Rock/Punk henkistä kirjeystävää..? =)

Aloittaja RokkiMimmi89, maaliskuu 04, 2010, 08:55:02

« edellinen - seuraava »

RokkiMimmi89

Morjenttes kaikki! ^____^  ::)

Mää en tiijä onko ihan fiksu idea laittaa tämmönen kirjeilmotus tänne, mut hätä ei lue lakia (eiku.. :D) niin no jokatapauksessa:

Täällä tämmönen persoonallinen Rokkitypykkä vaan kirjottelee ja koettaa kovasti miettiä tarpeeksi mielenkiintoista ilmoitusta, heh heh. Joo, elikä meikäläinen on 20v, oon hetkisen Tampereella asustanut ja täällä myöskin opiskelen. Kavereita on kyllä ihan kivasti, mutta tuntuu että he eivät ole ihan samalla aaltopituudella kanssani, oikeastaan kukaan heistä ei ole samanhenkinen kuin minä, mä pidän rockista ja punkista, ne ei oikeen ymmärrä siitä mitään... =) Ois kiva jos löytäisin sellasia kivoja ja samanhenkisiä kirje- ja liveystäviä, sais jonku kanssa kuunnella samantyylistä musiikkia, käydä shoppaileen samantyylisiä kuteita ja antaa kaikkia pukeutumisvinkkejä ja vaik mitä muuta! Mä en esimerkiks oo ikinä ees keikoilla käyny, mut jos löytyis joku tosi kiva typykkä tai jätkä joka ois samalla aaltopituudella mun kans niin mikä ettei! Ois kiva jos oot Tampereelta tai läheltä, että sitten jossain vaihees näkemiset ois helpompia=)

Mä oon muuten luonteeltani tosi ilonen ja positiivinen, ehk vähä seko joidenki mielestä, mut mun mielest elämä on turhan lyhyt joten se pitää elää täysillä=)! Oon myös erittäin luotettava ja rehellinen, on tässä elämän aikana tullu koettua yhtä sun toista niin pieniäkin asioita on oppinu arvostaan, ja ystävyys on yks isoimmista asioista.. Eihän sitä ikinä tiedä, jos vaikka löytyis tän kautta paras ystävä tai jotain muuta yhtä hyvää! =)

Huh kylläpä tää tyttö on innostunu rustaan pitkän tekstin, jaksoikohan kukaan lukea sitä;D Mut tota laittakaa s.postia nyt aluks niin sen jälkeen jossain välissä haluan ehottomasti sitä niin sanottua 'etanapostia', koska se on enemmän meikän juttu! =) Sun iällä ei oo välii, tai no jos alta 30 oot niin se ois aika passeli=)

Kirjotelkaa ja piristäkää vielä lisää tän sekon tytsyn elämää!  :)
Mun lempibändi on ehottomasti Apulanta, hyvänä kakkosena tulee Tehosekotin ;)

salarus@netti.fi



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.