vilkkumaija

Aloittaja *tuuli*, kesäkuu 01, 2003, 10:17:16

« edellinen - seuraava »

emmi

mä en kyllä kauheesti diggaa. Ei biisi oli hetken aikaa hyvä, mutta nyt sekin alkaa tulla korvista ulos ku sitä on soitettu aivan likaa!!
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

typerää ku radiot pilaa hyvätki kappaleet....murh!

maijan paras levy on meikit ketjut ja vyöt... :-* mut ei:kin on tosi hyvä!  :)
paras kappale... vähän vaikee kaikilta levyiltä sanoo mut lajitellaan vaikka näin levyittäin... :D
Pitkä ihana leikki: Tähti
Meikit ketjut ja vyöt: Ingalsin Laura
Ei: Lattiaa pestään/ Ei

Vilkku

En mä oikein parhaista tiedä, kaikilla levyillä on vahvuutensa ja heikkoutensa. Pitää miettiä :)

En oo muuten Maijaa ikinä livenä nähnyt, parin viikon päästä tulee sekin sitte koettua ku mennään 11.10 Maijaa kattomaan Tavastialle.

[Sain muutenki hyvän putken aikaan ku lauantaina on Maija, sitte sunnuntaina Muse ja maanantaina Zen Café]
[ -You should see my scars- ]

emmi

mä oon nähny maijan yhen kerran. viime ankkarockissa.
ei kyllä ollu mitenkään kauheen hyvä...
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

oho, maija ei ollu hyvä... vaikka en itse ole häntä livenä nähnyt niin olen saanut sellaisen kuvan suhteiden kautta että hän olisi livenä aika hyvä...... :o
apulanta oli ankkarokissa kuulemma ihan huippu, ku niillä oli joku näytelmäkin! no... olihan niillä se muillakin keikoilla mut so..... 8)

virtahepo

Minen pidä Maijasta. Huono ääni,inhottava..Mutta oivallisia sanotuksia kylläkin.

Vilkku

Juuri kotiuduin keikalta, oli kyllä mukavaa, tykkäsin kovasti. Edessäni seisonut hevimies tosin koki mukavaksi heiluttaa hiuksiaan naamaani, itse en tästä jaksanut nauttia.

Mutta keikka oli vallan mainio kyllä.

rautalintu

Tuo hiusten heiluttelu on ikävää, varsinkin jos osuu silmiin. Eikä pieni ihminen kovin helposti tungoksessa vaihda paikkaa. Täytyy vain kärsiä  :(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Joo, tuo oli kanssa loppuunmyyty niin sehän oli niin täynnä ettei siitä päässy suuntaan eikä toiseen. Aluksi se oli lähinnä koomista kun iso köriläs heiluttaa hevilettiään Maijan tahtiin mutta kävi aika ärsyttäväksi. Onneksi päästiin keikan puolivälissä vähän sivummalle.

punainen

Se on vielä inhampaa kun ne edessä hyppivän hiukset menee suuhun >:(

Wirtabiuha

Mä uskon että joku tyttö tykkäs, kun mulla oli sellanen pirun hanko, ja heilutin sitä ihan fiilareissa apulannan tahtiin ja se sitten meni sen tytön hiusten väliin ja nousi ylös, ja sen hiukset mukana, mahto sattua kun riehuin aika lujaa... *häpeilee* - sori sille
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Wirtabiuha, sä olet omituinen  :D Ja miksi tämän hymiön nimi on juustoinen. Mitä se tarkottaa?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

rautalintu-> ehkä se on just syöny juustoo! vaikka oma ilmeeni sen jälkeen olisi lähinnä tällainen....  :-X >:(

emmi

se on just ärsyttävää ku edessä pomppivan hiukset tulee koko ajan suuhun ja ne hiukset hakkaa koko ajan naamaa.
mä oon just sellanen ärsyttävä ihminen jonka hiukset saattaa tulla jonkun suuhun koska mulla on pitkät hiukset ja pidän niitä aina auki :)
sori vaan niille joiden edessä oon pomppinu ja tulen pomppimaan :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Ehkä mä vähän oon...  ;D
  Onks juustossa jotain vikaa?  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.