Musiikkilajien nimet....ja hieman muutakin ;)

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 19, 2003, 05:43:16

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Tää oli yhes toises foorumissa;

mitä erilaisia nimiä ootte kuullu? ei siis tavallisia vaan tällasia keksittyjä esim. äijämetalli
mm. nämä tulivat esille kyseisellä foorumilla, eli;
kuntosalihevi, siloposkirokki, kaupallinenrokki, korpirokki (eli timo rautiainen ja sen trio), trendihinttirokki, kaikuhevi, avaruusräppi, norjalainen kirkonpolttohevi, miekkahevi, jenkki-jurnutus, runonlausuntahevi, pippeli tecno, räkä-rokki, pönäkkä rokki, sirkkelihevi, pomppuhevi jne jne...

must toi "norjalainen kirkonpolttohevi" oli aika hyvä heitto :)
ainiin...ja sitten on tietysti örinähevi  ;D

--> sitten on teidän vuoronne.... :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

ai, ookkona säkin nollalainen  :D

rautalintu

Joo tossa alkuvuodesta pyörin paljonkin tuolla, sitten se jäi kun aloin täällä käymään. Ja äsken, kun mainitsit jossain ton niin kävin taas siellä lueskelemassa, juuri ko threadiakin :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Aika mielnkiintosta...
Kuuluuko amispoppi näihin?

KristalliEnkeli

Jouhu ~~> juu kuuluu...siis kaikki hölmöt/hassut/huvittavat nimitykset eri musiikkityyleille kuuluu tähän "leikkiin" :)

jouhu

Joo, mä vaan, että...
Jaa, enpä tiedä miks mä edes kysyin, että miks... ::)

puska

joo, tuo kikkelihevi on kyllä niin kuvaava. *tilulilu* en ole koskaan pitänyt kyseisestä musiikinsarasta. anteeksi vain:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

KristalliEnkeli

Jouhu ~~> jotkut luokittelevat mm. stratovariuksen kikkeliheviksi (kuten myös sankariheviksi)...mä en itse osaa oikein sanoa mikä noista yllämainituista kuulu mihinkin musatyyliin...jokainen voi keksiä musiikkityyleille sellaisia omia nimityksiään, kuten mun mutsi sanoo kun kuuntelen Moonspell:iä "mitä ihmeen örinäheviä tämä on" tai kun kuunnellesani The Cult:ia se sanoo sitä "kitarakasarimusiikiksi". Mistä lie sekin repii noita ? ;D

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Aika hienoja..
Mä ja mun kaveri piirissä hevi muokkautuu sanann öyrmöyr musiikisi..<--osaa taas kirjottaa...

*tuuli

hmm... kun kataa ( kata^) ei täällä tänään näy niin varmaan pakko sanoa tämä hänen puolestaan. ( älä sitten ystävä rakas suutu minulle ) elikkäs 'lälläripoppi'. se on kokonaan katan keksimä nimike. ( kai??? )

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.