The White Stripes.

Aloittaja vik, maaliskuu 26, 2003, 08:41:49

« edellinen - seuraava »

vik

hmm.. tulipa vain mieleen, jotta onko joku muu kuin minä tuohon orkesteriin ihastunut? kerrassaan mahtava.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

vik

no höh. kannattaa kuitenkin tutustua.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Mä oon muutaman kerran pitäny niiden levyä Anttilassa kädessä, lasketaanko sitä ? ;) Monta kertaa oon aatellu, että joku päivä vielä vien sen levyn kassalle asti, mutta kun rahatilanne taas kerran on mitä on, niin on jäänyt tekemättä.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

tuota. olen mie muutaman biisin kuullu. kai kaks.
Time goes on, I wont.

Kata

Mulla on sama ongelma kun Vilkulla. Mullakin on rahapulaa... :(

Aapsu

Mulla on White Stripesilta Elephant (tuplavinyyli, tietysti ;)) ja The Hardest Button to button (7"). Tykkään kovasti. Ehdottomasti yksinkertaisuudessaan ja primitiivisyydessään maailman omaperäsin yhtye. Molemmilla soittajilla on täysin oma soittotyyli, varsinkin rumpalia olen ihaillut pitkään (varsinkin kun se on nainen). Vaikka ei se kyllä "osaa" soittaa niinkun siinä mielessä, mitä yleensä tarkotetaan, jos puhutaan "hyvästä rumpalista". Sen soitto muistuttaa lähinnä mun rumpalointia ala-asteella, mutta sopii hyvin White Stripesin tyyliin.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

hendu

Mäkin tykkään siitä rumpalista! Vaik en oo kuullu kun pari biisiä, mut se pisti silmään! On niitä muuten vaan kaks jäsentä?
ja onks ne sisaret?
Temosen pomppubasso

Aapsu

Kyllä. Siinä on vaan kaks jäsentä. Ja niitten soittajien nimethän on Jack White ja Meg White. Ilmeisesti käyttävät kuitenkin taiteilijanimiä, eivätkä käsittääkseni oikeasti ole sukua, vaikka pitivätkin "median silmissä" sellaista huhua pitkään yllä.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

jouhu

En ole kuullut tostakaan bändistä taas yhtään mitään.  :-/

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.