Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus

Aloittaja amouria, huhtikuu 26, 2004, 02:23:17

« edellinen - seuraava »

amouria

Itse olen nyt tämän kuun aikana jollain lailla löytänyt kyseisen bändin hyvän musiikin takia. :)Varsinkin eräs kappale ompi jäänyt mieleeni pääsiäisen ajoilta.Mutta kun meikäläisellä on niin helkkarin laho pää niin sanat uupuvat. :(Kyse on "Te ette minua tarvitse"kappaleesta.Kysyisinkin tässä, että tietääkö joku ihana ihminen tämän kyseisen kappaleen sanat ja jos tietää niin viittisikö rustata ne tänne.Olisin enemmän kuin iloinen.Löytyykö muita Timo Rautiaisen musiikin ystäviä kenties?Mikäli,niin mikä on mielestäsi paras tai muuten vaan hyvä kappale häneltä?

Hyvvee kesän odotusta koko poppoolle! ;D

puska

Selin hiili kasaan seison
sisään katselen
ja mietin sitä mitä ole en
kaiken tiedät teet ja osaat
minua paremmin
niin minä luulen ja pahoin epäilen
te ette minua vaan minä tietä tarvitsen

aavistin etten koskaan
en ikinä milloinkaan
minä pysty tämän parempaan
kaiken sen mikä täällä
lapset minä teille tein
neuvoja annoin ja suojelin
en korjata voi mitä uhosin

hiuksesi kampaan kauniiksi
taakse korvasi tämän kerran viimeisen
yllesi talvitakkisi
kylmä suojaksi autan kerran viimeisen

Silmäni mä suljen
teidät aikuisina nään
onko hyvä että tänne jään
jos kaikki onkin harjaa
uni kuvaa vaan
olenhan lapsi 2 vanhemman
joilla lasta ei saisi
olla ollenkaan

hiuksesi kampaan kauniiksi
taakse korvasi tämän kerran viimeisen
yllesi talvitakkisi
kylmä suojaksi autan kerran viimeisen

rakas lapseni
kulje kanssani
vielä hetken viimeisen
anna anteeksi
olen vaivaksi
en ole pitkään aikaan ollu enää oma itseni

Löysin sanoitukset googlen kautta...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tappaja.

Ja taas kerran kiltti ja avulias puska auttaa apua tarvitsevia! Puska on hieno ihminen ja uhraa aikaansa muiden puolesta.  :'(Amouria saa olla kiitollinen puskalle!

puska

Köhöm...joo sellainenhan minä vähän tahdon olla:D  Siis kaikki rakastaa mua ja niinku silleen. (olenpas minä nyt vaatimaton)

Mutta tosiaan tuosta Niskalaukauksesta. Nykyään olen vasta enemmän tätä bändiä alkanut kuuntelemaan ja hokassut että heillähän on aivan helkutin hyviä sanoituksia! Ja tämä Tiernapojat -hässäkkä oli kyllä hyvä idea Rautiaiselta. Joulun sanomaan vähän potkua.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

no mie olen niin tyrmistyny siitä että se rautiainen mainostaa väkivaltaa. niinkö tässä maailmassa sitä lisää tarvittais. hmm.
Time goes on, I wont.

blind_eye

Mäkin olen nyt löytänyt tuon Niskalaukauksen.  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Apulannan jälkeen voisin sanoa diggailevani eniten Timppaa &Trio Niskalaukausta.Kunnioitettava bändi kaikin puolin.Niillä on semmonen oma juttu jollast ei ole toista.Ja täytyy sanoa että mahtava livebändi! 8)

Tappaja.

vitsi, miten sä puska voit olla noin vaatimaton? oikeesti?!
niskalaukauksesta sen verran, että enhän minä sitä ole silleen kuunnellut, mutta onhan se sellasta ihan hyvvää..

puska...

Kyllähän tuo tiukkaa tekee, mutta oltava sen on ;D. Tsori, nyt tuli kiire. En ole päässyt katsomaan itseäni peilistä viiteen minuuttin. Karseet vieroitusoireet omasta naamasta.

Joo, nyt meni taas... :)

[tuuli]

''timorautiainenjatrioniskalaukaus'':n surupuku on ihana

;D ;D ;D
allekirjoittanut

puska...

Hämmennys ja viha on mun lemppari. Aivan mahtava.

punainen

Tykään kaikista biiseistä,mut Älä enää lyö (oliko tää sen kappaleen nimi??) biisistä tulee mieleen viime pikkujoulut koulun kaa jossa kuuntelimme täysillä aina yhtä iloista Timppaa ja niskiksii
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mixu

melkein sukua julkkikselle. :)
timppa oli mun erityis-opettaja yläasteella
se piti kyllä sellasta jöötä siellä että tukka meinas lähtee päästä(ja tais lähteekkin) ;D
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

vik

Melkein yhtä ärsyttävä kuin Eppu Normaali. Ehkä ärsyttävämpikin.

En tiedä miksi, en vaan tykkää.  :P
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.