Musiikki ilmiöitä...(?)..

Aloittaja punainen, tammikuu 25, 2005, 05:59:20

« edellinen - seuraava »

punainen

Kun nyt uusia puheenaiheita kaivattiin niin...Olen vain pitkään pohdiskellut enkä saanut vielä mistään mitään vastausta muutamiin musaan liittyviin kysymyksiin...

1.Onko olemassa tummaihoisia rokkareita (hevareita,gootteja,punkkareita,metallisteja...whatever)?Vai onko se rytminen musiikki niin veressä? Ite ei ainakaan ole tullut vielä mieleen yhtäkään mustaa miestä tai naista kitara kädessä...Sen sijaan esim valkoisia räppäreitä löytyy nykyään vaikka kuinka...

2.Tämä kyssä sivuaan kans räppiä, eli miksi räppäreiden täytyy aina kehuskella kuinka paljon niiltä löytyy muijia ja videossa on pakko olla ainakin 30 bikinipukuista muijaa persettä pyörittämässä...Josta mulle tuli mieleen että onko ketään kuuluisaa kaapista tullutta homoa räppäriä?Luulen että niitä ainakin alalta löytyy paljon kun siinä genressä on niin paljon noita oman egon pönkitys aiheisia biisejä, ja toi naisilla kehuskelu viittaa homoon jolla on äärimmäisen huono itsetunto...

Tiedän et täällä ei ole paljoa rapin ystäviä mutta itselleni toi on pistäny silmään ja korvaan enkä varmaan oo ainoa...

3. Onko olemassa jotain sellasta bändiä kautta artistia, jota diggailisi vain miespuoliset tai vain naispuoliset kuuntelijat?

::) ::) ::)Tän otsikon alle voi varmaan laittaa samantapaisia mietiskelyn aiheita, kun en viittiny tehä jokaiselle omaa topiccia...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mustapiste

Rau, mä oon miettiny kans tota et onks tummaihosia rokkareita tai tommosii raskaamman sarjan muusikin edustajia. ö.Ö
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

minäpä tartun tuohon kakkoseen. eli räppäys videoilla tosiaan pomppii aika paljon vähä pukeisia kauniita naisia. mut yleensä ne tanssii. ja räp joka kuuluu hip hopp kulttuuriin, on erään laista rytmillistä musiikkia..

nyt loppuivat sanat.. :P
allekirjoittanut

adalmiina

pasi

mä tartun tohon kolomoseen.. uskoisin sen bändin löytyvän suomesta ja sen nimi on the rasmus! en ole ikinä vielä tavannut/kuullut että joku poika/mies olisi kyseisen bändin fani! otetaanpa esimerkki: apulannan keikalla eturivin (joka on joka fanin unelma paikka) täyttävät niin tytöt ja pojat!   en kyllä ole ollut rasmuksen keikalla mutta katoin ton aasia konsertin ja huomasin kaikkien eturivi ihmisten olevan naaras puolen edustajia. mutta voi olla että olen väärässä, ei olisi ensimmäinen kerta :)

punainen

Niin siis mä oletin et kaikki tietää toki sen mutta eipä ole sitten ketään muuta... :-/ ellei joku nyt keksi muita vaihtoehtoja..Aika vaikee kyssä kyllä on.Oon kysyny tätä myös ihmisiltä jotka tietävät oikeesti paljon musasta mutta ei nekään osannu sanoa kuin Hendrixin..Teoriani et rytmi on mustilla veressä pitää tähän asti paikkansa ellei toisin todisteta ::)Oikeesti onko joku nähny ees kitaraa koskaan afron käsissä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Mielenkiintonen aihe viimeinki. :D Hyvä Punkku! 8)

1. No Jimi Hendrix. Vaikka sen musiikki nyt on mun mielestä erittäin jazzahtavaa ja jazzin puoleltahan löytyy paljonkin tummaihoisia. Joten periaatteessa en laske Jimiä rokkareihin.
Tiedän yhen vietnamilaisen punkkaripojan. ;D
Mulattimuusikkoja tiedän myös muutamia, mutta ne kun ei ole kokonaan tummaihoisia, niin eipä voi laskea mukaan..

2. Alkuperänen räppihän ei ollut kukkoilevaa, vaan aatteellisesti kantaaottavaa riimittelyä. En tiedä missä vaiheessa siitä tuli tuollasta mitä se on nyt. ??? Tietääkö joku muu?

3. Tässä taas pitäis ensin määritellä nuo sukupuolet, koska fyysisesti mies, mutta henkisesti nainen ajattelee suht naismaisesti ja toisinpäin... Vaikea siitä on sanoa. :D
Jos musiikki keskittyis fyysisesti ihmiseen, niin olis ehkä helpompaa sanoa, mutta kun se menee ajatukseen ja ajatuksen sukupuolta on vaikea määrittää. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

LainaaOikeesti onko joku nähny ees kitaraa koskaan afron käsissä?
Bob Marley ja muut reggae- ja jazzmuusikot, mutta rokista en sano mitään. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punkku

1. jep jep,jazz,blues,r'n'b,rap,soul,reggae,gospel on sellasii perinteisiä mustien lajeja musiikissa ja itekin laittasin Hendrixin kans ennemmin tonne joukkoon kuin sille rokkipuolelle....Haluaisin oikeesti nähä ja kuulla jotain tummaihoista hevarii vaik,se olisi mielenkiintosta!

2. tuulille,tosta et miespuolisten räppäreiden musavideoilla esiintyvien naikkosten räppärin iholla kiehnäämistä stringibikineissä en kyllä ku´tsuis tanssiks ja miehetkin voi olla tanssijoita mutta niitäpä ei videoilla paljon näy :P Niin ja räphän oli alussa kantaaottavaa musaa ghettoista, mut amerikas näköjään siitä on tullu tollasta bling bling menoo mis raha ja naisten määrä ratkasee... :PJa sen takii räp musa etoo mua vaik varmasti siitäkin genrestä löytyy vaikka kuinka paljon hyvää, mut kiitos mtv:n se ei nyt tunnu kovin kiinnostavalta...

[tuuli]

niinhän se tuppaa olemaan et ne on just niitä vähäpukeisia horatsuja joita noissa räpp videoilla pomppii.. ehkä sen vois sit vetää siihen, et räpp musiikkia kuuntelee aika paljon miehet, ja se on sit niille miehille hiukan silmän ruokaa.  ;) typerää kun musiikkiin sotketaan tuommosia!

Lainaamä tartun tohon kolomoseen.. uskoisin sen bändin löytyvän suomesta ja sen nimi on the rasmus! en ole ikinä vielä tavannut/kuullut että joku poika/mies olisi kyseisen bändin fani! otetaanpa esimerkki: apulannan keikalla eturivin (joka on joka fanin unelma paikka) täyttävät niin tytöt ja pojat!   en kyllä ole ollut rasmuksen keikalla mutta katoin ton aasia konsertin ja huomasin kaikkien eturivi ihmisten olevan naaras puolen edustajia. mutta voi olla että olen väärässä, ei olisi ensimmäinen kerta

en ole muuten minäkään törmännyt yhteenkään maskuliiniseen the rasmuksen faniin! .. paitsi kaverini isä, mutta ei häntä nyt oikein faniksi voi kutsua.  ;D mut luulis, et ku the rasmus on niin julkkis bändi ulkomailla, niin niistä miljoonista jokunen poikakin löytyisi.
allekirjoittanut

KatjaRock

Lainaamä tartun tohon kolomoseen.. uskoisin sen bändin löytyvän suomesta ja sen nimi on the rasmus! en ole ikinä vielä tavannut/kuullut että joku poika/mies olisi kyseisen bändin fani! otetaanpa esimerkki: apulannan keikalla eturivin (joka on joka fanin unelma paikka) täyttävät niin tytöt ja pojat!   en kyllä ole ollut rasmuksen keikalla mutta katoin ton aasia konsertin ja huomasin kaikkien eturivi ihmisten olevan naaras puolen edustajia. mutta voi olla että olen väärässä, ei olisi ensimmäinen kerta :)

Mie tunnen poikia/miehiä jotka tykkää Rasmuksesta :)
Time goes on, I wont.

adalmiina

3.ei ole,bändille löytyy aina kannattajia kummastaki sukupuolesta....(olen hyvin ihmeissäni jos näin ei ole...)

[tuuli]

niimpä.. ellei bändi sitten itse kiellä vaikkapa, että meitä saa kuunnella vain miehet!  ::) mut tuskimpa.. ei ne miehet ja naiset sit kuitenkaa loppu peleissä ole niin erilaisia, että.. nyt katosivat jälleen sanat suustani.  :)
allekirjoittanut

[tuuli]

mietimme kaverimme kanssa tuota kolmoskysymystä, ja tulimme siihen tulokseen että NEGATIVE. en ole VIELÄ törmännyt yhteenkään mieheen joka fanittaisi negativeä. tai sitten se johtuu siitä että itse vihaan kyseistä bändiä.  ::)
allekirjoittanut

puska

Lainaamä tartun tohon kolomoseen.. uskoisin sen bändin löytyvän suomesta ja sen nimi on the rasmus! en ole ikinä vielä tavannut/kuullut että joku poika/mies olisi kyseisen bändin fani! otetaanpa esimerkki: apulannan keikalla eturivin (joka on joka fanin unelma paikka) täyttävät niin tytöt ja pojat!   en kyllä ole ollut rasmuksen keikalla mutta katoin ton aasia konsertin ja huomasin kaikkien eturivi ihmisten olevan naaras puolen edustajia. mutta voi olla että olen väärässä, ei olisi ensimmäinen kerta :)

Täytyy heti alkaa piikittelemään, että olet väärässä ystäväni:) Minä nimittäin tunnen muutamia miespuolisia Rasmus-diggareita. En mitään fanaattisia kuuntelijoita tosin, mutta diggaajia kuitenkin.  

1.Tähän täytyy tosiaankin mainita tuo Jimi Hendrix. Ihme äijä, mutta hyvää musiikkia esitti:) Rispekt.

2.Tätä minäkin olen joskus pohtinut. En ole itse ainakaan vielä moiseen törmännyt. Voisi se tosin olla aika koomista, jos listoille hyppäisi homoräppäri, jonka videoissa esiintyisi puolialastomia miehiä naisten sijaan. Mutta olisihan tuo piristys tuossa niin tylsässä rap-kulttuurissa. (en tykkää, hyi hyi)

3. Tähän en osaa sanoa mitään. Ja tuskin tällaisia on edes olemassa. Onhan tietysti aina niitä bändejä, joilla on pikkutyttö-faneja kamalasti. Jos miettisi vaikka jotain edesmennyttä Spice Girlsiä...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.