Avaruuden syklissä.

Aloittaja vik, tammikuu 17, 2003, 01:26:11

« edellinen - seuraava »

vik

hoo. mä odotin jotain vähän erilaista sen akustisen version perusteella, mutta olihan toi hieno. aika jännät sovitukset, musta ainakin kuulosti että olisi otettu vaikutteita jostain iskelmä-/rautalankameiningeistäkin.

mitäs mieltä?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Tony Carpenter

Ihan ok biisi, vaikka mulle tuli biisin alusta mieleen joku suomalainen ikivihreä iskelmä. Sitten kun biisi lähti kunnolla käyntiin se kuulostikin yllättävän hyvältä, mutta henk.koht. Apulannan parhaat/mielenkiintoisimmat biisit ovat juuri vain singleillä  :) (Tuhka&Veri, Japa-japa-jaa  8), Vastaus Kaikkeen jne.)

2 + 2 = 5

meikäki on kyllä aika pitkälle noita single-miehiä.

vik

LainaaIhan ok biisi, vaikka mulle tuli biisin alusta mieleen joku suomalainen ikivihreä iskelmä.

ihan selkeästi Kirkan Hetki Lyö!  ;D
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku


Mun täytyy kyllä sanoa, että mä tykkäsin akustisesta versiosta enemmän :)
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

haa!!!!! Mullekin tuli heti ekaks Kirkan biisi "Hetki lyö"...  ;D
Aika hassua... Mutta Avaruuden Syklissä on kyllä hyvä..
Hyvät sanat...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Tony Carpenter

Lainaa

ihan selkeästi Kirkan Hetki Lyö!  ;D

Se se olikin, en muistanut, että mitä kappaletta muistuttaa  ::)

vik

Lainaa
Mun täytyy kyllä sanoa, että mä tykkäsin akustisesta versiosta enemmän :)

no joo, taitaapi se olla vähän parempi, mutta tuokin potkii hemmetin hyvin. toimisi keikalla. tuskallisinta kyllä oli, etteivät sitä Paskaa meininkiä voineet kertaakaan soittaa kunnolla. noin niinkuin viime kiertueella ja asiaan löysästi liittyen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Welhotar

mä oon kuullu vaans en akustisen version,se oli ihan ok.sanotuspuoli ehkä vähän erilaisempaa ku oisin odottanu...mut ei se mtn. :) pitää hankkii tuo sinkku ens viikon puolella..

Tony Carpenter

Lainaa

no joo, taitaapi se olla vähän parempi, mutta tuokin potkii hemmetin hyvin. toimisi keikalla. tuskallisinta kyllä oli, etteivät sitä Paskaa meininkiä voineet kertaakaan soittaa kunnolla. noin niinkuin viime kiertueella ja asiaan löysästi liittyen.

Paska meininkihän on ihan nimensä veroinen, kuka sitä livenä haluaisi kuulla?  :o  Pirun Morsian on tietysti ihan toinen asia  8)

Kristalliprinsessa

Minä ainakin! Paska meininki on loistava biisi, parhaimpia biisejä Apulannalta aikoihin.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Silti_Onnellinen

Paska meininkin on ihan sanoinkuvaamattoman mahtava biisi!!!!! Siinä on sitä jotain...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

Paska meininki on hemmetin hyvä, ja kun nyt parilla keikalla ainakin vetivät siitä osan, niin olisin mieluusti kuunnellut loppuunkin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini-

jaa.pitäiskö sitä sitte itekki vaeltaa huomenna anttilaan ja hakea kyseinen sinkku?

2 + 2 = 5

perkele, 2 biisiä ja 3,90 €.  ??? mutta on se ihan jeees se avaruuden syklissä.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.