Bitch Alert

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 15, 2003, 08:48:05

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Kun täällä nyt on näköjään tapana kysellä muiden mielipiteitä jostain bändistä, niinpä kysynkin että mitäs mieltä olette Bitch Alertista.

Itse pidän oikein kovasti. Kuuluu niihin etenkin Suomessa harvinaisiin vihaisiin, rankkoihin, rokuihin ja ihan oikeasti uskottaviin tyttölaulistilla varustettuihin bändeihin.


jouhu

Mä en oo kuullu.... :-[
Minkälaista musiikkii ne tekee? :-[ :-[ :-[

Lerppa

En ole kuullut, olis kiva kuulla kyl :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Kannattaa ehdottomasti tutustua. Suomalainen bändi siis joka tekee sellasta oiskohan se nyt jonkinlaista rokin ja punkin sekotusta. Laulut on enkunkielisiä. Kerrassaan viihdyttävää kuunneltavaa. Ei mitään tyttöbändimäistä lällyilyä..
Niiden biisiä nimeltä Sandy soitettiin aika paljon joku aika sitten, se saattaa olla tuttu.

rautalintu


En pidä. Olen tosin kuulluut vain muutaman biisin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Kuulostaa mielenkiintoselta.... Pitääpä tutustua..

rautalintu

#6
Tuukka on ohjannut videot Sandy ja Loveson.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KatjaRock

joo kyllä mie ihan tykkään.
Time goes on, I wont.

jouhu

Sandy ja Lovenson? Onko ne joitain tämän kyseisen bändin..kappaleita, vai? Näkyyköhän niitä vidoita mistään? Ihan tyhmää, kun musavideoita ei näytetä enää missään!

rautalintu

Kyllä ovat Bitch Alertin biisejä. Eihän niitä enää varmaan missään näe. Tuskin ainakaan levyraadissa...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku


En oo minäkään kuullut enempää kuin sen että olivat pari vuotta sitte Nosturissa Apulannan lämppärinä. Ihan jees se oli, mutta ei oo tullu lähemmin tutustuttua.
[ -You should see my scars- ]

virtahepo

En oo koskaa kuullu kyseisestä orkesterista. Oon sen verran ennakkoluulonen et en ehkä haluukkaan kuulla kun kuulostaa nii pelottavalta. :-/

Ronjaronjanen

No ei kyllä läheskään niin pelottavalta kuin Apulanta  ;) ;D

Ronjaronjanen

#13
Niin ja multa unohtu se että niitä Bitch Alertin musavideoita (mm.siis se Temosen ohjaama Loveson) voi katsella seuraavasta osotteesta kun valitsette sitten sieltä ylhäältä "POKO TV"

http://www.poko.fi/cgi-bin/show.pl?action=show&page=artists_db&num=8

emmi

juu kyllä meikä diggailee.
yleensä mä en oikeen noista "tyttö" bändeistä perusta (en kyllä tiiä miks) mutta bitch alert on sitten jotenkin erikoistapaus :)
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.