dvd/vhs

Aloittaja vik, huhtikuu 02, 2002, 08:31:01

« edellinen - seuraava »

vik

no niin, kuinka monella ihmisellä oikeasti on DVD-soitin?  ???
itkunsekaisin tuntein harkitsen vähintäänkin sellasen vuokraamista, koska ei kellään tutullakaan sellaista taida olla. mistä johtuu tämä, että VHS sisältää vain videot, mutta DVD kestää 7 tuntia? Onkos pojilla oikeasti Sonyn kanssa tuosta sopimus, niinkuin Tuukka NTAH:ssa antoi ymmärtää? Minä kerään pian adressin, että yhtä hieno kokonaisuus kerätään meille vanhanaikaisille videoihmisillekin!  >:(
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

minun nimi tulee ainaki addressiin. vaikka heti. pitäs saada tilattua se vhs nyt ainaki aluksi jostaki. täällä päin niitä ei ihan kaupoista saa  :( :o
Time goes on, I wont.

Vilkku

Mulla on. Tai ei itsellä, mutta broidilla koneella voipi katsella. Tällä koneella voi myös, mutta velipojan vehjettä suosin mielummin, koska se on kytkettynä telkkariin eli sen kautta voi ihan normaalisti katsella. Oon tästä tosi onnellinen, koska aluksi itse kanssa säikähdin että viittiikö sitä dvd:tä ostaa jos ei sitä pysty katsomaan. Myönnetään kyllä, että hiukan outoa on, ettei vhs:lle tarjota samaa. Jos mulla ei olis mahdollisuutta dvd:n katseluun, en varmasti ostaisi kumpaakaan, musavideot kyllä löytyy moneltakin eri nauhalta.

Huomenna meinaan dvd-version ostaa.
[ -You should see my scars- ]

vik

KatjaRock, sama homma. Tai siis, kai sitä kaupoissa täällä varmaan on, mutten ajatellut kauheeta kiirettä pitää, muutakin ostettavaa. Kuitenkin kaikki videot nähtynä ja nauhoitettuna.
Tuttu [asuu siis kaukana] oli dvd:n jo ostanut ja hieno oli ollut.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

 :Dhuihui. on tollanen olo :D hiihaa. illalla taas rokkaamaan med agents&jorma kääriäinen. viikon sisään 3 niiden keikkaa. joko lasketaan bändäriksi?
Time goes on, I wont.

juGe

Eipä tuo dvd niin paljoa extraa edes sisällä.. vanhoja jyrkiin tehtyjä huonolaatuisia reportaaseja plus soneraplazalta+moontveeltä tulleita settejä jne. Sitten on vielä paha paha asian väriversio (totaalisen turha).. ei yhtään todistajaa sensuroimaton versio (miksi alkuperäinen edes sensuroitiin?).. mutta siis.. luksusta että se on dvdeellä. itse hankin dvd-soittimen puol vuotta sitten, enkä kyllä ole sitä katunut. leffat ei juuri pätkän vertaa nappaa, mutta musadvdeet on diggareille niin luksusta että kannattaa hankkia dvd ja ottaa videoista kaikki irti :) Olisi silti ollut mustakin kyllä ihan oolrait että se ois ollu vaikka joku tupla vhs, videot yhelle ja extrat toiselle. jeps.. mutta tota seittemää tuntia.. epäilen.. eilen silmäilin tuota dvdeetä nopeasti enkä millään kyllä usko että siellä on 7 tuntia tavaraa.. 3 korkeintaan.

joo parempi ny lopettaa kirjottaminen ku tulee muute liia sekavaa tekstiä.. sekava olo.. uni tekis nannaa.

kreisi_greippi

Minun nimi tulee myös adressiin!! ostin kyllä videon heti julkaisupäivänä, mutta jos dvd kestää 7 tuntia niin...
my sweet, sweet rock`n roll

vik

tänään kaupassa katoin, niin 120 minuuttiahan se kestää. mistäköhän mä oon sen 7 tuntia repinyt?  :o
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


juGe

Lainaatänään kaupassa katoin, niin 120 minuuttiahan se kestää. mistäköhän mä oon sen 7 tuntia repinyt?  :o

Tuukka tais joskus mainostaa että sillä on 7h matskua mistä se alkaa työstämään. Eipä näköjään siitä määrästä paljoa mukaan tarttunu..

Vilkku

Minäkin tänään sen dvd:n ostin. En tosin ole katsellut vielä.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Ei sitä meilläkään ole. En ainakaan tiedä, että olisi. Taas huomaa miten vähän minä kaikesta tiedän.
En kyllä sitä videotakaan ole erikoisemmin ajatellut edes ostaa. Saa nähdä nyt sitten, jos kumminkin innostun.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ei meillä mitään dvdtä ole,en ole edes vhs videota vielä ostanut.kertokaapas kannattaako ostaa?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

no kannattaa ostaa, jollei ole nähnyt Apulannan musiikkivideoita.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

Oon kyllä nähnyt,varmaan tuhannesti mut sitten kun saan rahaa niin voishan sen silti ostaa.mitkä videot siinä on?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.