=w=

Aloittaja 2 + 2 = 5, marraskuu 06, 2002, 05:47:54

« edellinen - seuraava »

2 + 2 = 5

monella luki bändilistassansa weezer (kuin myös mulla). mikä siinä on? miten se on niin perkeleen hyvä? ???

wicked.

tietynlainen mutkattomuus. ja ne lyriikat. mukavan naiivilla tavalla osaa tuo Rivers kertoa asiat niinkuin ne on. minä pidän.

Katja

Se on niin suoraa ja niin jumalattoman aitoa.

2 + 2 = 5

mä kanssa tykkään yli kaiken riverssin sanoituksista. mikä on teidän suosikkikappale? miulla se on just nyt varmaan you gave your love to me softly tai jamie (mielellään jamie vielä akustisena versiona). Pinkerton kyllä rokkaa enemmän ku melkeen mikään muu milloinkaan ikinä.

wicked.

suosikkikappaleita..
sinkuista en omista kuin Good Lifen, Hash Pipen, Island In the Sunin ja Keep Fishin'n, enkä ole muita b-puolia sitten mistään netistä hankkinut, joten tietoisuustaso ei ole kymppi.

Starlight on aivan herkkä, pidän erittäin paljon.
In the Garage, Say it ain't so, December, The Good Life (akustisena vielä parempi), Falling for you..

2 + 2 = 5

tiiäkkö wicked, sun kannattaa käydä hakeen ne weezerin kaikki b-puolet vaikkas kazaasta. oikeasti moni kappale on parempi kuin levyllä olevat. käykää weezer.comissa, parempia sivuja fania ajatellen en tiedä. apulanta.fi on tosi perseestä jos sitä edes alkaa vertaamaan =w= sivuihin. nehän julkaisi sivuillaan päälle 30 demoa maladroitille ja 5. levyn demoja on kanssa tullut siellä parisenkymmentä. a-v sivuilla on muuten kans tosi hyviä videjuttuja. wilsonin patrick hubailee aika usein niissä, laskee skedellä ja potkulaudalla isojen arenoiden ramppeja alas, ajaa bmx:ää ja toilailee silleen yleisesti. sit on kaikkia klippejä missä riverssi soittaa pianoa, kannuja yms. weezer.com, it's worth the visit.
ja toi falling for you on kyllä oikeasti tosi hyvä. eniten mä ehkä tykkään just pinkertonin aikasista b-puolista, rachel hadenin laulama i just threw out the love of my dreams  on pirun hyvä. mielenkiintoista kuunnella weezeriä missä rivers ei laula leadia.

Vilkku

Juup, I just threw out the love of my dreams on tosi ihana !

Ite omistan Weezerin tuotantoa aika vähän, mutta siitä vähästä oon tykännyt paljon. Mua siinä viehättää se sama fiilis, mikä tulee myös Apulantaa kuunnellessa, sellanen "hei, toi setähän puhuu musta ja mun elämästä" -fiilis. Niihin lauluihin on helppo samastua.

Decemberissä on ihanat sanat.
[ -You should see my scars- ]

2 + 2 = 5

hra. cuomo on kieltämättä mulle tärkeimpiä rocklyyrikkoja. monilta weezer-fanien sivuilta löytää myös vanhoja =w=- demoja ja sitten rivers cuomo bandin 98'-vetoja. ja riverssin omia kotidemoja. ja tosi superia matskua kanssa kaikki.

Vilkku

Onkohan noita vanhempia sinkkuja muuten miten löydettävissä ? Vai tyydynkö suoraan netistä ottamaan ? Täytyypä mennä tutkimaan jos jostain joskus löytyisi.
[ -You should see my scars- ]

Kata

Mä en tiedä Weezeristä yhtään mitään. Mutta kai se on hyvä, kun meijän Toni niin sanoo ;D No ei. Enhän mä tykkää Oasiksestakaan. :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.