dvd/vhs

Aloittaja vik, huhtikuu 02, 2002, 08:31:01

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Kannattavuus riippuu siitä mitä haluaa. Jos ne videot tahtoo samalle nauhalle niin kai se on ihan riittävä peruste ostaa.
[ -You should see my scars- ]

vik

nimenomaan. mun pitäisi hankkia tuo sekä Syitä ja Seur.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Minua ärsyttää kun olen ostanut S&S:n. Siis tottakai sen ostin mutta ku olen motiivejani miettinyt niin jopas huolestuttaa.

En oikein osaa taaskaan selittää. Ositnko levyn sen vuoksi, että minulla sitten on taas yksi AL-levy lisää, vai ostinko sen musiikin vuoksi. ööh. Kaikki kappaleet kuitenkin levyillä ennestään jo oli. Ääh. Menenmenen.
Time goes on, I wont.

vik

no kun mun PITI ostaa se heti.
olinkin sitten varannut rahaa vaan normaalin LY-levyn verran.
kaikki piisitkin oli jo.
en halunnut joululahjaksi sitä, koska silloin halusin jotain uutta.
olen ostanut varmaan melkein 20 levyä sen ilmestymisen jälkeen, usein sekin pitänyt, mutta aina jäänyt.
ostan sen kyllä, ihan varmasti.
mieluiten jostain alennuksesta.
tosin suurin osa levyistäni maksaa 11.90-14.90ee.
höö.
kivassa levykaupassa on paljon alennuksia.
videon kanssa sama homma.
tai ei oikeastaan.
luulin saavani dvd-masiinan synttärilahjaksi, mutten saanutkaan.
sain pyörän.

sylettää.
olen huonolla tuulella.
ja kirjoitan hemmetin ärsyttävästi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Minäkin olen pahalla tuulella. Ja hiukset haisee siiderille vaikken siideriä edes juonut. Perkele.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minulla on Syitä ja seurauksia, mutta ei kyllä vielä ole kaikkia levyjä. Kavereilta olen kyllä lainaillut jotakin, mitä ei ole ollut, mutta en ole polttamaan viitsinyt ruveta. Piti kyllä taas ostaa, mutta se jotenkin jäi. Nyt sitten ajattelin ostaa ne videot joskus. Mieli kyllä saattaa muuttua taas ensi viikolla.
Minä en enää taida olla niin huonolla tuulella, kun sieltä ahtaasta mummolasta pääsin. Hauska juhannus oli joo.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

juujuu.mun juhannus meni tyyliin bileissä ja sieltäkin jossain vaiheessa muistaakseni lähdettiin pois kun känniset ukot alko soittaa kissanpolkkaa pianolla ja toisessa huoneessa soi samaan aikaan cradle of filth... en mäkään kyllä ihan selvinpäin ollu.... ;) juhannuskuskimme ajoi autolla 120 km/h (ylinopeutta!!) väärällä kaistalla.gr8.eikä ees pelottanu... :-/
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mikähän on, kun mua ei noi bileet niin kiinnosta? Joidenkin ihmisten kanssa on ollut ihan kivaakin joskus, mutta silti.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

mä menen aina joskus kavereitten seuraks jonnekin "juhlimaan"...en kyllä ite juo ja olo on vähän ulkopuolinen, mutta toisaalta on aina ihan kivaa. kai se on ihan epänormaalin normaalia.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minäkään en koskaan juo tai poltan. Olen vain seurana, jos olen.

kreisi_greippi

en juo. en polta.
itteäni vanhemmat, yleensä jätkät haukkuu tylsäksi ja nössöksi, tutut yms. sanoo, että se on hyvä homma. minä voin olla yhtä nolo selvinpäinkin. tai siis, minähän olen. kavereittenkin mielestä minun elämäni on vierestä seurattuna koomista.  :)

Hiltsu

Minäkin osaan välillä olla tosi nolo selvinpäinkin. Joku kerran tuli kysymään, että ollaanko humalassa, kun meillä oli niin hauskaa. Eihän me tietenkään oltu.

KatjaRock

Muistan, että 7. luokan mopokaste-discossa minua ja ystävääni epäiltiin humalaisiksi. Haa. Kuotiin Smurffi-limsaa. Haistiinkin kuulemma "aivan kossulle". Mutta tytöt hei, ikinä ei saa olla mukavaa/hauskaa/älyttömän hauskaa ilman viinaa.

Tässä ei taaskaan ole mitään järkeä. Piti vain sanomani, että minuakin usein epäillään känniseksi vaikka selvinpäin olen. Känni ei muuten sovi mulle. Minun posket menee ihan punaseksi, silmät harmaaksi ja alan puhumaan englantia tahi suomea. Kirjakielellä.  ::)
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

en ole ikinä edes kokeillut. olisin kyllä varmaan aika mielenkiintoinen tapaus kännissä, mutta enpä taida kuitenkaan.

KatjaRock

No kännissä on molemmat puolet. Joskus nautin olostani kännissä enemmän kuin selvinpäin.  :P
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.