Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

punainen

Japaniin olen aina halunnu päästä.Se on takuulla ihan erilainen mesta kuin muut, ja luontokin vaikuttaa jotenkin kiehtovalta ainakin kun jotain matkailu ohjelmaa seurasin ;DMutta on vaan pirun kallis että tuskin huvimatkalle tulee lähettyä..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Tällä tytöllä on ikävä Se Jätkää. Mihin se taas on hävinnyt :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mennyt varmaan miettimään jotain filosofista, että voi sivistää meitä. :) Odotan innolla!

[tuuli]

ei tosiaan ole käynyt täällä pitkään aikaan!  :P mut iha niinku jouhu sano, ni kohta se taas yllättää!
allekirjoittanut

punainen

Minäkin kaipailen ihanaakamalaa Se Jätkäämme  :)

Ai vitsi yksi unelmistani toteutui tänään kun sain vihdoin pitää Apulannasta esitelmän! Tai ei se mikää esitelmä ollu vaan viiden minsan puhe äikässä ja olikin kamalaa kun jouduin sairaasti karsimaan asiaa pois kun muuten siitä olis tullu ylitunnin juttu ;D Mut ekaa kertaa oli tosi vapautunu tunne estradilla kun sai tosiaan puhua itseään kiinnostavasta aiheesta. :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

mä en olekaan sitä viel tehny. joskus sitte.. ::)
allekirjoittanut

Viikko poissa ja heti alkaa tytöt kaipaamaan. Voihan sentään. Tekosyyksi poissaololleni kerron tulevat ylioppilaskokeet, mutta oikeasti on todella vaikeaa kehitellä mitään fiksua ja filmaattista sanottavaa satunnaisiin aiheisiin täällä, tyyliin "vastaa edellisen kysymykseen". Mitä tehdään sitten kun sanat loppuvat ja tilanne on pysähtynyt asemasotaan? Näinhän käy lähes kaikissa väittelyissä.

[tuuli]

täällä on kyl ollut vähän hiljaista...  :P ainut mikä rullaa kiltisti eteenpäin on perinteinen ''vastaa edellisen kysymyksiin''. eli jos jollain on mielessään jotain hienoja keskustelun aiheita niin eikun vain uutta keskustelua!
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Niinpä niin. Mä olen reilun kuukauden pysytellyt poissa eikä mitään ole tapahtunut. Tylsiä olette lapsukaiset! ;)
Tuleeko kellekkään ikinä täällä sellasta 'mitä helvettiä mä oikein yritän selittää'-oloa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Tulee. Noin arviolta kahdesti päivässä. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Miulle tulee...aika monestikkin. Mutta kyllä niistä tilanteista aina jotenkin selviää. :) Olenkin jo vähän ihmetelly mihin wirtabiuha on menny, kun ei kuulu.

emmi

joo. aina välillä kyllä tulee. selitän vaan jotain enkä tiiä edes välttämättä itekkään mitä oon selittämässä  :P
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

no ehkä joskus... ::)
allekirjoittanut

puska

Joo, aika monesti:). Ja se on myös ärsyttävää, kun päässä on oikeasti jokin hieno ajatus, ja sitä ei saa puettua sanoiksi. Sitten toiset pitää ihan idioottina kun eivät ymmärrä yhtään, mitä yritän taas sönkätä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

Joo toi on ihan sika ärsyttävää! Ois niin paljon kerrottavaa, mut ei pysty kirjottaan sitä (ainakaan suomeks/selväks)! Ja toi tulee varsinkin tääl usein!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.