Nuu-Ilona

Aloittaja puska, maaliskuu 17, 2004, 03:46:57

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaa

hei sä saat lähettää ton biisin mulle sit joskus ku satutaan samaan aikaan meseen :) ku mä en kerenny käymään kuunteleen sitä :/

joo, tottakai  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

aika herja kyl on toi nuu-ilona :)
mä en tajuu miten joku saa tollasen ihme äänen ittestään  :D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

LainaaAi että ostaa:D Voinhan mä sulle levyn polttaa ja lähettää sen sulle jos haluut. Mutta en ilmaseks ;)
Voi hitto, tässähän tuntee kohta ittensä ihan julkkikseksi!

Lerppa-> Miten ihmeessä tuota hässäkää käytetään? Oisko mitään enemmän mun aivoille soveltuvaa:D?

Okei, paljon tarjoat?
Mut, hei ei pliiis paljoo, kun mä olen aikas köyhä!
Riittääkö kymppi? Tai mieluummin tietenkin allekkin...

puska

No varmasti riittää!:) Hmm. No jos vaikka kaheksan ekeä. Sopisko?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Tota puska... mä voin laittaa sen Sun puolesta tonne :)
Kun mul on se biisi koneella.

Käykö?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Joo, sopii. Ilmottelehan sitten mullekin miten sinne pääsee. Sitten vaan yleiseen levitykseen se:D Ei kait mulle tule mitään ongelmia kun se on Apulannalta varastettu  :o
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

http://lerppa.tripod.com/Nuu-ilona.mp3

Nonih, nyt se on miun tavarasivuilla hetkellisesti... Ehkä siirrän myöhemmin, mutta nyt näin :)

blind_eye

Ei toi osote toimi??
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Eikö... hmm.. pitää tarkistaa asia :)

puska...

Itseaisassa ei toimi minullakaan. Mutta oli mun kaveri saanu sen biisin jopa sieltä imastua. Mikäköhän nyt mättää?

jouhu-> Turha mun on varmaan sulle sitä myydä, kun saat sen netistäkin. Ja tiedä kuinka Toni mulle suuttuu, kun sen tekemällä biisillä alan itselleni rahaa tienaamaan:)!

Lerppa

Joo en mä siitä mitään ongelmaa löytänyt...

Ainakin näin sen voi kuunnella:
1. Avaa Windows Media Player
2. -Tiedosto-
3. -Tiedosto-Avaa URL...-
4. Sit kirjotat ton osotteen siihen

jouhu

No, voih... :-/
Mie en ällyy, siis missä ton voi kuunnella... Mie, kun oon ihan kauheen surkee näitten koneitten kanssa.

puska

Jokaisessa windowsissa pitäisi olla Media player. Avaat sen ja noudatat Lerpan ohjeita.
Tuo on jokatapauksessa aiak hankala juttu. Tietääkö kukkaan mitään paikkaa mihin sen voisi laittaa, ettei ois tollasta vekslaamista. Voi harmi kun se ei siellä mikserissä saa olla:(. No, minä varmaan sinne jonkin ajan kuluttua saan ihan omaa musiikkia, niin jos se sitten valvojasedille kelpaisi.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jos sen jotenkin sais helposti kuuluville, että jopa minä pystyisin kuuntelemaan sen.
Jos puska tai lerppa tai joku muu neo saisi sen jotenkin sinne jonnekkin helppoon paikkaan ettei sen ohjelman käynnistämiseen ei tartteis aivoja, sillä sellaisia en omista.

emmi

LainaaJoo, sopii. Ilmottelehan sitten mullekin miten sinne pääsee. Sitten vaan yleiseen levitykseen se:D Ei kait mulle tule mitään ongelmia kun se on Apulannalta varastettu  :o

niin ei kyl kauheesti varmaan ainakaan kannata mitään maksuja periin ja tolleen. siit voi tulla viel onkelmii...
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.