Mitäs tykkäätte Negativesta/Varjosta???

Aloittaja Dynamo, toukokuu 19, 2003, 07:24:38

« edellinen - seuraava »

jouhu

Varjolta oon lainannu kirjastosta kerran levyn... En muista minkä niminen... Mutta sillon ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen ei iskeny minuun. Pitäis kai käydä uudestaan käydä lainaamassa ja miettiä uudestaan.

[tuuli]

en tykkää yhtään negativesta! jonne lässyttää ärsyttävästi ja se musiikki on sellasta ällöö poppia..... kaikki hitti biisit on inhottavia ralleja...
allekirjoittanut

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Ja mä kyllä ymmärrän miksi pikkutytöt tykkää, Jonne on oikeesti ihana :) Kun provinssis ekaa kertaa näin suli munkin sydän bändille.Ja erityisesti Jonnelle joka kohteli siellä fanejaan silkkihansikkain ja tuoksukin niin hyvälle...nyt pitää kyllä lopettaa ettei mee ihan teineilyksi :-X

Mutta kappaleet on ihan hyviä, tietty Jonnen lausunta on vähän kökköö mutta muuten menee.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaJa mä kyllä ymmärrän miksi pikkutytöt tykkää, Jonne on oikeesti ihana :) Kun provinssis ekaa kertaa näin suli munkin sydän bändille.Ja erityisesti Jonnelle joka kohteli siellä fanejaan silkkihansikkain

no sitä se kyllä tekee!
allekirjoittanut

Unenkansalainen

nooh en jaksa perustella mut Negative on näitä pikkutytönIHQbändejä osa 2927. (jonkun sekin on oltava)

minun mielestäni sanotukset aika heikot ja muutenkin aika. ääh.
perustelin silti.

Varjoon en ole perehtynyt.

[tuuli]

mä en tajua tota negative suosioo! tuntuu et ne fanitki suurinpiirtein kilpailee kuka saa jonnen ja kuka...
allekirjoittanut

Painkiller

Ostin Negativen uusimman levyn ihan vaan mielenkiinnosta ja siks että se oli suht halpa. Jonnen englannin ääntäminen ottaa päähän. Kannattais ehkä laulaa suomeksi jos enkku ei luonnistu :P Mut onhan siinä muutama ihan kuunneltava biisi. Sentencedin Ville laulaa yhdessä biisissä ja se kuulostaa tosi hyvältä.. ;) Se on kyllä jees biisi, tykkään. Varsinkin noista Villen osuuksista..

[tuuli]

jonne kähisee muutenki ärsyttävästi!  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaajonne kähisee muutenki ärsyttävästi!  ;D

Niinpä..ja livenä se on jotain ihan hirveetä. Ääni hukkuu musan sekaan tosi helposti...ja särkyy jo parin biisin jälkeen.. Voivoi :D

^pirun morsian^

aah... negative on iiha toosi hyvä jonne on niin söpö!!!!
iha tosi hyvii kappaleita ja jonnella on ihana ääni!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.