Mitäs tykkäätte Negativesta/Varjosta???

Aloittaja Dynamo, toukokuu 19, 2003, 07:24:38

« edellinen - seuraava »

jooh

ööh negative ei minulle oikeen kolahda,mutta lahjakkaita vesseleitä ovat jos pystyvät menestymään.varjoa en oo kuullu niin en viitti kommentoida mitään

PahaPahaAsia

kaikki jotka tykkää jonne aaronista niin kannataa käydä äänestämässä se vuoden tamperelaiseksi vaikka et olisikaan tampereelta... www.tamperelainen.fi ja sieltä vuoden tamperelainen äänestys 2004

blind_eye

missä se on siellä?? ku mä en löydä, olenhan blind_eye :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

no sen pitäis olla siinä kuvan päällä... siis vaan sellanen sininen linkki jossa ei luekkaan äänestä vuoden tamperelainen 2004 vaan pelkkä vuoden tamperelainen 2004...että katoppas uudestaan!!!

blind_eye

no siinähän se oli, liian helpolla paikalla  ;D

PahaPahaAsia

niin...blind_eye mikä blind_eye...kannattais vaihtaa nimimerkkiä että näkis jotain...  ;)

blind_eye

PahaPahaAsia

jouhu

PahaPahaAsia

eikä ne edes (kai) maksa paljoa...siis silmälasit...auttais varmasti!!! 8)

PahaPahaAsia

kuinka moni kuuntelee YleX:ää? niitten kisassa oli äänestetty paras ja huonoin albumi viime vuodelle ja huonoimmaks oli valittu ngt... :'(

blind_eye

ai? vähän perseestä.. ngt on just hyvä!!  >:(
en oo kuunnellu, enkä aio  :)

PahaPahaAsia

niiltä tulee välillä ihan hyvää musaa.riippuu ohjemasta...aina välillä apulantaa ja negativeekin... :D enemmän kuitenkin ngt:tä

puska

no, ei sitä negativeä ehkä nyt huonoimmaksi kuitenkaan olisi pitänyt valita... onpas tyhmiä valitsijoita ollut  >:(. suomessa on kyllä kieltämättä paljon huonompiakin bändejä/artisteja... :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

no niin onkin!!!ja mietin,että miksi sitten kuitenkin yleX:n kuuntelijat ovat niin paljon toivoneet ngt:tä ja sitä levyä viikon albumiksi,mutta silti valitsee sen vuoden huonoimmaksi albumiksi...ei oo kivaa :'(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.