Mites Cliché...?

Aloittaja z.a.r.a, tammikuu 24, 2003, 10:18:45

« edellinen - seuraava »

z.a.r.a

jep jep porukat...
haluisin sellasta kysellä että hilluskeleeko täällä yhtään ihmistä joka ois joskus ees vähän diggaillu clichétä?
mä oon nimittäin fani sillä saralla...
eipä silti apulantakin on rautaa...!
entä onko joku ollu kuuntelee technicolour:ii...sitä jimin uutta bändii...
aika hyvää musaa!!
jeps...ottakaa kantaa...
kipu on välillä ainoa asia joka muistuttaa meitä tunteistamme...

vik

mä olin vuosi sitten katsomassa tota Techicolouria ja Jimpan päässä kilahti oikeasti kun joku sanoi sitä läpällä porvariksi.  ;D
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Wuokko

oon diggaillu yhtyettä, oli ihan jees... en kyl nykyään jaksa seurata jimin puuhia ja tyrävyökään ei, by the way, oo enää kovin.. öö.. ihmeellinen.. on ne jotkut biisit ihan ok, esim kipua ja tuskaa ja ne vanhat tyrisbiisit... ja jimin uutta bändii en oo kuullukkaan, mistäs sellasta ois mahollista kuulla tai onko sivuu mitä ihmetellä..? thx...  ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Jimin uus bändi kuulemma ihan huttua!!soittavat clichéen vanhoja biisejä keikoilla.säälittävää.mutta ei sillä,clichén biisit on ihan hyviä,itekin siitä diggailin aikoinaan mutta jos niiitä pitää vielä uuden bändin kanssa jauhaa ni jo on markkinat...!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

 :'( noin vähän mä tykkään.

z.a.r.a

#5
jimin uus bändi ei oo mitään puppua...ne levyttikin just...
osote niitä koskeville sivuille on http://groups.msn.com/JimiFanClub
ku joku sitäkin kyseli... ;D
kipu on välillä ainoa asia joka muistuttaa meitä tunteistamme...

2 + 2 = 5

jos jimistä ei olis tullut päätälon jälkeen pääkalloa ni oisko siitä tullu
       jimi
            a) sääpallo
            b) joku muu,mikä?
????????????????????????????????????????????????????????????

vik

#7
Jimi Jääpallo.

Clichen Why is it so beautiful? on kyllä ihan kiva ralli.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Niina (Niina-Maria)

Minuun cliche ei ole koskaan uponnu, mut tosiaan Why is it so beautiful biisiä kyllä kuunteli.

-taru

Mä oon kuunnellu sen levyn muutaman kerran ja ihan hyvä oli,tykkäsin kovasti, mut se Keke vaikutti vähän ärsyttävältä ku heitti sellaisten 12 vuotiaitten fanejen päälle kaljaa ja muutenki,en osaa sanoo.. (kai esitti liikaa)

kilpikonna

mä en nyt ihan älyttömästi tost jimin musast tykkää, mut on se kyl söpö jätkä, ei käy kieltäminen.   ;D

mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Riitu

cliché on siis no oli hyvä bändi.. ;)
turvallista matkaa helvettiin..

emmy

joo kyllä mä joskus Clichéestä tykkään ja kuuntelenkin aina välillä  ;) mutta technicolour... ei se oikeen mulle kolahda. Onhan jimi ihan okei ja sillee mut joku siinä jätkässä ärsyttää mua. No kyllä se on ihan kuunneltavaa, mutta itse en välttämättä menisi levyä ostamaan!
kaikki hyvät asiat ovat muovia



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.