jonna- tyytyväinen :P

Aloittaja Wuokko, maaliskuu 09, 2003, 10:10:13

« edellinen - seuraava »

Wuokko

elikkäs tää on tätä gimmeli-himmelin kaveria.... mielipiteitä vaan... ku kuuntelin kauniina päivinä ratiosta, aattelin et täs on ihan jees biisi, täälästä naisen uhoo, vähän ku mariska, et jee oikee linja. Mutta... kaikellahan näköjään on nykyään jotain varjopuolia... eli ku näin tos illalla levyraadissa tän videon niin kyllä. seitä samaa perseellä myyntiä mitä ennekin et nousi jo yrjöt kurkkuun, että enpä tätä piisua enää ratiosta diggaile  :o ................. mut sit viel vois tähä et noussu hirveesti uusii tommosia rock-bändejä suomesta esim. protoni, kilpi, sadetanssi jne.-osastoo, ne on aivan ihania, just Kilven Nerokasta ikävää on just rock   ;D  !!!!!!

ja kore tyypit kun pukkaan tänne apiksen sivuille näitä muut bändit jee juttuja mut tuntuu et tää on ainoo hyvä keskustelupalsta tällä hetkellä ja sitäpaitsi...........

.. APIS ON PARAS!!!!!   :D
PS. vierailkaa muusikoiden.netissä siel on kans asiajengii ja jos haluu tietää jotain niin tyypit tietää!!! I love ya`all!  ::)

Vilkku


Joo, musta se Jonnan biisi on kyllä aikas kauhea. Video oli äärimmäisen tylsä ja biisi on kans, ei kolahtanut muhun ollenkaan. Mutta on sillä hieno ääni silti, harmi kun tuommosia lauleskelee.
[ -You should see my scars- ]

-taru

joo,mä oon kans ihan samaa mieltä.. jokin siinä tökkii ja pahasti.. luulisin et sillä vois olla saumaa parempiinki biiseihin :).. ehkä..

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Lauluääni oli ihan kiva mut muuten ei kyl iskeny yhtään...videossaki näytteli vaan tissejäään... :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

terppa. ootteks nähny nick caven ja bad seedsien  uusimman videon, harmikseni en nimeä muista. mahtavaa. se on vedetty niin överiks se perseen heiluttaminen, että en muista millon olis yhtä paljon musiikkivideo hassuttanut. ilmeisesti hra. cave oli kysynyt ohjaajalta minkälaisia videoita nykyyän tehdään ja ohjaaja vastannut, että niissä on vaan paljon mustia naisia heiluttamassa bebaa. nickki oli sanonu, että no tehdään sellanen. pointsit kotiin.

vik

hitto, en ole tainnut Nick Caven videota nähdä.

Jonnan biisi on mielestäni turha, kaikki r'n'b on.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KATJAR

Ei se Jonna nyt maailman kamalint aole. Tykkään sen äänestä ja sitä on kiva laulaa mukana. Niin, osaan siis kertosäkeen  8)

Niina(Niina-Maria)

Kuten muutama muukin on sanonut että laulu ääni on kiva...olen samaa mieltä...mutta muutenhan se biisi saatika video ei toiminut..ei ollenkaan!

salzaliini:)

kommentoin sitte ku kuulen/näen jotain.. ;)

vik

no joo, eihän tuo mitenkään r'n'b:n huonoimmasta päästä mielestäni ole, mutta syvä inhoni kyseistä genreä kohtaan estää pienimuotoisenkin dikkailun.  ;)

ja se MC Kana on kyllä huonompi vielä, jos nyt näistä Gimmel-hylkiöistä puhutaan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini:)

joo. aivan järkyttävää paskaa tuo jonna! :( *YäK* sattu tuleen eilen ratiosta.. :( hyihyi..
onko se mc kanaki nuita gimmel paskoja??

Vilkku


Se on se räppärimuija joka ei bändiin päässyt mutta sai kyllä levytyssopimuksen. En ole kuullut mutta eipä kyllä kamalasti tahtoisikaan :)
[ -You should see my scars- ]

emmy

ihan kamala se jonnan tyytyväinen!!   >:( arghh... Ootteks te kuullu sitä uutta sinkkuu "ei heru" tai jotai sinnepäin, siin on kuulemma mukana Ezkimo!!!  ??? onks totta? meinaa mä oon aika järkyttyny, sillä Ezkimo on musta ihan hyvä!
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Dynamo

 :( Mä en diggaa jonnasta se on taas tota ällöö kaupallista mönjää...
Ja se video hyii yök ihan hirvee akkelit ja ukkelit vaan pomppii siinä tosi jännää sellast se yleensä on kai??? :-/
Vain viivakoodit aukaisee tien minun hermokeskukseen...

Minä annan kaikkeni tai enemmän tuli porottaa allani polttaa....Auuu vain tuska minut lennättää taivaisiin jonnekkin ennättää...;)

tea

 Eikä kun Fintelligensin Elastinen laulaa Jonnan kanssa sen -Ei heru- biisin. jaa-a.
On sillä Jonnalla mun mielestä hieno lauluääni, mut muute aika rasitttava biisi se Tyytyväinen.  Tai mitä niit sanoi oon  kuullu nii onhan niis jotain asiaa... mut rasittavaa... joooooo



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.