idols

Aloittaja ....Mari..., tammikuu 26, 2004, 07:43:59

« edellinen - seuraava »

....Mari...

mielipiteitä idols-ohjelmasta? voittiko oikee henkilö?

juhke

juu, kyllä voitti, ainakin mun mielestä... :)
tie pelastaa jos uskaltaa

blind_eye

juu, niin voitti  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

ei voittanu... mun mielest Jani oli parempi vaikka kyllähän tuo Hannaki laulaa helvetin hyvin... nyt vaa harmittaa ku janist kirjotellaan lehis että se on menny baareihin kehuskelemaan rahoillaan, ja että sille on noussu sen verran kusi päähän et ei kuulemma moikkaa vanhoi työkavereitakaan... mutta... tuon kirjotti seiska että uskoo ken tahtoo... mua ainaki harmittaa jos jani on oikeasti menny tekemmän tuommoista...

mun mielest tommoset ohjelmat on väärä tapa tulla kuuluisaks... siihen pitäis ite nähä vaivaa ja työtä... eikä toi oo must oikeeta kuuluisuutta ku se vaa laulaa ja muut hoitaa sanojen kirjoittamisen ja muut jutskat...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Koko ohjelmaformaatti kuvottaa minua...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

kyllä oikea ihminen voitti ja voisin sanoa että tuo on se helppo ja lyhyt tie 'suosioon' ,mutta yhtä nopeasti se varmaan loppuukin

*tuuli

toivottavasti loppuu....!

ei voittanu ;)

jouhu

Mulle oli aika sama kuka voittaa, kun musta tuo on pikkasen väärä tapa tulla muusikoksi.
Onhan tuo Hannalla hyvä ääni ja silleen, mutta itse idols on mielestäni aika tyhmä...! Tuntuu kuin ei arvostettais enää, että itse luo itselleen sen tien "tähtiin".

rautalintu

Kyllähän sitä juuri arvostetaan, että on itse raivannut tiensä. Ihmiset on vaan nykyään tänne-heti-kaikki-nyt-tyyppejä, niin halutaan valita se helpoin tie, mikä on valitettavaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

niin tuntuuhan toi vähän typerältä että tommosella ohjelmalla tehdään tähtiä...

mut toisaalta on hirveesti tosi hyviä ( köyhiä ) laulajia joilla ei kuitenkaan oo rahaa levytyssopimuksiin

PahaPahaAsia

niin ja ideanahan siinä on,että löydetään uusia laulajia 'tavallisten ihmisten' joukosta ja niistä joilla ei ole pokkaa mennä lähettämään itse omaa musiikkiaan levy-yhtiöön...saapa siinä edes jotkut mahdollisuutensa joten pitäisi varmaan kuitenkin olla iloinen iiden puolesta...

KristalliEnkeli

en tiedä oikeastaan, että voittiko oikea henkilö idolsin....mutta toivon todella, ettei tälläisia ohjelmia tulisi jatkossa...mun toiveet ei yleensä kylläkään toteudun, valitettavasti :(

mä olen muuten edelleenkin katkera siitä, että Hanna raiskas sen join me -biisin....heh :D :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Ehkä se on niinkin, että ei "tavallisilla" ihmisillä oo varaa sellasiin levytys-sopimuksiin, mutta en mä tiedä.... ::) Musta tollanen ei vain tunnu...oikeelta. Ei siinä oo mitään..., mutta ei, ei mhaduu pieneen päähäni.

*tuuli

mut yks kerta kyllä riittäs... silti luultavasti parin vuoden päästä tulee joku... no, joku uus idols, ja sitte mentiin....

PahaPahaAsia

kai niitä joka väliin löytyy...kattoko joku sen world idolin?voittiko siinä oikea henkilö,siis Kurt Nilssen?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.