Ville Leinonen & valumo

Aloittaja Niina (Niina-Maria), helmikuu 17, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

Niina (Niina-Maria)

Eli mitäs te tykkätte bändistä nimeltä ville Leinonen & valumo? Onko kukaan apulannan ystävä myös Ville Leinosen kuuntelija? Itse olen tykästyny bändiin. Tykkään sanoituksista ja muutamien biisien herkkyydestä.

Enkeli biisi on erityisen tärkeä...taisi kysyinen biisi soida kun ensimmäistä kertaa poikaystäväni tapasin!  ::)

Ja minusta biisi "tää on se ilta" kuulostaa jotenkin hieman tehosekottimelta...mitäs mieltä ootte..biisin kuulleet?

Että tämmöstä ja kiitos!

Wanda

Se on ihan hyvä, muttei e kovin paljoa kolahda minuun. Kolahtaa kuitenkin.
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Vilkku

Mä en oikein tykkää. Mutta ei oo kyllä mitään vastaankaan, eli toisin sanoen en kyllä tuotantoa paljon ollenkaan tunne. Eli pitäisi olla hiljaa kun en mitään osaa sanoa :D
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Onhan se vähän wannabe-tehistä mutta ihan kuunneltavaa kuitenkin. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Wuokko

kyllä mä ainaki tykkään, vaikka se jossain mieessä on vähän semmonen ns. tanssiorkesteri... enkeli on aivan ihana biisi!!  ::) kuin myös... tää on se ilta juu eka kerran ku kuulin ratiosta, luulin tehikseksi, mut sit se oli valumoo, ehkä parempi niin, mä tykkään tehari-rokista !!  ;D nääin o..

Niina(Niina-Maria)

Joo ei se enää näin useemman kuuntelu kerran jälkeen kyllä kuulosta tehikseltä..mut ekat kuuntelu kerrat kuulosti.

wicked.

ihan hemmetin tylsä.
mutta pitääkin kuulemma nähdä livenä.

*tuuli

se tää on se ilta, kappale on aika mukava.  :) mutta mitä nyt yhden tähtityttö kappaleen kuulin niin ei oikein kolahtanu... tosiaan tota, mitä joku sano, wanne be tehosekoitin.  :) ei pahalla.  :-*

puska

aluksi kun kuulin se ''tää on se ilta'' -biisin, niin luulin tehosekoittimeksi. aika samanlaista. tykkään tehosekoittimesta paljon, joten kyllähän tuokin siinä menee. mutta kuitenkin minun mielipiteeni on se että jokaisen bändin pitäisi löytää se oma juttu eikä plakioida muita... :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

Aapsu

Kyllä varsinkin "Uuden aamun lauluja" on täyttä timanttia. Muutkin levyt on ihan hyviä, tosin välillä menee vähän huumorin puolelle. Ja tosta wannabe-tehiksestä oon kyllä ihan eri mieltä. Kuunnelkaapa vaikka Villeltä "Armollinen"-biisi. Siinä on kyllä tunteen palo huipussaan!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

puska

Ahahaha, nyt perun kyllä sanani, mitä olen tänne kirjoitellut:D. Ei pitäisi TODELLAKAAN tuomita yhden biisin perusteella, niin kuin aikaisemmin erehdyin tekemään.

Tää on se ilta kuulostaa kieltämättä aika paljon Tehosekoittimelta. Mutta ei se sitten muuten. Ville Leinonen, seka Valumon kanssa etttä ilman Valumoa, on aivan loistavaa musiikkia. Kuunnelkaa Suudelmitarta, kun teillä on oikein romanttinen fiilis. Siitä nauttii:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.