesällä :(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

Niin oli meilläkin sinua. Kesä meni leppoisasti yöt valvoen ja merta katellen. Oli kivaa. Ja lihoin, yllätys yllätys.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Sellasta se on aina kesäsin. ;)

Tervetuloa rautalintu minunki puolesta takaisin! ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Kppas, rautalintu. Moi, hyvä että sinäkin taas täällä. Mä ehdin jo ikävöidä sua ja panikoida jossain vaiheessa kesää että missä se meidän rautalintu oikein on :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Nii, tein kesällä kolmea eri työtä, ei hirveesti ehtiny istua koneella...
Jaoin mm. taas lehtiä ja heinäkuussa melkein jokaisena jakopäivänä sato vettä, eikä muina päivinä ollenkaan >:(

Jouhu, siellä Joensuussako opiskelet, vai missäpäin?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

LainaaOnko siellä koulussa siis kivaa jouhu? :)
Vähän miun koulu on ainkin paras ja mukavin! :P

Noh, ei oikeestaan... Aika perseestä toi kyllä on, vaikka oon pienestä asti halunnu tuollaseen paikkaan.  Ihmiset kyllä tuntuu mukavilta ja vaikuttavat epäillyttävän suvaitsevilta. Johtunee siitä, kun olen tottunut siihen, että minnuu katotaan silleen halveksuvasti yleensä.  Kouluun ei ole niin mahdotonta mennä, kuin peruskoulussa mutta silti ahdistaa aivan helvetisti. Pikku porukoita alkaa jo ilmentyä luokassa, mutta minä en kuulu mihinkään, mutta eihän siinä mitään. Tykkään katella ikkunasta ja katsoa kaukoisuuteen (<miten toi oikein kirjotetaan?) haaveillen ja huokaillen.  Se meijän luokan hevari on kyllä toisaalta hassu. ;D Rupeen aina vähintään hymyilee sen selityksille.
   Haa, rautalintu on palannut! :D Oon miettinykkin, että mihin oot piiloutunut.
Ja kyllä opiskelen täällä "ikiihanassa" Joensuussa.

Maikkii.

Olitkos jouhu muuten joenyössä eilen?
Mie olin, mutta ei ollu kyllä erityisen hauskaa..
Akku oli lopussa ja hävitin serkun kokoajan :-/ :)

jouhu...

En ollu joensyossa. Olisin varmaan mennykkin, jos olis ollu joku jonka kanssa menna... Mie, kun pelkaan niita kannisia ihmisia niin paljon.  :-/ Olis ollu miulle pelkkaa murhaa vaan olla siella.
  Selvisit kuitenkin sielta hengissa kotiin?
Paikoissa joissa useimmat ovat paissaan ja ite on selvana, niin rupee ahistamaan ihan alyttomasti.

maikkii.

Niinhän se vähän ärsyttää kun kaikki kännissä sielä. Ja kaikki sellasia hirmu pikkusia ihmisiä vielä, siis tosi nuoria :-/.. Ja ihan liikaa ihmisiä, mie en tykkää suuresta ihmismäärästä :( :D.
Oltais voitu nähellä siellä, jos olis aiemmin tajunnu kysellä.. Pöh. :)

puska

Se on hassua... Kun jotkus ihmiset inhoavat paikkoja joissa on pajon ihmisiä. Tai kyllä minä sen ymmärrän. Liian suuret asiat joskus ahdistaa.
Mutta ihmispaljoutta minä rakastan. Ainakin jos tietää että ollaan yhdessä jonkun hyvän ja ihanan asian takia. Kunten esimerkiksi keikat. Mutta no joo.. Liian isot keikat on pyllystä. En minä olekaan enää varma mielipiteestäni:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

maikkii

No keikat on kyllä eri juttu, siellä ei tosissaan ärsytä suuri ihmismäärä! :D
Se on silleen että joissain tapauksissa en tykkää, jos on paljon ihmisiä, se vähän riippuu.. ::) :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.