miksi musiikki kaupallistuu...?

Aloittaja Wuokko, tammikuu 18, 2003, 11:16:26

« edellinen - seuraava »

jouhu...

Tuo kaupallisuus on vähän kakspiippunen juttu.
Siltä ei voi välttyä, jos on tälläisellä alalla jolla pitää myydä itseään, että saa elantonsa.
Toisaalta se on pahempi juttu, jos/kun sitä käytetään sitten törkeästi hyväksi.

KatjaRock

LainaaTuo kaupallisuus on vähän kakspiippunen juttu.
Siltä ei voi välttyä, jos on tälläisellä alalla jolla pitää myydä itseään, että saa elantonsa.
Toisaalta se on pahempi juttu, jos/kun sitä käytetään sitten törkeästi hyväksi.

Miten kaupallisuutta käytetääm törkeästi hyväksi? Fakta on se, että kaikki ihmiset on erilaisia ja diggailee eri juttuja. Ja ihmisethän niitä tuotteita jne. ostaa. Minun mielestä on ihan turhaa alkaa arvostelemaan ihmisiä, jotka ostaa esimerkiksi sen Gimmelin levyn tai paidan. Se tykkää siitä :)
Time goes on, I wont.

puska

Olen samaa mieltä, kuunnelkoon Gimmeliä ne jotka haluaa:). Mutta itse en voi sietää sen tyylistä musiikkia. Musiikissa pitää olla melankoliaa ja/tai asennetta. Ja tuollaiseen bändiin en itse myöskään menisi. Haluaisin itse päästä enemmän vaikuttamaan siihen, millaista musiikkia ihmisille esitän ja mitä puen päälleni. Ja onhan se totta, että noita biisejä tehdään sen puitteissa, että niistä tulee hittejä. Täytyyhän ihmisten niistä oikeasti tykätä, jos niistä sellaisia tulee. Mutta minä en diggaa:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Lainaa

Miten kaupallisuutta käytetääm törkeästi hyväksi? Fakta on se, että kaikki ihmiset on erilaisia ja diggailee eri juttuja. Ja ihmisethän niitä tuotteita jne. ostaa. Minun mielestä on ihan turhaa alkaa arvostelemaan ihmisiä, jotka ostaa esimerkiksi sen Gimmelin levyn tai paidan. Se tykkää siitä :)

No, ehkä kaupallisuutta voi käyttää hyväkis, niin että myy kyseisen esim. bändin mahdollisimman erilaisia tuotteita samaan aikaan. Tai mistä minä tiedän, kun ei ole alalta mitään kokemusta ja tietoa.
No, tottakai jokainen tykkää mistä tykkää. Ei kenelläkään ole oikeutta mennä sanomaan, että "et saa kuunnella tuota, koska minä en tykkää siitä"

KatjaRock

Hahaa, juuri niin :D annetaan kaikkien kukkien kukkia. lolleri mikä lause mutta totta niin.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.