Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tero

Niin ja siitä tuntemisesta sen verran että jos etit mun ekan Poustin niin siitä asti oon tuntenu :) jos sitä voi vielä siksi kutsua että tuntee.

*tuuli

missäköhän kristallienkeli sitte on? huuhuuu??

KristalliEnkeli

heips vaan kaikille täällähän minä olen...yöeläjä...

*selailee viestejä*...mitäköhän täällä oikein on tapahtunut sillä välin kun olen ollu poissa?!...

SUOMENNOS "Hän on ottanut tulen taivaalta - hän sai taiteet kukoistamaan karussa ilmastossa. - Amerikka sijoittaa hänet viisaiden kärkipäähän. Kreikka olisi asettanut hänet jumaliensa joukkoon. "

hmmm...tosta tuntemisesta...voisin sanoa että Lerppa on ainoa joka mut tuntee varsinaisesti :) ja kohta toivottavasti myös Wirtis :)

Kysymys teille ystäväiseni....otanko huulikorun? millainen ois hieno? alahuuleen vai ylähuulen "kauneuspilkuksi"?...sanokaa ees jotain kun mä en osaa päättää...oltai menossa frendin kanssa ottamaan, mutta en oo viel 100% varma...hjälpa mej!  ;D

...ainiin tuolta löytyy kuvia vaihtoehdoista http://www.harness.fi/harness/index.htm (lävistyskuvat 30.10 --> huuli)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Ma haluun kans huulilävistyksen... en oo kun puol vuotta yrittänyt saada lupaa, mutta ei sitä tule...  :-/

Ota alahuuleen keskelle :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

miedän porukat on niin natseja, että ne hirttäis mut jos jonkun lävistyksen hommaisin. mutta kyllä sitä sitten yhden ja puolen vuoden päästä täysikäsenä kelpaa;)
mä haluaisin alahuuleen myös lävärin, ehkä mieluummin oikeelle sivulle.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mä haluaisin kulmaan..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mun vanhemmat saa kohtauksen kun näkee sen huulikorun sitten kun oon sen ottanut, koska niil oli jo kestämistä nenäkorussa...mut ei se mitään :) kuten Yazka sanoo sivuillaan " 18 vuotias on täysi-ikäinen ja saa tehdä mitä haluaa" :) ni ajattelin ottaa sen huulilävistyksen. Alahuulen keskelle napin tai sivulle renkaan...argh, vaikeaa

http://www.harness.fi/Omat%20sivustot/images/huuli/huuli.htm  <-- kuvia (melkein suora linkki)

jouhu

Mä ehdotan alahuuleen.
Mäkin ottasin, mutta vanhemmathan vaan "innostuis" siitä. Mä sitten joskus ehkä otan alahuuleen keskelle tai sivulle semmosen jännän.

rautalintu

Ei kun nenään keskelle semmonen sonnin rengas!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

mä haluaisin tuohon keskelle nenää! - se vaan on niin perkeleen kallis että eipä mun rahoilla heti sitä ostella... onhan se huuleenkin juu, mutta sen mutsi lupas maksaa ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

mä haluisin nenään semmosen pienen napin. en oikein muuta... aika pitkään halusin korvan rustoon reiän mut nyt on sielläki ni enää ei tarvi saada ku se nappi nennuun. ja tavalliset korva reiät olis tietty kans hyvä olla.  ;)

jos kristallienkeli otat huulikorun niin ota nappi/ piikki.  ;) siis jos multa kysytään....

Minusta kenellekään ei sovi korut muuten kuin korvaan. Se on vähän tyhmän näköistä kun naama täynnä rautaa kävelee kadulla. Tulee vähän mieleen, että mikähän tuotakin vaivaa. Ajatelkaa sitten joskus vanhana mummona kun nuorena otetut lävistykset ynnä muut ovat vieläkin siinä - tai sitten vähintään arvet.

Voi sitä olla ihan positiivisestikin erilainen, ei tarvitse alkaa kuitenkaan heittäytymään ihan pelleksi!

KristalliEnkeli

niin, no noi läväriasiat on ihan mielipidekysymys...toiset tykkää toiset ei...mä tykkään

tuuli ~~> jos meet ottamaan sen nenäkorun niin kannattaa mennä semmoseen paikkaan jossa ne lävistetään, eikä ns. ammuta koneella...koska "ammutut" reiät menee helpommin umpeen ja muutenkin lävistäminen on parempi vaihtoehto
mulla itelläni nenäköru ammuttiin läpi ja ongelmia on hieman tullut. reikä menee mm. umpeen tosi helposti...ja täytyy tunnustaa että kerran jouduin itse sen melkein uudelleen läpi työntämään,kun oli se oli jo hieman umpeutunut...nyt mulla on siinä magee rengas :)

niin...ja siitä huulikorusta ni mä päädyin nappiin, mutta voi olla että ostan siihen muitakin ni voin sitten vaihdella  ;D

*tuuli

kristallienkeli~> en luultavasti ota nenäkorua ainakaan muutamaan vuoteen ku äiti ei tykkää... sitten isompana.  :)

niin pitäähän noiden lävistyksienki suhteen joku raja olla... esimerkiks ne kaikki maailman lävistetyimmät ihmiset on ihan hullun näkösiä, hyvä jos naama näkyy sieltä metallin alta ollenkaan... mut en mä pidä sitä rumana jos on vaikka yks kulmakoru....

jouhu

En mäkään tykkää sellasista joilla on naama täynnä sellasii, mutta tykkään kuitenkin... kunhan on rajansa kaikella...

Joo, kannattaa käydä todellakin käydä ottaa ihan "aito" lävistys... Siis sellanen ei ammuttu reikä. (mä esim. kävin ottaa korviin tuolla tatuoini..paikassa... eikä tuntunu missään.)
 Neulalla tehty on paras!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.