Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Novau! :D vähän on varmaan ollu hauskaa! siistiä, miekin haluan mennä hepalla kiitolaukkaa satojen hehtaarien auringonkukkapeltojen pientareilla. :D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu..

Pikkasen oot ollu onnekas, vilkku!  :)
Mita puuhailit toisella puolella muallimmoo tahan aikaan vuodesta?

Vilkku

Olin siis ihan ratsastamassa viikon. Tai siis oli tietenkin muutakin ohjelmaa, mutta muutama tunti päivässä ratsastettiin.

Maisemia ei voi kyllä kehua tarpeeks, jotenkin se kaikkien peltojen laajuus oli niin tajutonta, kun todella oli joka puolella satoja hehtaareja peltoa. Ja sitte sellasia ikivanhoja tammimetsiä, peurat juoksi tiellä, akaasiat oli kaartunu polkujen yli muodostaen sellasia tunneleita... Siis todella upeaa.

Jos vaan saan taas rahat kasaan ni lähden ihan varmasti uudestaankin. Oli pakko käydä tänään ostamassa kaurapuuroakin kaupasta kun totuin syömään sitä joka aamu terassilla :)

Sen verran mitä kävin Budapestissä, niin vaikutti kivalta paikalta. Voin ihan lämpimästi suositella.
[ -You should see my scars- ]

maikki

Höh, oliko muillakin pari päivää ettei päässy olleskaan tänne apulanta.nettiin? :-/ kunen mie ainskaan millään koneella ole päässy..

punkku

Ei mullakaan toiminu ainakaan viiteen päivään ja lopussa tää osote vei johonki smilehousemainokseen ja silloin pelästyin et onko sivut kokonaan poistunu vai mitä... ???Mutta syvä huokaus ja kiitos että nyt toimii taas :)

emmi

LainaaEi mullakaan toiminu ainakaan viiteen päivään ja lopussa tää osote vei johonki smilehousemainokseen ja silloin pelästyin et onko sivut kokonaan poistunu vai mitä... ???

mulla oli ihan sama juttu. Melkein iski paniikki et apuva jos nää on lopettanu kokonaan :) En mä ois nytkään päässy tänne niinku silleen et oisin kirjottanu ton osotteen tohon osteriville mut pääsin onneks tuolt apulanta.fi:stä linkin kautta.
älä tunnusta jos sattuu

puska

Minäkin pelkäsin että mitä ihmettä on tapahtunut. Nyt huokaisin helpotuksesta:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

LainaaEi mullakaan toiminu ainakaan viiteen päivään ja lopussa tää osote vei johonki smilehousemainokseen ja silloin pelästyin et onko sivut kokonaan poistunu vai mitä... ???Mutta syvä huokaus ja kiitos että nyt toimii taas :)
Niin miullakin oli sama juttu.. Onneksi toimii taas :).
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

mä aluks vähän ihmettelin, miks apulanta.net ei toimi, mutta sitten kelasin että varmaanki kuitenki rupee jonku päivän päästä toimimaan.
allekirjoittanut

jouhu.

Meilla kun on kaks konetta, niin silla vanhemmalla ei suostu nayttamaan tata sivua.  :-/ Ja uudemmalla on sitten nama tyhmat englantilaiset aakkoset.

puska

Jeeeeee. Taas pitkän tauon päästä pääsin tänne. Onko tähän pätkimiseen jokin syy kenties?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jihaa! Vihdoinkin tämä toimii minullakin. :) Miulla ei oo toiminu ainakaan yhteen tai kahteen viikkoon tällä varsinaisella koneellamme tää sivu. Alko jo tulla pahoja vierotusoireita. ;)  

Wirtis

Päätinpä tänne kirjottaa :)

Mutta, alkoi häiritsemään kun,  tepsutin bussipysäkille ja naureskelin kun parikymmentä ihmistä seisoi semmosessa jonon tapasessa siinä bussi pysäkin ulkopuolella, menin sinne koppiin sitten tuulen suojaan. Joku täti alko kyylätä mua pahasti ja samainen kaveri tuli sitten kun olin päässyt istumaan sanomaan mulle että Onko nyt sitten hyvä olo?
Mua alko ärsyttää se ja sitten kun jäin pois ni sanoin sille, että hanki mulle ens kerralla sitten jonotusnumero ja paikkalippu ni tiiän mihin pitää istua. Se alko sitten kimittämään että kyllä mun pitäisi tietää että bussiin pitää jonottaa ja että elämässä tulee ongelmia ja mulle tulee suuri sosiaalinen vamma jos mä en jonota bussipysäkillä... Ookoo...  Eli pitäisikö bussipysäkillä jonottaa? Miksi mulle ei kerrota näitä sääntöjä?

piupau_muovia

säännöt ovat luoneet kaikki vittumaiset mummot, jotka luulevat, että maailma on reilu.jos joku keksii toisen tavan tehdä asioita, se ei ole niille oikea.

puska

Säännöt on mun mielestä kuitenkin ihan hyvä juttu. Ja rikottaviksihan ne on tehty.. Pitää tästä maailmasta edes vähän reilumpi yrittää tehdä kuin mitä se on.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.