Uusi levy ulkona...

Aloittaja jouhu., marraskuu 30, 2004, 08:23:06

« edellinen - seuraava »

jouhu

LainaaOtan mielelläni onnitteluja vastaan vaikka sinne onki vielä 3½ kuukautta.  ;) jes Jouhu, minä oon syntyny melkein sinun syntymäpäivänä!

Jihaa! :D
Ei ole enää pitkä aika ei. :)

[salzaa]

en ollut minäkään tosta tietoinen :) mutta piristi kaiken ressin keskellä tuo tieto :)

[tuuli]

eipähä tartte hikoilla sen levyn suhtee kun on edes joku päivämäärä mitä odottaa...

oh my... taisin sanoa tuon jo toisen kerran.. ;D
allekirjoittanut

[salzaa]

ei se oo tuuli niin justiisa. :)

emmi

no nytpä on sitten levyn nimin jo tiedossa ja sinkun myös!
jee jee. Kieltämättä kuulostavat aika mielenkiintosilta. "Kiila" ja "pahempi toistaan" Toivottavasti hyvää materiaalia on tiedossa.. no en kyllä epäilekkään ettei olis.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

siis KIILA on uuden levyn nimi?

huisi, jänskää! viel 2 kuukautta...
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Iloinen päivä!!!!!!!!

Reilu kolme viikkoo ni ollaan kaikki Pahempi toistaan...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

pasi

Lainaa;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Iloinen päivä!!!!!!!!

Reilu kolme viikkoo ni ollaan kaikki Pahempi toistaan...

jees! onneksi ei sen enempää :) mielenkiinnolla odotan minkälaisia biisejä noissa levyissä on ja varsinkin sitä videota!

punainen

Minkäin jännityksella ootan! Toivottavasti kipaleet ja levy ei ole niin huonoja kuin noi niiden nimet, meinaan aika mielikuvituksettomia ne minusta ovat. Kiila on ehkä hirveimpiä levyn nimiä mitä oon kuullu, ja ton perusteella kuvittelee et on taas tulos jotain Hiekan kaltasta...no ehkä ne laitto huonot nimet vain kiusatakseen kun ei tota AKKM ideaa voi kaks kertaa käyttää.

oikeesti mä en enää jaksa tätä epätietoisuutta kun tota keikkakalenteria ei voida julkistaa!luulis jo et tähän mennessä on lähes kaikki jo lyöty lukkoon. Pitäsköhän mennä taas marisee levarin boardille? No ei.oon itksny jo tarpeeks siellä, mutta keikkalistaa silti kaipaan..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Noidanmetsästäjä

Itse asias ainaki "Kiila" voi olla helvetin hyvä ja osuva nimi. Kuunnellaan nyt ensin niitä biisejä ja keskustellaan nimistä sit...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

jouhu

Innolla kyllä oottelen. :) Mutta ei tarvii enää kauaa.. Videota odotan erityisesti, kun kunnollisesta on jo jonkinaikaa..

puska

Minua pelottaa tuo levy :-/. Iik!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

Mulla tulee ainakin noista nimistä sellanen tunne että nyt olis pudota ep:n tyylistä materiaali tulossa. mene ja tiedä sitten.
ja mäkin kyllä vähän ihmettelen että missä se keikkakalenteri oikeen viipyy. pääsis suunnitteleen jo tota kevättäkin ja rahanmenoo. :)
älä tunnusta jos sattuu

pasi

eihän sitä tiedä vaikka tämä uusi levy kiilaas apiksen levyjen kolmen kärkeen ;)

punainen

Jos halusivat kuvitella että nimi on enne niin olisi niitä mahollisuuksia ollu muitakin kun jokyu kiila joka ei oo ees oikee hieno sana :P *edelleen sitä mieltä että oma ehdotukseni "Nouki" olisi ollut paras nimivaihtoehto Hajonnut-ep/ehjä-hengessä*

No toivotaan et nimi on tässä mieles enne siitä että huonosti nimetyt albumit sisältää parasta musaa.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.