Uusi sinkku, pitkäsoitto ja video. (2005)

Aloittaja Lerppa, tammikuu 03, 2005, 10:54:43

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

mikään ei ole vielä varmaa.. niin siis sen suhteen et  sinkulle tulis biisin lisäks videoki
allekirjoittanut

hendu

Ja mä kyllä oikeesti epäilen, että se video tulis ees siihen sinkulle! Mutta saa nähdä!! ::)
Temosen pomppubasso

jouhu

Niin... Jos tää nyt lähti siitä kun sanoin tuosta, niin se oli vaan epäily...ja tavallaan kysymys...

pasi

jos ei tule niin sitten pitää alkaa seuraamaan videot valmiina the voice kanavaa.

emmi

niin. meijän digipoxissa ei näy voice tv  :'(
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

pasi

suomen musiikkitv, jossa tulee suomalaisia ja ulkomaisia musavideoita, näkyy digiboxin kautta. käy kattoos sivulta: www.voice.fi

jouhu

Aa... Ilmankos en tienny...:) kun meille ei oo difiboxii.

[tuuli]

meilläkää ei ole boxia, ja oon ollu aina sitä mieltä, ET EI TULE, koska se on ihan turha.. ku ei myö seurata mitää eurosportteja yms yms ja sub tvki on aika roska kanava.. ei sitä ainakaan sub tv:n takia kannata hankkia!

mutta tämä the voice muutti käsitykseni hieman toisenlaiseen suuntaan...  ;)
allekirjoittanut

maikki..

Niinsiis sen takii mie kyllä olen tositosi ilonen, kun se video edes tehdään! Ihan sama tuleeko se sinkulle, kyllä se jostain on kuitenki pakko löytää sitten. olishan se tietysti kiva jos se siitä sinkulta löytyis. :>

punainen

Haa vielä tuolla Gloriassa kun kysyin Tonilta tekevätkö videota hän sanoi että tuskin kun ne on niin kalliita.Mä kyllä sanoin että saisivat tehä vaikka sitten halvan kun bändis kerta oikee ohjaajakin löytyy..Mutta kuulostaa nyt ihan hyvältä. :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

LainaaHaa vielä tuolla Gloriassa kun kysyin Tonilta tekevätkö videota hän sanoi että tuskin kun ne on niin kalliita.Mä kyllä sanoin että saisivat tehä vaikka sitten halvan kun bändis kerta oikee ohjaajakin löytyy..Mutta kuulostaa nyt ihan hyvältä. :)

Aika Hyvä!! "tuskin, kun ne on niin kalliita" ;D
Temosen pomppubasso

blind_eye

Mutta eikös Levarin sivuilla lue että sinkkuun tulee myös video? :o Vai oonko käsittänyt taas ihan väärin. :-/
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaHaa vielä tuolla Gloriassa kun kysyin Tonilta tekevätkö videota hän sanoi että tuskin kun ne on niin kalliita.Mä kyllä sanoin että saisivat tehä vaikka sitten halvan kun bändis kerta oikee ohjaajakin löytyy..Mutta kuulostaa nyt ihan hyvältä. :)

Lainaa

Aika Hyvä!! "tuskin, kun ne on niin kalliita" ;D

niin mä kans epäilen, että tuo on joku ''pidämpä nyt tuota pikku fania hiukan jännityksessä ja juksaan'' veto tonilta.  ;D
allekirjoittanut

[tuuli]

no pikku ja pikku ( fania.. ) mutta mutta....   :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.