Screamin' Stukas

Aloittaja vik, huhtikuu 10, 2002, 12:29:34

« edellinen - seuraava »

vik

käykää kaikki äänestämässä Stukaseja Music Teeveen UpNorth-ohjelmaan, ettei tartte aina niitä Peter Jöbackeja ja muita Ruotsistaroja katsella.

TS toimii hyvin englanniksikin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Screamin' Stukas. Höphöp.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Siis mitä, mihin ja missä?
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku


Niin siis Tehosekoitinta. Englanniksi. Että voipi niitä nähdä telkkarissa jos tarpeeksi ahkerasti äänestelee.

[En taas tiedä tätäkö tässä nyt kysyttiin]
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Siis missä voi äänestää ja koska nähdä?
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

hiltsu tekee aina ennen mua nuo tärkeät kysymykset. törkeää ajatustenlukua. ;)
my sweet, sweet rock`n roll

kreisi_greippi

sinä senkin...mitäs siinä virnuilet? ;)
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minäkö? Ei, ei, ei. En minä.
 ;D
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

en tiedä voiko enää yhtään missään, kun lopetin tuon typerän ohjelman katsomisen sitä rataa kun ST tippuili, mutta keväällä sai äänestää MusicTV:N UpNorth-ohjelmaan niiden piisiä Some Fun Tonight.

tulispash niiltä jo jotain materiaalia.
vaikkakin tykkään suomeksi enemmän.
arvostan kyllä sitä, että ne lähtee rehellisesti valloittamaan maailmaa, eikä salassa, niinkuin eräs toinen Levy-yhtiön orkesteri...
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Hiltsu

Jossakin netissäkö sitä sai äänestää? Minulle pitää laittaa linkki nenän eteen, että osaan. On muuten varmaan tullut itsekkin tuota joskus katsottua, kun näyttivät jotakin Kentin videota. Ihan tavallisilta kanavilta katsoin, kun meillä näkyy vain neljä kanavaa.
Eräs nimeltämainitsematon Apulanta...
Oletteko muuten kuulleet niitä englanninkielisiä paljonkin? Minä olen paria kuullut, mutta vähän huonosti.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

 ;D

oisko se ollut jotain http://www.mtve.com

ne on tyhmät sivut, lataa kauan ja vaikee hakea.
Some Fun Tonight on jokatapauksessa Kaikki nuoret tyypit.

joo. onhan tota tullut kuultua.
mulla on H10 poltettuna englanniksi, sitten muutama irtopiisi kasetilla ja koneelta imuroin jossain vaiheessa pari, mutta nyt audiogalaxy kuoli.  >:( ei vaan, hyvä että kuoli. mp3-toiminta on huono juttu kun kaikki hakee sieltä semmosta mitä kaupastakin löytää.

Frenzon on erittäin loistava [Terä] ja Spank Me. [Piiskaa]
juu ja Days. [Teit meistä kauniin]
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Hiltsu

Ei se sivu ladannut tällä niin kauhean kauaa, mutta en minä niistä muuten jaksanut ottaa selvää.
Minäkin olen noita kuullut. Kaveri oli jonkun nauhoittanut kasetille. Sitä yritin sellaisellaisilla rätisevillä korvalappustereoilla kuunnella niin ei oikein saanut selvää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

apulanta-fan

Hei kaikki apulanta fanit!!!!!!
mailailkaa......

vik

miksi ei?
vaikka eihän se siellä enää ole.

mutta levy on loistava.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


vik

noh?

mielipiteitä platasta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.