Bitch Alert

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 15, 2003, 08:48:05

« edellinen - seuraava »

*tuuli

eikö siinä bändissä ole ainaki yks poikaki? en kyllä tosiaan tiedä.....

en oo kuullu musaa... varmaan ihan hyvää.... :P

Ronjaronjanen

jepulis, yksi pojke.

*tuuli

hahhaa, tiesin. katsoin nimittäin buusterin joskus kauan sitten silloin kun tämä kys. bändi oli siellä.

emmi

niin joo siinähän oli se yks poika... en muistantkaan tollasta.
no mulle se on silti tyttöbändi :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

siin on enemmän tyttöjä joten eiköhän se voi ollakin.  ;)

Ronjaronjanen

Kaksi jäsenistä on tyttöjä ja yksi poikeliini, että oiskohan tuo nyt sitten joku tyttöpoikabändi  ;)
Tai ehkä helpoiten vaan bändi.

*tuuli

niin yksinkertaista kai voi vain onni olla, niin yksikertaista....

... oli pakko pistää toi tähän ...

;D

bitch alert!!! asiaa!!!! kyllä!! minä tykkään. niin ja onhan toi temosen poika tehnyt mondayllekkin videon. monday ja sandy pyöri jyrkissä sillon ku se vielä tuli, tais tulla haastattelut ja dokkarit viä päälle.loveson on vissiin kerran tullu sub tv:ltä.aika vaivasta toi  videoitten näyttäminen nykyään(taitaa temonen jäädä työttömäks mutsinsa kanssa), :-*kyllähän niitä tulee,mutta ei ne edes yhdessä vedä vertoja jyrkille. bitch alert kannattaa kydä katoo livenä. näin toissa kesänä ja biisit oli kyl parempii ku levyltä. ROK!!!!! omistan sevyt/singlet/demot. oon sitä mieltä että ehkei bitch alertia kannata liikaa hehkuttaa ettei siitä tuu sellanen 'hurjien' 'kapinnallisten' TP:iden suosikki yhtye... tajusko joku jotain? T-DOMON:ista vielä sellasta että ei lydy parempaa ohjaajaa/kuvaajaa/tuottajaa jne. liikaa täysillä illalla ei kannata kuunnella(paitsi keikoilla) koska tulee pää kipeeks..bitch alert on sellasta..(mun mielestä)tosi grugehtavaa punkkii. mitä muut mieltä? on tosi tyhmää kyl ruveta hyllyttään yhtyeitä..mut..

ja yhtte sisältää tosiaan marittan ja heinien lisäks kimmon. entinen bassottelija oli tyttö.ja toi pusu hymiö juttu tuli tonne vahingossa..

jouhu

Kyllä, kyllä! Nimenomaan! No, jaa... :P

*tuuli

villet ne on vähän tommosia... ( ei millään pahalla )

ahaa.....???? peace..nää smilarit on vammasia!! heh heh :o...ei oo totta! mutta hyvät ihmiset, bitch alert on mainio yhtye. kyllä tulee tylsää läppää..... :-Xnyt hei hei.

jouhu

Wirtabiuha

Ootteko uutta albumia, Kill your darlings, kuunnelleet? Ihan loistava! Mitäs mieltä te ootte?

Bikini, Late Night Lullaby, Birthday Girl ja popguns on Aivan loistavia! Ah!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

Late Night Lullaby on tosi hyvä!
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.