Weezer

Aloittaja Silti_Onnellinen, maaliskuu 17, 2003, 06:30:56

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Mitäs tykkäätte? Mun mielestä aivan mahtavaa musaa!  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Juh, siitähän on tossa vähän alempana yks aihekin. Tykkään kyllä, oikein kovasti.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joo,mäkin tykkään kovasti!"Löysin" bändin vasta jokin aika sitten enkä omista kun Blue Albumin mut pitäis kyllä hankkia lisää. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

jees, minä tykkäilen kanssa.
aika yleistä AL-dikkarien keskuudessa.  :)

varsinkin Blue Album on mahtava.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

2 + 2 = 5

=w=

kieltämättä kun kuuntelee tota kolme- levyä ni riverssi siellä kummittelee, ja oikein pirusti. kovasti oottelen alpyymi numero vitosta, ne demot oli aika kivoja.

jos weezeriin aikoo tutustuu ni kannattaa hakee myös netistä b-puolia (tai tietysti sit metsästää ite singlejä jostain), moni niistä on aika killereitä. etenki just bluen ja pinkertonin aikaset.

Buttafuoco!

Lerppa

Loistavaa musiikkia!!! Heti Apiksen perässä kiipeilee :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Öööööh.....*katsoo alas häpeillen...taasen kerran..* Niin, että mä en oikein tiedä minkälaista toi Weezerin musa on. Joten voisko joku viisas henkilö kertoa hieman. Oon aatellu metsästää kyseistä musaa kirjastosta, kun kaikki tuntuu kehuvan kyseisen bändin musaa. Minkälaista se on? Onko se sellasta rok'n'rollia kuin apis, vai?

Siis oikeesti miten mä voin olla näin tyhmä näitten juttujen kaa??! Kertokaa, jotta viisastuisin edes hieman. *Anelee häpeillen*

drown

Minä tykkään. Levyistä en tosin omista kuin Weezerin (tuolla ei ilmeisesti mitään nimeä, se sinikantinen jossa on Buddy Holly ja muut) ja Pinkertonin. Mutta niitä olenkin kuunnellut paljon. Pitäisi kyllä ostaa lisää, mutta rahatilanne ei oikein soisi.

drown

Vai onko se juuri tuo Blue Album? Vähän tyhmä kun olen. Muutenkaan en tiedä yleensä pändeistä yhtään mitään muuta kuin biisit. Apulanta on ainoa poikkeus.

Vilkku

Juu, se on Blue Album.
[ -You should see my scars- ]

vastaus_kaikkeen

Täytyy kans myöntää että hieveesti en oo Weezerin musiikkia kuullu, mutta Buddy Hollyn tunnistan koska vain, siinä on senverran loistava biisi ettei mitään rajaa.. kerrassaan iloinen renkutus :)

jouhu

Möy, möy....Pitäis käydä tsekaamassa olisko in the libary...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.