Don Huonot

Aloittaja puska, marraskuu 28, 2003, 09:16:14

« edellinen - seuraava »

puska

eikö ketään muuta harmita kun kyseinen bändi lopettaa?:(
enkä edes kokoonpanoa ehtinyt livenä näkemään mikä kaivelee suuresti mieltäni.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Don Huonot <3

Harmittaa. Ja kovasti. Ekan kerran näin livenä joskus seittemännellä luokalla ja siitä lähtien olen kyllä digsiny.

'Olimme kuin veljet.'  :-/
Time goes on, I wont.

KristalliEnkeli

n. 14 vuottahan herrat ovat taivaltaneet ja melkein kaiken kokeneet, joten onhan se ihan ymmärrettävää, että lopettamispäätös tuli. Pääasia on se että yhtyeen lopettamiseen ei liity minkäänlaista dramatiikkaa, päätös on syntynyt hyvässä yhteisymmärryksessä yhtyeen jäsenten kesken....
mutta kaikesta huolimatta; kyllähän heitä kaipaamaan jää (kuten kaikkia hyviä bändejä, jotka lopettavat)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Tulen kaipaamaan..
Näin ensimmäistä ja viimeistä kertaa livanä kyseisen bändin viime kesän ilosaarirokissa ja loistava meininki oli.

Ronjaronjanen

Kyllä aika haikea olo tuli kun kuulin ekan kerran lopettamisesta. Onneksi ehdin viime kesänä nähdä livejä. Ihan kukkua muuten että oli jäähyväiskeikat vaan tavastialla, ei mitään mahdollisuuksia alle 18-vuotiaille nähdä niitä. Mutta sisänsä varmaan ihan oikea päätös lopettaa tässä vaiheessa.

Lerppa

En ole koskaan hirveästi tuosta pitäillyt, onhan niillä joitain ihan hyviä biisejä, mutta ei oikeastaan mitenkään vaikuta muhun että päättivät sitten lopettaa...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Eipä muhunkaan mitenkään erikoisesti... onhan se ihan hyvä bändi ollut ja hyviä biisejä tehnyt mutta ei se sen kummemmin... Näin ankkarockissa? (kai) tai jossain ne kesällä livenä... Olihan siellä ihan hauska meininki.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

oletteko muuten nähneet sitä kissan kuolema -leffaa, missä ahola näyttelee?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu


Joo, se tuli telkkarista joskus. Katsoin. Ei mitenkään kovin hyvä näyttelijä tuo Kalle..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mikä, mikä, mikä!!!? :o Kerokaa millanen se oli? Mii ei nähnyt.. :'(

puska

se on tehty joskus mun käsittääkseni yhdeksänkymmentä luvun alussa. se pohjautuu taru väyrysen semmoseen nuortenromaaniin kuin kissan kuolema. lainaa vaikka se kirja jos ei ole mahdollisuutta leffaa nähdä. kirjanakin hyvä. ehkä jopa parempikin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Joo täytyypi yrittää pyydytstää jostain...

emmi

muakin harmittaa pikkusne kun ne meni lopettaan :( tekihän ne ihan hyvää musaa. livenä on nähny ne kerran.

mä oon nähny sen kissan kuolema leffan ja oon lukenu sen kirjankin. ja nyt mulla on kyllä vähän ylpeilemisen aihetta koska se leffa on kuvattu täälä janakkalassa missä mä asun!! :P
älä tunnusta jos sattuu

vik

Pari kivaa biisiä, mutta äärettömän tylsä bändi kyllä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


puska

se on jotenkin sellainen bändi, että sitä pitää oppia kuuntelemaan, että siitä tykkää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.